Klipp 61

2.0

4 omdömen om Klipp 61

Krille
Skrev om Klipp 61

Mer ointresserad och kass frisör får man leta efter. Har varit och klippt mig på både dyra och billiga ställen. Oftast har resultatet blivit detsamma. Men detta ställe skulle jag inte ens vilja fått 500:- för att klippt mig. Lagom till jul och nyår, så har han klippt mitt hår för kort och ojämnt när jag sa klipp till det lite. Rekommenderas om du ska raka av ditt hår. Annars gå inte hit.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 299 omdömen 4.7 av 299 omdömen
BadgeTwoYears

Bra klippning, professionell, vänligt och varmhjärtat bemötande.

Vasile L
Skrev om Klipp 61

Frisören är bra, priset är ok, men salongen är extremt - extremt smutsig. ...hår och smuts överallt, mycket gamla och "trötta" instrumenter. Jag undrar bara hur svårt kan det vara att använda lite vatten och desinfektionsmedel mellan två kunder?

NOEL H
Skrev om Klipp 61

Precis som Jakob har jag också klippt mig hos dyrare frisörer, och visst, det är lite fräschare och mer påkostat, men resultatet har egentligen aldrig blivit märkbart bättre än på en lite billigare drop-in salong. Just denna var exceptionellt billig. 150kr för att bli snygg i håret på cirka tjugo minuter är helt perfekt, jag hann till och med klippa mig på lunchen! Stark trea nästan en fyra! Rekommenderas!

Jakob D gillar detta
Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Jakob D
Skrev om Klipp 61

Klipp 61 är en riktigt trevlig och bra frisör som endast tar 150 kronor för en klippning. Jag har tidigare provat att gå och klippa mig på betydligt dyrare frisörer och såklart blivit nöjd, men när jag senare försökt att fixa samma frilla hemma har det 99 procent av gångerna blivit pannkaka! Bättre att betala 150 kronor för en frisyr som är lätt att styra upp än att betala 600 för en frisyr som ser snygg ut i två timmar.

NOEL H gillar detta