feedback company

Ring företaget
Kjellén Vision

Göteborgsvägen 84B 433 63 SÄVEDALEN

www.kjellen.se

Kjellén Vision finns på Göteborgsvägen 84B i SÄVEDALEN och är sökbara på bl.a. Restaurant och Revisionsbyrå

Mer funktioner

Vad tycker du om Kjellén Vision

Kjellén Vision saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
Gustav Daniel J
"De var lätta att komma i kontakt med. Tydlig information om försäljning, budgivning mm. Kändes tryggt. " Läs mer

Företag nära Kjellén Vision

AB Glashusets Hair Studio

Göteborgsvägen 88, SÄVEDALEN

Läs mer om AB Glashusets Hair Studio

Aure I

Aure I tycker:

"Jag rem?ommenderar verkligen denna salong! Har klippt mig där runt två gånger och alltid varit lika nöjd. Frisörerna tar alltid hänsyn till hur du vil ... "

Statoil Sävedalen

Göteborgsvägen 100, Sävedalen

Läs mer om Statoil Sävedalen

Simon F

Simon F tycker:

"Kanonbra bensinstation med trevlig personal ! "

Partille Närradioförening Radio 88

Göteborgsvägen 68, SÄVEDALEN

Läs mer om Partille Närradioförening Radio 88

Johnny S

Johnny S tycker:

"Svergies bästa musikkanal. Godingar från 60 och 80 talet. Streamen på Internet är av fantastisk kvalité. www.radio88.nu "

Sävedalens el

Göteborgsvägen 69, SÄVEDALEN

Läs mer om Sävedalens el

henke

henke tycker:

"Jag kan rekomendera sävedalens el. den montören som var hemma hoss oss, var både trevlig och kunnig. Arbetet han utförde var exemplariskt utfört. "

Floorit AB

Tillfällavägen 15, SÄVEDALEN

Läs mer om Floorit AB

Janne G

Janne G tycker:

"Ingen serviceanda, svårt att få reda på kostnader och tid för reparation. Inga goda rekommendationer. Sökte hjälp på annat håll. "