Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

kontrollansvarig.se
  • BadgeFiveYears

Behöver ni en bra kontrollansvarig för ert byggprojekt så är ni på rätt väg här. Vi har specialiserat oss på att vara kontrollansvarig och arbetar enbart med kontrollansvariguppdrag inom företaget så att våra kunder får en erfaren kontrollansvarig med en hög kompetens inom område. Vi hjälper er med alla typer av byggnationer...

110 omdömen om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Sedan starten hos Reco 2015

Nämi S
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Trevlig och kunnig. Professionell både mot kund och mot kommun. Kan varmt rekommenderas.

Svar från Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Tack för att ni tog er tid och skrev det fina omdömet. Kul att fått följa erat förhållandevis komplicerade byggprojekt med tanke på läget och se att huset blev så fantastiskt bra och fint. Mvh Stefan

Lucas M
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Bra stöd under byggprocessen och en hjälpande hand genom hela bygglovsprocessen och slutansökan. Skulle anlita dessa igen, Stefans administratör är en stjärna!

Svar från Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Tack för att du tog er tid och gav oss ett så bra omdöme. Ni kan tack er själv för att det blev ett så fint hus då ni under hela byggtiden varigt lyhörda, pådrivande och närvarande i projektet . Mvh Stefan

Maria Cristina A
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

When we decided to build a house in Sweden before learning a bit more Swedish we expected a difficult journey, but thanks to Stefan and Anna the process went smoothly and we felt reassured at every step. Not only were they professional and knowledgeable, but they were also so accommodating and explained everything patiently to us (this is our first house), in a foreign language no less. Being able to reach out to them and be met with a friendly voice made a huge difference to us, and I can’t recommend their services enough.

David S
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Stefan Eriksson och Anna Persson är kunniga, professionella, stödjande och vänliga! När man låter bygga ett hus är det mycket som är nytt och som man inte kan om man inte är i branschen. De har väglett oss på ett bra sätt, ibland på plats men oftast digitalt. Som kontrollansvariga har de varit noggranna och upptäckte till exempel att fel material använts som fuktspärr på vinden. Det har man inte kunskap till själv att se, så det har känts tryggt att ha certifierade personer som stöd, även i kontakten med kommunen. Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB kan varmt rekommenderas!

Sofia B
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Med stort engagemang och kunskap har Stefan och Anna stöttat oss i ett komplext bygge som har krävt mycket tid och planering för att ro i mål. Vi hade inte klarat oss utan er! Tack Sofia&Lars

Eva J
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Jag köpte tjänsten kontrollansvarig för bygget av vårt nya hus. Jag är så oerhört nöjd med Stefan och hans kollega. De har stöttat oss så professionellt och med ett härligt kundbemötande. Finns bara positivt att säga, tveka inte att engagera Stefan!

Åke B
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Vi har haft ett bra och givande samarbete. Det har varit enkelt att komma i kontakt med både Stefan och Anna. Extra viktigt var samarbetet när kommunen skulle kontaktas i olika ärenden. Jag kan varmt rekommendera Kontrollansvarige Stefan Eriksson Åke Björk

Ane-Mette H
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Vi har använt oss av Stefan vid flera tillfällen och alltid varit nöjda. Stefan är professionell, kunnig och alltid trevlig i sitt bemötande och hantering av uppdraget.

Peter E
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Mycket bra bemötande, snabb återkoppling och lätta att jobba med och ett mycket gott resultat.

Jens B
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Otroligt proffsigt bemötande. Rekommenderar alla att använda Stefan som KA.

Karin W
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Kontrollansvarig Stefan Eriksson och hans assistent Anna gjorde ett mycket bra jobb för oss. Det kändes tryggt och säkert från första mötet til att vår utbyggnad godkändes. Professionalitet och trygg vägledning genom hela processen. Jag rekommenderar varmt Kontrollansvarig Stefan Eriksson .

Therese F
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Mycket bra och professionellt bemötande av både Stefan och hans medarbetare Anna. Vi anlitade Stefan som KA för nybyggnation av 2-våningshus samt garage. Allt gick smidigt och bra, vi fick snabba och tydliga svar vid all sorts kontakt. Bra återkoppling efter platsbesöken. Vi är mycket nöjda med både Stefan och Annas arbete.

Carolina N
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Stefan är en klippa. Kunnig och hjälpsam

Fredrik J
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Jag fick en väldigt bra känsla för Stefan när vi pratade över telefon innan vi tecknade avtal. Han är överlägset dyrast av alla offerter jag fått på KA. Förväntningarna var därför höga men han missade det tekniska samrådet med kommunen och svarade inte när vi försökte komma i kontakt med honom. Sen ringde jag honom ett flertal gånger utan svar och fick ingen återkoppling. Men som tur är har han Anna, vilken klippa och helst fantastiskt person som hjälper till och har ett extremt trevligt och proffesionellt bemötande. ...

