Katshing AB

3.1

7 omdömen om Katshing AB

Karl L
Skrev om Katshing AB

Katshing Netsales AB må ha relativt bra priser och trevlig personal, men tyvärr brister deras reklamationspolicy en aning. Förhoppningsvis går bifogat ärende att lösa på ett bra sätt; kunden ska trots allt inte behöva stå till svars för en eventuell dispyt mellan producent och återförsäljare. Ref: http://www.fairshopping.se/opinions/view/10359

Christer
Skrev om Katshing AB

Sveriges sämsta företag?? Urusel kundservice, ja eller dom följer väll bara ledningens direktiv, lämna in en vara på reklamation eller så kallad garanti rekommenderas inte,. Dom kan säkert som dom flesta företag inom samma bransch sälja en ny mobil e,t,c, men att dom kan hantera fel på vara är inget att lita på. Relativt låga priser lockar säkert många, men det blir en dyr historia i längden,man tänker onekligen på ordet grå import. Och med den (stabila) firman Anovo nordic bakom som huvudreparatör av i det här fallet mobil,och...

Mattias Klaesson M

Helt värdelöst företag! Beställde en mobiltelefon på nätet men kunde inte hämta ut den eftersom de hade gjort fel på min order. Kundservicen var inte alls hjälpsamma när jag bad om de skulle fixa till felet.

Representant för Katshing Netsal gillar detta
Daniel K
Skrev om Katshing AB

Hörde först talas om företaget för några år sedan, men köpte den gången telefon på annat håll. När det var dags den här gången mindes jag det speciella namnet igen och konstaterade att företaget verkade ha ett bra anseende på relaterade forum runtom på internet. Konstaterade också att priserna såg bra ut och slog till och köpte telefon till både mig och syster. Snabb hantering av ordern. Tyvärr var den ena något defekt men den blev snabbt utbytt utan problem. Kundservicen verkar inte ha offrats för att hålla låga priser.

Dennis
Skrev om Katshing AB

Otroligt billiga på många mobiler å annat. Lätt å navigera hemsidan och inget strul.

Caroline K
Skrev om Katshing AB

Brukar alltid köpa mina mobiltelefoner härifrån, och det har aldrig varit något krångel med leveranser. brett utbud och låga priser. Hemsidan har lättnavigerad layout vilket är ett extra plus i kanten!

Christian K
Skrev om Katshing AB

Katshing Netsales AB är ett företag som säljer mobiltelefoner, abonnemang, mobiltilbehör, GPS system med mera på nätet. Jag är en återkommande kund hos dem. Jag väljer alltid att se över priset hos dem och deras konkurenter innan jag köper ny mobiltelefon, men det brukar i vanlig ordning sluta med att min order lägs hos dem. Det är en bra e-butik, lättnavigerat, mycket konkurenskraftiga priser, mycket fin kundservice både på telefon och mail. Nästa gång ni ska köpa mobiltelefoni rekomenderar jag Katshing Netsales AB.