Klinik Divage

Klinik Divage

www.divage.se
  • Badge2016

Vi på Klinik Divage är specialister på hårborttagning med diatermi sedan 1984. Våra utbildade hudterapeuter har mångårig erfarenhet och du som kund kan känna dig trygg. Behandling med diatermi tar gradvis och permanent bort oönskad hårväxt genom värme från svaga strömimpulser. Vi samarbetar med Landstinget och har du ökad...

64 omdömen om Klinik Divage

Sedan starten hos Reco 2012

Lena S
Skrev om Klinik Divage

Det var bästa beslutet i mitt vuxna liv när jag vågade boka tid hos Antonia. Flera senaste av laser i ansiktet gav noll effekt men diatermi förändrade allt. Sen vågade jag ta bort även oönskat hår som jag hade på mina bröst Gick relativt ofta i början men nu besöker jag Antonia 1 gång vartannat år och klarar mig på 20 minuter för att ta bort enstaka hårstrån som är envisa och dyker upp. Självförtroende är helt annorlunda, jag gillar min kropp och ansikte äntligen. Tack

Svar från Klinik Divage

Tack Lena för dina ord. Jag gläds med dig att jag kunde hjälpa dig!

Marie Anneli T
Skrev om Klinik Divage

Har nu gått på behandling för mina många cherry spot.Fått fantastisk hjälp att få bort dessa med ett riktigt fint resultat..Kan säga att jag är mer än nöjd. Rekommenderar varmt salong Divage. Proffsigt bemötande och mycket prisvärt. Marie

Svar från Klinik Divage

Jag är så glad att jag kan hjälpa och att du är nöjd med resultatet. Roligt också att utbyta åsikter och snacka om det mesta när du är här. Välkommen!

Rebecka E
Skrev om Klinik Divage

Har i över 10 år gått runt med hårväxt på brösten pga min PCOS. Inte fattat att det har kunnat behandlas på något sätt permanent tills jag hittade diatermi och Antonia på Divage. Gjorde mitt första besök i augusti 2022. Hade då säkert 50 strån som jag ville få bort. Nu är det Maj 2023 och jag har gjort 4 besök sedan dess och hade sist bara 4 hårstrån kvar som växt ut. Då hade det gått nästan 3 månader från det senaste besöket. Rekommenderar 100% att gå hit. Värt varenda krona med tanke på resultatet.

Svar från Klinik Divage

Jag är så glad att du blev hjälpt och är nöjd.

Halime E
Skrev om Klinik Divage

Jag påbörjade min diatermibehandling på Klinik Divage för ett par år sedan. Innan min tid på Klinik Divage hade jag testat de flesta metoder på marknaden men utan hållbara resultat. Jag läste om Antonia och hennes verksamhet inom diatermi just på denna sida. Alla hennes kunders positiva omdömen motiverade mig att .kontakta Antonia och redan efter de två första behandlingarna upplevde jag en mycket stor förbättring. Jag kunde knappt tro på resultatet och grät av stor förtjusning efter min tredje behandling! Antonia gav mig...

MOA L
Skrev om Klinik Divage

Antonia är otroligt duktig. Jag har gått hos andra förut men Antonia är absolut den bästa på diatermi. Har flyttat långt från Stockholm men bokar alltid tid hos henne närjag kommer till Stockholm!

Svar från Klinik Divage

Tack så mycket Moa! Du är alltid välkommen!

ZOFIA R
Skrev om Klinik Divage

Har Varit kund på Divage några månader, mina problem är nästan borta . Rekommenderar till alla, som vill profesionell behandling till bra pris. Antonia är noggran, trevlig och Du blir nöjd, när Du går därifrån TACK ! Zofia R

AYDAN K
Skrev om Klinik Divage

Jag har velat säga detta länge: Antonia är den enda professionella och ärliga/prisvärda/erfarna inom diatermi i Stockholm (men jag gissar även på i hela Sverige). Hon är noggrann och säger som det är med noll intresse för pengar, olikt många andra kliniker i Stockholm… jag, mamma, moster har gått till henne i flera år och skulle aldrig gå till någon annan. Man får resultat direkt, no bullshit och jag kunde inte vara mer nöjd. Hon får inte nog credit för det arbete hon utför!

Svar från Klinik Divage

Tack så mycket för dina fina ord. De värmer och gör mig glad!

Fatma K
Skrev om Klinik Divage

Supernöjd!!! 100% resultat redan efter första besöket!

Linda Christin E
Skrev om Klinik Divage

Jag hade i många år skämts över generande hårväxt i ansiktet och rakade mig varje dag vilket slet på huden samt gjorde den stickig. Jag hade provat laser (15 behandlingar) men upplevde knappt något resultat. För ca. 3 år sen kontaktade jag Antonia på Divage och efter en proffesionell konsultation provade jag hennes behandling. Resultatet var omedelbart. Jag var orolig att det skulle synas hår mellan behandlingarna då man inte får raka sig mer men jag behövde det inte ens. Jag gick en gång i veckan 45 min första tiden och...

