Klart Rent Malmö AB

Klart Rent Malmö AB

www.klartrent.se
  • BadgeTwelveYears

Vi på Klart Rent Malmö AB är proffs på städservice och vi arbetar mot både privatpersoner, företag och föreningar. Här får du hjälp med kontorsstädning, hemstädning, fönsterputsning, trappstädning, storstädning, skolstädning och mycket mer. Dessutom hjälper vi kunder med röjning, tömning och sanering och är noga med att se till...

734 omdömen om Klart Rent Malmö AB

Sedan starten hos Reco 2012

Sabina A
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Jag är mycket nöjd med Klart Rent och de levererar alltid med god service. Snabba, flexibla, lyhörda och kunniga. Proffsigt!

Nejra I
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Finns inget negativt att säga, bara positivt!

Björn R
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Mycket nöjd.med min städning.

Martina R
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Bästa städfirman i Malmö! De gör allt för att tillmötesgå kunden och är väldigt snälla! Jag har bara lovord för deras arbete och service

Linda J
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Snabbt och lätt fick fi rena fönster!

Pia H
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Jag beställde en fönsterputsning. Jobbet blev väl utfört och jag är mycket nöjd med insatsen. Urim putsade t o m mina speglar som bonus. Kommer absolut boka in tjänsten igen vid behov! Vänligen Pia

Randi J
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Fönsterputsare med faglig stolthed - jag är mycket nöjd.

Anders C
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Snabbt, effektivt och proffsigt!

Kerstin U
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Snabb respons på önskad fönsterputs. Snabb och utmärkt resultat av rengöringen. Mycket vänligt bemötande. jag rekommenderar Klart rent till mina vänner.

Patrik L
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Har fungerat väldigt smidigt och alltid bra resultat!

Helen H

Hög servicenivå. Flexibla. Rimliga priser

John G
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Nöjd kund i över 8 år. Klart bäst är flexibiliteten och hos både företaget och deras anställda.

Besnik H
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Vi är väldigt nöjda med KLAR RENT och rekommenderar varmt till alla andra. Mvh Öresunds Parkettslip

Stefan O
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Alltid snyggt och rent efter de gjort sitt :-)

Carl F
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Jag är mycket nöjd med samarbetet med Urim, som alltid ger klara besked.

Peter K
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Mycket bra bemötande. Jag hade inte klarat saneringen av min lägenhet utan Klar Rent Malmö AB:s hjälp. Jag är mycket nöjd med resultatet och ser positivt på framtida renovering av vår fastighet. Tack så Mycket. Önskar er en GOD JUL O GOTT NYTT ÅR... PETER KÖHLER kundnr 3847. Faktura 16817. Betalt o klart...

Richard R
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Tillmötesgående och lätta att samarbete med.

Stefan M
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Jag anlitade Klart Rent till Röjning och flyttstädning av ett dödsbo. De löste uppgiften galant på mycket kort varsel. Jag är väldigt nöjd med Klart Rent Malmö.

Pia O
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Tycker att de gör sitt allra bästa för att tillfredsställa mitt behov.

Cassandra P
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Punktliga, trevliga, snabba och noggranna

Jill G
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Har anlitat detta företag i 11 år. Jag har aldrig blivit missnöjd. Har alltid blivit trevligt bemött av personalen. Jag kan rekommendera dem stort och ni blir inte missnöjda

Julia O
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Snabba, tillmötesgående och noggranna! Blev väldigt nöjd!

Eva T
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Väldigt positivt bemötande, både vid beställning och vid genomförandet. Snabba med återkoppling och ett utomordentligt genomförande av uppdraget. Kan varmt rekommendera detta företag. /Margareta

Bengt N
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Gott bemötande, flexibel och kunnig personal. Pratar aldrig svårigheter endast lösningar. Ärlig och pålitlig firma. Gör alltid ett bra arbete

Johan F
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Städning var fjortonde dag. Snabbt och rent med gott humör.

Börje R
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Alltid trevliga och noggranna. Kan varmt rekommenderas.

Ulla J
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Jag har blivit mycket väl bemött. Esma är en behaglig ung kvinna att ha omkring sig i sitt hem. Bara några små detaljer jag ska påpeka för henne när hon kommer i veckan.

Tor J
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Gör ett bra jobbtycker jag. Bra bemötande.

Karolina P
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Trevliga, duktiga, i tid. Bra kommunikation.

Ida B
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Superenkel och snabb kontakt, inga problem när vi strulade med vilken dag som passade bäst, och mötte upp med nyckeln. Dvs: enormt servicemindedness! Sen blev det superfint städat också såklart!!

André K
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Proffesionella, punktliga och noggranna. Vi har haft hemstädning under många år med Klart Rent samt flyttstädningar. Aldrig några problem. Duktiga lyhörda medarbetare och en bra ägare som driver företaget. Kan varmt rekommenderas! /André

anna B
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Som alltid jättenöjd. Urim är supertrevlig och duktig.

Carina Christin H

Bästa bästa hjälp man kan få och till ett bra pris. Ger Klart rent 10 stjärnor

Johan H
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Har en lägenhet med inglasad balkong, som är mycket svårputsad. Blev rekommenderad att kontakta Klart Rent av en granne, som hade bra erfarenheter av företaget. Jag är mycket nöjd med hur jag blev bemött och det jobb de gjorde.

