KlarSynt Östermalm

KlarSynt Östermalm

En del av Klarsynt www.klarsynt.se
  • BadgeEightYears
Boka tid Ring 08-122 252 73 Dela

Här på KlarSynt Östermalm jobbar Kenneth och Monika, leg. optiker, som erbjuder dig undersökning av ögonhälsa och syn samt för kontaktlinser. Vi är certifierade för att utföra för- och efterundersökning vid refraktiv kirurgi samt genom Rodenstock Dneye för att kunna optimera dina glasögon. Vi har mycket erfarenhet inom arbetsmedicin...

531 omdömen om KlarSynt Östermalm

Sedan starten hos Reco 2014

Louise F
Skrev om KlarSynt Östermalm

Bra synundersökning Lugn och proffsig hjälp

Jesper J
Skrev om KlarSynt Östermalm

Gedigen undersökning, trovärdiga! En riktig optiker.

Klas J
Skrev om KlarSynt Östermalm

Proffsigt och bra bemötande och bra service.

Kristina K
Skrev om KlarSynt Östermalm

Proffsigt, vänligt och inkännande. Toppen!

Olle S
Skrev om KlarSynt Östermalm

Blev rekommenderad att besöka Klarsynt efter att ha haft negativa erfarenheter av andra optiker. Gjorde ny synundersökning där och är mycket nöjd med detta. Inga väntetider och omsorgsfullt bemötande.

Lars N

Utmärkt service och resultat

Anna S
Skrev om KlarSynt Östermalm

Snabb tid för synundersökning. Kompetent personal. Mycket nöjd!

Virgilio M
Skrev om KlarSynt Östermalm

Jag upplevde bra bemötande bra service

Helena B
Skrev om KlarSynt Östermalm

Jag och maken har under flera år alltid fått mycket proffesionellt och vänligt bemötande hos Klarsynt.

Kerstin N
Skrev om KlarSynt Östermalm

Fint bemötande Synundersökning köp av båge och glas Engagemang vid val av båge

Holly W
Skrev om KlarSynt Östermalm

Väldigt trevlig och kunnig personal som hjälpte min dotter med steget till linser. Synundersökning, uppföljning, allt perfekt.

Birgitta T
Skrev om KlarSynt Östermalm

Mycket bra service o lyhördhet /!

Claes B
Skrev om KlarSynt Östermalm

Mycket trevlig butik och personal. Kan varmt rekommenderas.

Bianca B
Skrev om KlarSynt Östermalm

Trevligt bemötande, och gick snabbt:)

Staffan H
Skrev om KlarSynt Östermalm

Bra och personlig service. Goda möjligheter till dialog och en noggrann synundersökning.

Jeni Mihaela Z
Skrev om KlarSynt Östermalm

Bemötande var utmärkt, personalen var vänlig och professionell. Jag fick byta mina glasögon och jag är nöjd med resultaten. Optikern tog sig tid att förklara och hjälpte mig att hitta den bästa alternativet för min syn. Jag känner mig verkligen nöjd.

Agneta Elisabeth S
Skrev om KlarSynt Östermalm

Fick snabbt hjälp när jag förlorat mina glasögon. Mycket trevligt bemötande och grundlig synundersökning. Nya glasögon inom 1 vecka och dessutom extra glas i ett par gamla bågar så jag nu har ett reservpar. Inte många optiker byter glas i gamla bågar så det är mycket uppskattat att man kan behålla dyra bågar man valt med omsorg. Så toppbetyg för både service och kvalitet.

Ann B
Skrev om KlarSynt Östermalm

Professionellt bemötande vid synundersökning och med val av glas och bågar. Ingen press att köpa ytterligare glasögon. Resultat: Glasögon som fungerar för mina behov. Mycket nöjd och kan varmt rekommendera Klarsynt på Östermalm.

Mats H
Skrev om KlarSynt Östermalm

Vänligt och professionellt bemötande. Snabb leverans.

Eva J
Skrev om KlarSynt Östermalm

Helt fantastiskt på samtliga punkter. Så trevligt att jag stannade väldigt länge. Gjorde en grundlig synundersökning och köpte coola läsglasögon. Underbar personal och jag går gärna tillbaka snart!

Daniela Maria K
Skrev om KlarSynt Östermalm

Jätte trevlig personal och bra bemötande väldigt nöjd

Sune K
Skrev om KlarSynt Östermalm

Mycket bra Bästa läsglasögonen och ett mycket bra bemötande

Svante B
Skrev om KlarSynt Östermalm

Bra bemötande och trevlig personal. Fick den hjälp vi behövde. Ska återkomma när vi behöver hjälp med glasögon igen.