Zeinab F
Skrev om Klinik Divage

Jag har tidigare varit hos flera andra diatermibehandlare i Stockholm under flera år och har aldrig få sått bra resultat som hos klinik divage. Jag har behandlat flera ställen på kroppen och ansiktet sedan 2017 och jag kan nu efter så lång tid med säkerhet säga att resultaten har varit helt utomordentliga. Antonjia jobbar otroligt snabbt och effektivt och varenda behandlat hår slinker ur utan minsta lilla motstånd (vilket tyder på 100% resultat). De andra behandlarna jag har varit hos brukade rycka ut håren vilket resulterade...

Louise  H
Skrev om Klinik Divage

Antonia på Klinik Divage är exceptionellt duktig på diatermi! Jag har varit på flertalet andra högprofilerade kliniker innan jag kom hit som inte alls erbjuder samma kvalitet. Antonia är öppen och ärlig och den BÄSTA inom hårborttagning (för min del har det gällt hår i ansiktet). Antonia tar sig tid och ger goda råd och tips inför och efter behandling och hon är försiktig och har aldrig råkat bränna eller skada huden på något vis. Jag har knappt något kvar av min generande hårväxt i ansiktet och kan varmt rekommendera Antonia och hennes ärliga, raka och varma sätt. En riktig räddare i nöden!

Lisa V
Skrev om Klinik Divage

Jag har lidit av oönskad hårväxt i ansiktet i många år och testat ipl och laser tidigare. Men fått avbryta båda de behandlingarna pga att jag blivit bränd. Senaste gången med laser fick jag ett fult ärr på överläppen. Antonia hjälpte mig även här med tips och råd på hur jag kunde hjälpa min hud så mycket som möjligt för bästa läkningsresultat. Idag tänker varken jag eller någon annan på mitt ärr. Jag har gått hos Antonia i snart 2 år och gjort diatermi och idag mår jag så bra!! Mitt liv är tillbaka och mitt självförtroende....

Erica L
Skrev om Klinik Divage

Jag är supernöjd med mitt resultat! Märkte plötsligt förändring efter ett halvårs behandling: nu är både hårväxt och den rodnad jag hade borta! Mår så himla mycket bättre och nu finns endast lite finlir kvar. Jag rekommenderar Antonia starkt. Hon är jätteschyst och trygg. Hon är skicklig och stadig i handen och vet vad hon gör. Om du som jag gått runt och funderat, vill jag säga: gå och testa! Du kommer inte ångra dig:)

Anna A
Skrev om Klinik Divage

Jättebra klinik. Trevlig, proffsig och resultatet blev kanon!

Johanna P
Skrev om Klinik Divage

Jag har gått regelbundet till Antonia för diatermi. Antonia är professionell och kunnig samt en väldigt trevlig och genuin person. Det är en mysig och avslappnad atmosfär på kliniken. Kan starkt rekommendera Klinik Divage för alla som vill ta bort hår permanent. Har alltid känt mig väl omhändertagen här, samt att resultatet är strålande.

Remi C
Skrev om Klinik Divage

Världens bästa Antonia hjälpte mig under en tid när jag inte trodde att jag längre kunde få den hjälp jag hade rätt till. Antonias professionella bemötande och arbete gav inte bara rent fysiskt fantastiska resultat utan stärkte mig också som person. Tack!

Deryay I
Skrev om Klinik Divage

Jag köpte tjänsten diatermi, som jag hade blivit rekommenderad om från en vän. Jag blev bemött med kompetens och professionalitet. Jag förväntade mig att möta kompetent personal i området och det överträffade mina förväntningar. Jag kan absolut rekommendera klinik Divage till dem som ska göra diatermi. Proffsig och noggrann personal som förstår hur detta problemområde kan påverka ens liv. Jag mår psykiskt mycket bättre nu efter diatermi.

Carl W
Skrev om Klinik Divage

Klinik Divage har en hemtrevlig miljö. Antonia är glad, pratsam och en duktig hudterapeut som jag skulle rekommendera till alla.

Michelle E
Skrev om Klinik Divage

Jag rekommenderar Klinik Divage, här blir du vänligt bemött och får mycket noggrann och professionell hjälp med besvärande hår av en mycket erfaren hudterapeut. Diatermi är den enda behandlingen som fungerar på alla typer av hår, oavsett färg.