Monica T
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Snabbt o välgjort blev alla våra fönster putsade

Svar från Klart Rent Malmö AB

"Tack Monica för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ och fönsterputsning! Bästa hälsningar " Klart Rent Malmö AB

Celia W
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Jag är jättenöjd med Klart Rent Malmö och kan varmt rekommendera dem! Jag anlitade dem till en flytt städning av min lägenhet. De är jättetrevliga, snabba i återkopplingen - och inte minst utförde jobbet till 100% belåtenhet. Kommer absolut att anlita igen!

Svar från Klart Rent Malmö AB

"Tack Celia för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Bästa hälsningar " Klart Rent Malmö AB

Olof R
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Fönsterputsningen blev mycket bra. Korrekt och vänligt bemötande.

Svar från Klart Rent Malmö AB

"Tack Olof, för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Bästa hälsningar " Klart Rent Malmö AB

Clara H
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Vi har anlitat Klart Rent för hemstädning under flera år och hela tiden varit såå nöjda! Städningen är jättebra och bemötandet är alltid trevligt. Kommunikationen funkar jättebra. Urim är snabb på att svara på frågor. Och det brukar alltid finnas flexibilitet när vi behöver göra någon ändring! Rekommenderas varmt!!

Svar från Klart Rent Malmö AB

"Tack Clara för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Bästa hälsningar " Klart Rent Malmö AB

Noah C
Skrev om Klart Rent Malmö AB

The service was very good and also the owner was very informative and provided all support and information about different services they provided

Svar från Klart Rent Malmö AB

"Tack Noah för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Bästa hälsningar " Klart Rent Malmö AB

Daniel L
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Anlitade Klart Rent för flyttstädning. De var punktliga, bemötandet var proffsigt och städningen var noggrant utförd.

Svar från Klart Rent Malmö AB

"Tack Daniel för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Bästa hälsningar " Klart Rent Malmö AB

Cecilia S
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Bra bemötande. Jag hade höga förväntningar då jag hade blivit rekommenderad företaget för samma tjänst (flyttstädning). Lite onödiga småmissar i städningen, men på det stora hela blev jag hyfsat nöjd.

Svar från Klart Rent Malmö AB

"Tack Cecilia för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Bästa hälsningar " Klart Rent Malmö AB

Rikard K
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Mycket bra service och verkligen tillmötesgående. Duktiga och snabba. Rekommendation På dessa alla dagar i veckan. Tack

Svar från Klart Rent Malmö AB

"Tack Rikard för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Bästa hälsningar " Klart Rent Malmö AB

Anette S
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Jag har varit kund hos Klart Rent i många år och är supernöjd! Alltid god och personlig service

Svar från Klart Rent Malmö AB

"Tack Mats för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Bästa hälsningar " Klart Rent Malmö AB

Peter V
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Seriöst företag med fin service avseende städning i hemmet för vår del. Pålitliga, håller tider bra och gör ett bra jobb med hemstädningen. En fördel också med återkommande medarbetare som känner till vårt hem. Vi är mycket nöjda!

Svar från Klart Rent Malmö AB

"Tack Peter för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Bästa hälsningar " Klart Rent Malmö AB

Anna-carin F
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Utmärkt. Mycket fint blev det. Helt klart prisvärt.

Svar från Klart Rent Malmö AB

"Tack Anna-Carin för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Bästa hälsningar " Klart Rent Malmö AB

Lennart S
Skrev om Klart Rent Malmö AB

bra arbete rimliga priser och vänlig personal

Svar från Klart Rent Malmö AB

"Tack för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Bästa hälsningar " Klart Rent Malmö AB

Lena P
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Proffsigt bemötande, bra pris och en superfin städning. Kommer varmt rekommendera dem.

Svar från Klart Rent Malmö AB

"Tack Lena för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Bästa hälsningar " Klart Rent Malmö AB

Ellen H
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Glatt och trevligt bemötande. Gjorde ett exceptionellt fönsterputsningsjobb och var väldigt noga och duktig. Mina fönster blev som nya 10/10 poäng!

Svar från Klart Rent Malmö AB

"Tack Ellen för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ och fönsterputsning! Bästa hälsningar " Klart Rent Malmö AB

Annelie D
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Så snabba att både komma ut för att ge offert och sedan att utföra röjning. Effektiva, noggranna, arbetsvilliga Vh mycket trevliga! Rekommenderar starkt!

Svar från Klart Rent Malmö AB

"Tack Annelie för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med städ! Bästa hälsningar " Klart Rent Malmö AB

Ulrika K
Skrev om Klart Rent Malmö AB

Alltid rent och prydligt. Trevlig personal. Dock hålls inte alltid de överenskomna tiderna, vilket blir ett problem då jag ibland jobbar hemifrån. (Jag går iväg då det skall städas, och hålls inte tiden har jag svårt att matcha det).

Svar från Klart Rent Malmö AB

"Tack Ulrika för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Bästa hälsningar " Klart Rent Malmö AB