Inger L
Skrev om KlarSynt Östermalm

En ynnest att få så professionell och skicklig hjälp. Vill inte gå någon annanstans. ”Min egen” optiker som känner mig och mina behov. Som med sin kunskap och genuina erfarenhet noterar, tolkar och ser mer än vad en vanlig undersökningen visar. Ovärderlig trygghet.

Margareta G
Skrev om KlarSynt Östermalm

Allt till högsta poäng rekommenderar till alla

Ninni B
Skrev om KlarSynt Östermalm

Bra service och de försökte inte kränga på en något abonnemang där man skulle få en massa glasögon som man inte behöver.

Ulla O
Skrev om KlarSynt Östermalm

Personligt och proffsigt samt ett omtänksamt bemötande

Erik L
Skrev om KlarSynt Östermalm

Mycket nöjd med service och bemötandet

Saga F
Skrev om KlarSynt Östermalm

Jag är så nöjd med min nya optiker, så noggranna och trevliga. Jag rekommenderar verkligen KlarSynt för er alla!

Christoffer A
Skrev om KlarSynt Östermalm

Väldigt bra bemötande och duktiga!

Aneta P
Skrev om KlarSynt Östermalm

Mycket väl bemött Innehavarna var proffessionella, kunniga o trevliga Kunde ändra o anpassa både storlek o form då de har egen verkstad Resultatet var iögonfallande perfekt Rekommenderas

Ebba B
Skrev om KlarSynt Östermalm

Smidigt och snabbt besök! Även väldigt trevligt par som jobbade där

Bo A
Skrev om KlarSynt Östermalm

Kompetens o. hög servicenivå. Plus vänligt och positivt bemötande👍. :/ Bo. 23.07.25.

Håkan R
Skrev om KlarSynt Östermalm

Mycket kompetenta och engagerade. Jag har under många år haft Kenneth som min optiker. Både för linser tidigare och numer för progressiva glas. Har alltid varit jättenöjd.

Klas Robert R
Skrev om KlarSynt Östermalm

Bra service och trevlig och kompetent personal!

Maria Elisabeth A B
Skrev om KlarSynt Östermalm

När man har hittat två fantastiska optiker o under många år fått uppleva deras skicklighet, kunnighet, och hjälpsamhet kan man rekommendera dem varmt. Elisabeth B-N och Magnus N.

Signe G
Skrev om KlarSynt Östermalm

Eftersom jag kontaktat KSÖ på rekommendation var mina förväntningar höga. Och de infriades. Noggrann synundersökning och bra diskussion om vilka hjälpmedel som kunde bli aktuella. Har nu glasögon och linser som gör vardagen mycket enklare. Kunnigt och trevligt bemötande.

Luciano B

Professional och Bra service

Marie N
Skrev om KlarSynt Östermalm

Köpte progressiva solglasögon. Trevligt och professionellt bemötande. Mycket god kvalitet på glasögonen.

Kerstin S

Trevligt och proffsigt bemötande

Elmira A
Skrev om KlarSynt Östermalm

Trevlig och kunnig personal. Jag är väldigt nöjd. Rekommenderas varmt!

Ann-Marie F
Skrev om KlarSynt Östermalm

Blev vänligt och professionellt bemött. Blev lyssnad på och fick hjälp utifrån mina specifika behov. Rekommenderas.!

Frank S
Skrev om KlarSynt Östermalm

Utmärkt bemötande och service sedan många år tillbaka. Har ingen anledning att byta optiker.

Marcus N
Skrev om KlarSynt Östermalm

Proffsigt och bra bemötande resulterade i väl fungerande glasögon!

Eva Kristina B
Skrev om KlarSynt Östermalm

Jätte bra! Mycket professionellt o välkomnande kommer att återkomma o berätta för mina vänninor om er Mvh Kristina

Marcus G
Skrev om KlarSynt Östermalm

Trevlig personal, gick snabbt & smidigt!

Zecheng G
Skrev om KlarSynt Östermalm

Optikern är verkligen bra där.

Anna V
Skrev om KlarSynt Östermalm

Jag har gått till Kenneth på Klarsynt Östermalm i massor av år. Han är fantastiskt noggrann, omsorgsfull, kunnig och effektiv. Genom Kenneth har jag även remitterats vidare för snabbt omhändertagande på Capio Ögonklinik för ögonoperation. Kenneth har koll! Och jag fortsätter självklart att låta honom och Klarsynt Östermalm ta hand om mina ögon.

Linus C
Skrev om KlarSynt Östermalm

Trevlig och kompetent personal. Snabb leverans av nya glasögon.

Anita M
Skrev om KlarSynt Östermalm

Jag är mycket nöjd både med bemötandet och resultatet. Mvh