Plamenka B
Skrev om Klinik Divage

Hade många och stubbiga hårstrån på överläppen och visste inte hur jag kan bli av med det. En vännina rekommenderade Divage. Jag är nästan klar med "behandlingen" och är extremt nöjd med resultatet. Inga ärr, inga spår av hårstråna! Rekommenderar varmt Klinik Divage för alla som har problem med oönskat hårväxt!

Tina R
Skrev om Klinik Divage

Många lider av oönskad hårväxt och vet inte alltid hur de ska gå till väga. Jag var själv en av dem men blev som tur var rekommenderad att göra diatermibehandling för ansiktshår. Diatermi passar alla hårtyper (laser är ju inte effektivt på ljust hår och dessutom i ansiktet kan laser tom stimulera vilande hårsäckar så att det leder till ökad hårväxt). Min laserbehandlare var så pass ärlig att hon sa det och rekommenderade istället diatermi för ansiktet på Klinik Divage. Bara efter några behandlingar märkte man hur håret blev...

Kübra A
Skrev om Klinik Divage

Jag hade sedan tonåren lidit av oönskad hårväxt över hela kroppen där de värsta partierna var de synliga partierna i ansikte och hals av den anledningen - att de var som synligast för andra. Jag började läsa på en hel del om olika hårborttagningsmetoder vid 15-16 årsåldern och provade på allt möjligt utan resultat. Jag testade bland annat hårblekningskräm där hårstråna blev orangea (och otroligt synliga under soliga vår-/sommardagar), trådning och vaxning. När jag först började vaxa mig mådde jag bra de dagar jag var utan...

Mishu C
Skrev om Klinik Divage

Antonia är väldigt professionell och hon vet verkligen vad hon gör! Jag är jättenöjd över resultatet och kan rekommendera Divage och Antonia.

Anna M
Skrev om Klinik Divage

jättebra o proffsig diatermibehandling. Jag blev fri från hår på hakan o överläppen efter en period. Antonia är professionell o kunnig.

Emma R
Skrev om Klinik Divage

Jag kan varmt rekommendera diatermin på klinik Divage. Jag är supernöjd. Ben, läpp och haka är behandlade med strålande resultat. /Emma

Sanja J
Skrev om Klinik Divage

Mitt första intryck av Antonia som driver Klinik Divage i Vasastan var att hon visste vad hon gjorde. Jag kände att jag kunde lita på henne direkt. Hon berättade direkt fr början hur hela processen ser ut för Diatermi. Jag har gått regelbundet hos Klinik Divage under ca 1 års tid och har fått jättefint resultat av Diatermi behandlingen och kan därför definitivt rekommendera henne .Vill du komma till ett ställe där du tas omhand av en jordnära, rak, ärlig, duktig & cool kvinna, tveka då inte, gå till Klinik Divage.

Shabnam A

Trevligt och profetionell! Rekommendera starkt 👌

L
Skrev om Klinik Divage

Fantastiskt och varaktigt resultat, önskar att jag tagit hjälp tidigare (oönskad hårväxt under käklinjen som nu är helt borta, var nyss på återbesök efter tre år - två ynka strån har återuppstått). Så skönt att helt slippa tänka på pincett etc! Kunnig och pålitlig service, alltid trevligt bemötande utan att kännas insmickrande och falskt. Rekommenderas varmt!

Jenny P
Skrev om Klinik Divage

Jag är mycket nöjd med resultat av hårborttagning Rekommenderar kliniken!

Karin E
Skrev om Klinik Divage

Jag har gått hos Antonia sen slutet av 80-talet och jag lovar, det finns inget motsvarande i Stockholm. Antonia är superprofessionell. Har provat allt inom hårborttagning och Diatermi är det enda som fungerar, vilket betyder att jag har inte behövt raka benen sedan 90-talet. Bokar en tid ett par gånger om året för uppfräschning. Fungerar jättebra för ansikte och ögonbryn. Brukar även ta ansiktsbehandlingar någon gång per år som är underbart avslappnande Jag kan varmt rekommendera Antonia och hennes klinik Divage.

Meltem K
Skrev om Klinik Divage

Jag tycker klinik Divage gör ett utmärkt jobb där man redan efter några behandlingar kan se resultat!

Louise H
Skrev om Klinik Divage

Antonia har lång erfarenhet av diatermi och hon är proffsig, duktig och genuin. Hon kommer säga precis hur det ligger till och inte försöka försköna något. Förmodligen är hon den bästa inom sitt område i Stockholm. Jag har blivit mycket bra bemött och fått mycket bra hjälp med mina besvär med oönskad hårväxt. Jag har gått hos Antonia regelbundet och är mycket nöjd med mina resultat. Rekommenderar Antonia varmt.

