Kattpensionat Upplands Väsby

Kattpensionat Upplands Väsby

www.hundochkattpalatset.se
3.7

Der här är ett litet mysigt kattpensionat i hemmiljö där vi ser till kattens bästa. Vi har stora rymliga boxar med full takhöjd. Här lämnas katter för kortare och längre perioder. Vi kan med gott samvete säga att katten har det fantastiskt hos oss.

3 omdömen om Kattpensionat Upplands Väsby

Erica Ö
Skrev om Kattpensionat Upplands Väsby

Tråkiga obebonade rum till katterna. kallt, med plastgolv och släta hyllor som katterna inte kan greppa eller klösa i. Vad gäller kundbemötandet så har jag aldrig varit med om något liknande. Det var krav på dokumentation och spikande och bekräftande av hämtnings och lämningstider (på minuten) och skannade kopior på avtal och vaccinationsintyg. Vi fick två separata (och mycket otydliga) fakturor för samma vistelse med olika förfallodatum och där det framgick olika belopp på försättsbladet och själva fakturan. Inte nog med...

Jannecke Helena A S
Skrev om Kattpensionat Upplands Väsby

Mina katter var här i över två veckor, och de mådde toppen när de kom hem igen. Suveränt bemötande. Rekommenderas.

Anders
Skrev om Kattpensionat Upplands Väsby

Har aldrig känt mig så trygg på semestern när vi lämnat bort vår älskling. Trevligt bemötande, kunnig och duktig. Märktes att kattens bästa var viktigast, möblerade till och med om boxen för att passa vår katt. Lugnt och trevlig miljö. Tror vår katt har haft det lika bra för oss. Hoppas de har plats för lilla misse nästa gång oxå. Rekommenderas å det varmaste.