Koivisto/Karlsson

Koivisto/Karlsson

Ring 08-30 30 05 www.koivistokarlsson.se

Frisörsalongen med specialiserade färg- och klipptekniker, för att kunna erbjuda sina kunder högsta möjliga kunnande inom sitt specialområde. Salongen är belägen på vackra Tegnérgatan i Stockholm och drivs av Jenny Karlsson och Teemu Koivisto.

9 omdömen om Koivisto/Karlsson

Teoman N
Skrev om Koivisto/Karlsson

Professionella och lyhörda. Alltid väl omhändertagen och nöjd efteråt + frisyren håller över tid. Tack Emil och Jenny!

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 300 omdömen 4.6 av 300 omdömen

Johan A
Skrev om Koivisto/Karlsson

Ljus och fin lokal. Jag blir alltid bra mottagen. Med en kopp kaffe/te hinner jag varva ner innan det blir min tur. De är proffsiga med både klippning och färgning. Jag får även hjälp med vilka produkter jag behöver.

Karin Sandra Johanna J
Skrev om Koivisto/Karlsson

Klippt mig hos Anna Wallin (som tidigare arbetade på Noir). Lika nöjd som alltid, känns som att hon trollar med mitt hår varje gång, från alldagligt till fantastiskt. Vilket såklart handlar om lyhördhet, professionalitet och en oerhörd fingertoppskänsla. Kan verkligen rekommendera henne och salongen. Tack!

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 263 omdömen 4.8 av 263 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
KLARA S
Skrev om Koivisto/Karlsson

Alltid en fröjd att klippa sig hos Anna Wallin, trevligaste och skickligaste frisören jag gått till. Koivisto/Karlsson tycker jag var likvärdigt Noir där hon klippt mig tidigare. Känns lyxigt och avkopplande att komma dit.

Carro
Skrev om Koivisto/Karlsson

Jag har varit hos flera olika frisörsalonger i samma prisklass och varit varierande nöjd. Jag kan absolut rekommendera Mikas Koivisto Karlsson - jag kommer att återvända dit eftersom jag blev mycket nöjd med frisyren. Jag har långt och tjockt hår men det var inga problem att få fason på. Sabina tog sig tid att lyssna och förstod precis hur jag ville ha håret. Bra läge och fräscha lokaler! Det bjöds på kaffe/té vilket alltid är trevligt.

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 236 omdömen 4.6 av 236 omdömen
BadgeTwoYears

Han var superkäck, kul att snacka med honom. Bjöd på kaffe också

Annika O

Nöjd varje gång!

Johan J
Skrev om Koivisto/Karlsson

Tack för att ni är såå duktiga!!

Oh Yes
4.9/5 i betyg av 2021 omdömen 4.9 av 2021 omdömen

Annette W Annette W
Johan C
Skrev om Koivisto/Karlsson

Det sved lite att betala 750kr för en klippning, men trots det så gick jag därifrån helnöjd. =) Jag klippte mig hos Jenny, och det märktes att hon hade klippt förut. Vill man tessta en ny frisyr eller så, är det hit du ska gå av den anledningen att du kan känna dig trygg. Men om man bara ska snida till samma frisyr man haft i alla år, skulle jag inte betala 750kr för det. All cred till deras salong, men priset drar ner till en stark fyra.

Sofia J gillar detta
Nils v
Skrev om Koivisto/Karlsson

Stockholms bästa frisersalong i min mening - både avseende klippning och färgning. Välutbildad personal med förflutet på Tony&Guy och med god trendkännedom, samt under kompetent ledning av Jenny Karlsson och Teemu Koivisto. Fräscha lokaler, bra kaffe och Sveriges bästa frisörer - ligger i den högre prisregionen men det med rätta!

Christian M gillar detta
Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 285 omdömen 4.6 av 285 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.