Loise N
Skrev om Klinik Divage

Norge Louise !! Min berättelse om bemötandet på klinik divage ! För några år sedan började jag få riktigt problem med min hårväxt speciellt i ansiktet! Och letade frenetisk efter någon behandling som kunde ta bort dessa generande hår! Och inte minst minska allt noppande med pincetten! Medans plånboken blev tunnare och håren ökade.. Och efter ofattligt många laser behandlingar som inte gav några resultat!! Är jag oerhört glad att jag aldrig gav upp letandet. Och fann till slut klinik divage , denna härliga lilla salong...

Samara W

Duktig och prisvärd! Har gått till kliniken i 2 år

Gunilla Elisabeth N
Skrev om Klinik Divage

Toppenbra resultat av hårborttagning i ansikte, pålitligt, håller alltid tidsschemat. Kan verkligen ekommenderas.

Regina S
Skrev om Klinik Divage

Fick ett väldigt vänligt och professionellt bemötande. Tog bort oönskat hår i ansiktet. Resultatet blev mycket bättre än jag hade förväntat mig så jag rekommenderar varmt kliniken till andra.

Lotta P
Skrev om Klinik Divage

Jag rekommenderar varmt Klinik Divage! Jag har varit stadig kund där i många år och aldrig varit missnöjd. Antonia är mycket trevlig och ytterst noggrann och grundlig i allt hon gör. Hon sätter alltid kundens behov först och ser till att man får mer än sina pengars fulla värde för den tid man investerar hos henne. Jag har vid enstaka gånger gått till andra ställen under hennes (få) sommarsemesterveckor, men alltid blivit övertygad om att ingen gör det bättre än Antonia på Klinik Divage!

Sara K
Skrev om Klinik Divage

Ja, har varit kund där ca 5 år. Antonia är mycket omtänksam och professionell om sitt jobb och har bra hygien. Jag är mycket nöjd med hennes jobb och har rekommenderat henne till många. Mycket trivsamt klinik. Man får bra information och bra resultat. Rekommenderar till alla som behöver såna behandlingar.

Parisa K
Skrev om Klinik Divage

Mycket nöjd med resultatet och ett professionellt omhändertagande

Mikkel J
Skrev om Klinik Divage

Här är en klinik som ger resultat! Det ända sätt att bli av med oönskat hårväxt permanent! Antonia jobbar mycket proffsigt och noggrant! Jag har provat ALLT annat och det funkar inte! Är du man(eller kvinna) och har oönskat hårväxt är Divage lösningen! Tveka inte!!!(och nej jag är inte anställd där, bara en nöjd kund!)

Anna T
Skrev om Klinik Divage

Jag kan verkligen rekommendera Klinik Divage, den bästa diatermikliniken som jag varit på. Nacke och bikinilinje blev mycket bra.

Anneli B
Skrev om Klinik Divage

Mycket bra klinik, kan inte tacka henne nog för sen hjälpen jag fått!

sayeh e
Skrev om Klinik Divage

Väldigt professionell, duktig och trevlig person. Grym på d hon gör vilket betyder mkt. rekommenderas starkt!!

JOSEFIN L
Skrev om Klinik Divage

Trevligt och personligt bemötande.

Man 3
Skrev om Klinik Divage

Absolut bästa behandling! Om du letar efter någon som kan ta bort dina hår för evigt så kan du sluta leta! Super noggrann och effektiv! Skynda att boka tid hos Antonia.

Birgitta F
Skrev om Klinik Divage

Mycket proffsigt! Antonia följer utvecklingen på området på ett sätt som jag inte tror att alla i branschen gör. Hon kan sitt arbete och sina behandlingar. Fantastisk ansiktsbehandling! Rekommenderas varmt. Birgitta

Lilliann J
Skrev om Klinik Divage

Jag har varit hos några mer närliggande "kliniker" under årens lopp men inte någon mer har givit lika lyckat resultat som hos Divage.

Lilliann J
Skrev om Klinik Divage

Jag har av en slump återfunnit den kliniken som jag första gången besökte i slutet på 80-talet! och då hjälpte mig Antonia och såg faktiskt till att jag inte behövt söka hjälp för liknande förrän med än 20 år senare!

marianne o
Skrev om Klinik Divage

Tjänsten de säljer är synnerligen proffsigt utförd. Man får en ärlig beskrivning från allra första början, inget förskönande. Som kund kände jag förtroende direkt. Resultatet av behandlingarna har blivit över förväntan; visserligen smärtsamt men bara sekunder i taget, inte så dyrt som jag befarade, och med ett jättebra resultat. Som en räddare i nöden som fått mig att må mkt bättre.

Mireille H
Skrev om Klinik Divage

Rekommenderas varmt för dig som söker duktig o kunnig personal med lång erfarenhet i diatermi . Väldigt proffsigt .Sök dit! garanterar att du kan slappna av då för du är i trygga "proffsiga" händer. Rimliga priser men inte på bekostnad av kvaliten eller innehållet av behandlingen .