feedback company

Ring företaget
Kjellén Vision

Göteborgsvägen 84B 433 63 SÄVEDALEN

www.kjellen.se

Kjellén Vision finns på Göteborgsvägen 84B i SÄVEDALEN och är sökbara på bl.a. Restaurant och Revisionsbyrå

Mer funktioner

Vad tycker du om Kjellén Vision

Kjellén Vision saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
Amir S
Amir S tycker
"Den mäklare som vi hade i försäljning var proffs o vi var nöjda med henne . " Läs mer

Företag nära Kjellén Vision

Mäklarhuset Partille

Göteborgsvägen 91, SÄVEDALEN

Läs mer om Mäklarhuset Partille

Annika L

Annika L tycker:

"Jag kontaktade mäklarhuset för att få min bostadsrätt i Partille såld, fick proffsig och snabb hjälp och är mycket nöjd med alla de delmoment som ingå ... "

AB Glashusets Hair Studio

Göteborgsvägen 88, SÄVEDALEN

Läs mer om AB Glashusets Hair Studio

Aure I

Aure I tycker:

"Jag rem?ommenderar verkligen denna salong! Har klippt mig där runt två gånger och alltid varit lika nöjd. Frisörerna tar alltid hänsyn till hur du vil ... "

Statoil Sävedalen

Göteborgsvägen 100, Sävedalen

Läs mer om Statoil Sävedalen

Simon F

Simon F tycker:

"Kanonbra bensinstation med trevlig personal ! "

Partille Närradioförening Radio 88

Göteborgsvägen 68, SÄVEDALEN

Läs mer om Partille Närradioförening Radio 88

Johnny S

Johnny S tycker:

"Svergies bästa musikkanal. Godingar från 60 och 80 talet. Streamen på Internet är av fantastisk kvalité. www.radio88.nu "

Sävedalens el

Göteborgsvägen 69, SÄVEDALEN

Läs mer om Sävedalens el

henke

henke tycker:

"Jag kan rekomendera sävedalens el. den montören som var hemma hoss oss, var både trevlig och kunnig. Arbetet han utförde var exemplariskt utfört. "