Best Bygg Madrit Karaj

Best Bygg Madrit Karaj

Ring 073-763 91 99 karajbygg.se

Karaj Bygg är en etablerad byggfirma inom plattsättning, rivningsarbeten, renovering och köksmontering. Vi är specialiserade på byggprojekt med extra höga krav på service och utförande. Vårt huvudkontor finns i Täby och vi utför arbeten i hela Stockholms län.

5 omdömen om Best Bygg Madrit Karaj

Petter H
Skrev om Best Bygg Madrit Karaj

Madrit är ett proffs, vi var helt trygga med att han renoverade vårt badrum. Allt fungerade smidigt och vi kan varmt rekommendera honom! /Peter o Malin i Åkersberga

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Giotis E
Skrev om Best Bygg Madrit Karaj

Mycket bra hantverkare och jätte trevlig person !

Frederik E
Skrev om Best Bygg Madrit Karaj

Madrit & Co gör verkligen ett bra jobb. Han är noggrann, flexibel och väldigt seriös. Hjälpte mig nyligen med att göra två badrum och jag är jättenöjd.

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Christian G
Skrev om Best Bygg Madrit Karaj

Karaj Bygg kan lita på ,allt vi kom överens blev gjort i tid. väldigt bra att få hjölp med allt. tack för en utmärkt bra gjort jobb. Jag varmt rekomenderar Karaj Bygg.

Staffan Niklas B
Skrev om Best Bygg Madrit Karaj

Madrit Karaj var först att svara på min förfrågan, först att komma hem till mig för att lämna offert, snabbast att påbörja arbetet och dessutom billigast. Resultatet blev dessutom över förväntan. Jag är mycket nöjd från början till slut.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen