Köksbörsen AB

3.0

20 omdömen om Köksbörsen AB

Jacqueline C
Skrev om Köksbörsen AB

Bra snabb återkoppling när jag ville ha offert på ett kylrum

Filippa C
Skrev om Köksbörsen AB

Grym service tack för snabb hjälp

Rachel B
Skrev om Köksbörsen AB

Katastrof företag rekommenderar inte att ni köper era kyl eller annat från dem, otrevliga och oseriösa arbetare

MAGNUS B
Skrev om Köksbörsen AB

Obs!!! Fara köp ej från köksbörsen!!!! Köpte frys,kyl, kylbänk mm för 13 månader sedan. Dyra produkter där köksbörsen utlovar kvalite… Frysen rasade ihop totalt precis efter att garantin gått ut. Köksbörsen har självklart inget ansvar. Dyra reparationer. Skräpprodukter och ett skräp och lurendrejeriföretag!

Johan Conny M
Skrev om Köksbörsen AB

en mardröm. vill verkligen varna andra. det började med att jag köpte några riskokare.. när 2 st hade gått sönder (köp ej dom från kina) så fick jag ej hjälp och det var lite akut..jag såg att säkringarna hade gått sönder, deras lösning var: vi hänger en påse på dörren till dig med en lösning så kan du byta själv, åkte dit och i påsen fanns en avklippt elkabel, ringde säljaren som var på fest han sa..man behöver inte säkringar löd dit en kabel istället.. galenskap. han jobbar ej kvar. berättade detta för nya säljaren och...

johan b
Skrev om Köksbörsen AB

Tack för snabb service av min fritös!

Tina H
Skrev om Köksbörsen AB

Riktigt dåligt o känner mig grundlurad. Har haft problem ända sedan maskinerna kom. Diskbänkar, frys, ny diskmaskin. Leasingavtal ingen tar ansvar. Det lovas ersättning ingenting blir av. Välj annan leverantör

anna o
Skrev om Köksbörsen AB

Tack för snabb leverans & utsökt service.

sonja l
Skrev om Köksbörsen AB

Tusen tack Köksbörsen för den snabba och fina servicen.

jack p
Skrev om Köksbörsen AB

Förstår inte vad du skriver Mathias om dåliga Kina kopior, jag har varit kund hos Köksbörsen i 5 år och köpt deras kylbänkar som dom har på lager, har dock inte frågat var dom är tillverkade, men måste säga att för det priset håller dom otroligt hög kvalitet, har byggt ett antal kök genom åren och har alltid anlitat köksbörsen och kommer att göra det fortsättningsvis då dom håller bra priser o hög kvalitet

Restaurang M
Skrev om Köksbörsen AB

Riktig skojare jag kontaktade med en säljare (Lennart) han var jätte trevlig och han pratade skit om andra konkurrenter att dom lurar folk. först han ville binda mig med leasing avtal sen jag ville köpa faktura och betala direkt vi kom överens köpte 6 st roll top chafer elite han skickade en offert till mig kostade 2800 kr st. ringde honom att vill köpa för 2500 kr vi kom överens att ska frakten också jag trodde på han glömde begära ny offert efter han skickade mina varor skickade inte min faktura direkt fick påminnelse...

rolf n
Skrev om Köksbörsen AB

Tack för snabb leverans av min nya kyl/frys

eva p
Skrev om Köksbörsen AB

Beställde 1 st dubbelfrys samt 1 st dubbelkylskåp, betalade i förskott via deras webshop en måndag kväll, redan dagen efter så levererade dom varorna, blev väldigt imponerad utav deras snabba leverans, har handlat utav några andra företag förutom men då brukar det ta 3-4 veckor innan jag fått varorna, kan varmt rekommendera köksbörsen

Anna S
Skrev om Köksbörsen AB

I never worked with such a bad company. Absolutely UNPROFESSIONAL people and unprofessional service. We bought fridge, we payed ahead. This shit crap company brought fridge and just left it in front of the door! we did not give any permission, we did not sign any document, we even did not know that they placed fridge on the street. Somebody could just steal it there. When we called to them - they just scream, never listed clients and spoke with us very familiar. They have very bad image on the market! Now we know it and...

Martin
Skrev om Köksbörsen AB

Skojare. Service garanti? Felanmälde en disk 3 mån efter den var ny, nu 1,5 år senare så fick kunden en ny pump fast köksbörsen tog ej kostnaden för jobbet, det hade vi som återförsäljare ansvar för svarade dom. så jag fick anlita en annan firma och vi fick ta servicekostnaden på allt. Handlat 1 gång för mycket av dom. Handla ej av dom.

Mikael L
Skrev om Köksbörsen AB

Riktiga skojare!!! Fabriksnytt frysskåp började rosta efter några månader, efter över ett halvårs tjatande togs frysen tillbaks till Köksbörsen för "dokumentation". Efter olika varianter av förklaringar bland annat att vi haft frysskåpet ute till havs, kommer slutligen ett påstått svar från fabriken, något som man i övrigt vägrar att visa oss. Köksbörsen anser att vi som kund har ansvar till rosten genom att rengjort frysen invändigt med klorin, något som vi självklart inte gjort, och även om så vart fallet är väl klorin...

fredrik a
Skrev om Köksbörsen AB

Fick ett nytt kök levererat för ett par veckor sedan, handlade får ca 200 000:- på leasing, fick ett väldigt proffsigt intryck av företaget, väldigt kunnig personal, bra bemötande, är jättenöjd med servicen, jämförde priser på 4 ställen men köksbörsen hade dessutom bästa pris Kan varmt rekommendera dom!

Jonny K
Skrev om Köksbörsen AB

Att ett företag som arbetar med restauranger vill ha förskottsbetalt det kan jag förstå. Men jag vill inte behöva bråka föra tt få grejerna. Deras garanti är inte värd pappret den är skriven på. Köpte saker av dem för 80k och två av tre grejer gick sönder första månaden, på grund av att det inte var servat som dom sa. Dom kommer inte och fixar det heller då dom hävdar att just det inte täks av garantin. Håll dig borta och ring någon annan!!!

Peter E
Skrev om Köksbörsen AB

Har endast haft kontakt med Fredrik, men det har fungerat fläckfritt. Investerade i en Rational-ugn samt en köksbänk från Ozti. Det var även någon kille som hjälpte till med en snabb installation. Fick ett kunnigt intryck, dock hade de aningen tråkiga lokaler. Leasar produkterna och det har fungerat bra än så länge.

Marina D
Skrev om Köksbörsen AB

Håller inte vad de lovar,vill ha förskottsbetalt men sen får du vänta och bråka för att få dina varor.Hör heller aldrig av sig. Gå till någon annan.