Patrik J
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Fantastiskt hjälp från början till slutet av projektet

Pia N
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Vi byggde ett nytt hus på Värmdö och anlitade KA Stefan Eriksson och hans kollega Anna Persson. De gjorde båda ett strålande jobb. De svarade alltid på mejl, skötte alla kontakter med kommunen och förklarade vilka tillstånd och besiktningar vi behövde söka eller anordna själva. Stefan var mycket kunnig i byggnadsteknik och kunde svara på många av våra frågor om hur man gör när man bygger hus. Alltifrån förberedande markarbeten till inflyttningsklart hus. Framförallt innan vi ens hade anlitat Stefan fick vi ett jättebra...

Franz Ö

Fredrik S
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Jag anlitade Stefan som kontrollansvarig för en utbyggnad. Ett mycket bra bemötande och ett bra stöd genom hela byggprocessen. Rekomenderas!

Johan B
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Mycket kunnig och professionellt bemötande. Har varit ovärderlig under hela byggnation. Rekommenderar starkt.

Stefan S
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Kompetent och trevligt bemötande av Anna och Stefan då vi anlitade företaget som KA.

Lars V
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Stefan och Anna har varit ett enormt stöd genom hela vårt bygge. Väldigt seriöst och proffsigt rakt igenom. Erfarenheten lyser när Stefan är med. Vi tog även hjälp av Stefan som stöd vid besiktningarna och han gick rakt in även i den rollen. Dessutom alltid trevligt bemötande. Bara positivt att säga om både Stefan och Anna!

Patric L
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Stefan & Anna har gjort ett perfekt jobb med min industrihall. Kan starkt rekommendera dom.

Johan D
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Jag har haft Stefan som kontrollansvarig för byggnation av ny våning på huset. Från första kontakt har Stefan och hans assistent Anna stöttat och förklarat allt genom hela processen. De båda är otroligt hjälpsamma. Jag skulle inte tveka att använda mig av deras tjänster igen.

Alexander D

Super trevlig och kunnig KA! /Alex

Anders Y
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Väldigt bra stöd under byggets gång och i kommunikation med Entrepenör och SBK.

Margareta O
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Jag blev mycket väl bemött och fick god hjälp att fram underlag inför de olika mötena och diskussionerna med kommunens företrädare. Tjänsten innebar att vara kontrollansvarig när jag lät bygga till mitt fritidshus. Kommunen utsåg Stefan Eriksson som kontrollansvarig på mitt förslag.

Peter S
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Jag lägger en stark rekommendation till Stefan och Anna här. Tillmötesgående med stort fokus på problemlösning är min summering av deras arbete. Jag är en återkommande nöjd kund som just återkommer.

Kerstin B
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Otroligt bra bemötande Ordning och reda Inga speciella förväntningar Utfördes fackmannamässigt och klokt vi köpte en tjänst so kallas kontrollansvarig förbytte av ett hus

Samuel J
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Vi anlitade Stefan Eriksson som kontrollansvarig för nybyggnation av villa. Stefan & Anna är professionella, hjälpsamma och trevliga och har varit ett stort stöd för oss under byggnadstiden. Stefan har varit ett mycket bra bollplank och då vi är förstagångsbyggare så hade vi även en hel del frågor som sträckte sig utanför ”KA-uppdraget” som vi fick hjälp med. Det kändes väldigt tryggt att ha dem att vända sig till. Vi kan varmt rekommendera Stefan & Anna!

Peter G

Väldigt duktiga och kompetenta

Rasmus L
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Trevligt bemötande. Bra på det dom gör.

Andreas D
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Alltid noggrann, punktlig och påläst!

Daniel L
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Vi är mycket nöjda med att ha haft Stefan med i processen kring att bygga vårt hus. Vi har verkligen märkt vilken nytta en kontrollansvarig gör i en sådan process och vi har även upplevt Stefan som ett mycket värdefullt bollplank för att diskutera hur vi bäst tar oss an olika utmaningar

Gabriella G
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Professionellt, trevligt och kompetenta. Lätta att samarbeta med.

Lars E
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Mycket trevlig och serviceinriktad personal. Stor hjälp vid bygglovsansökan.

Anna A
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Stefan är tydlig och noggrann och vi har fått bra hjälp genom hela byggprocessen. Vi är jättenöjda och kan varmt rekommendera att anlita honom!

Staffan K
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Har varit till stor hjälp i olika byggnadsfrågor. Har absolut inget att anmärka.

Pål R
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Hjälpsam,engagerad,smidig. Stefan och Anna löste allt på ett fantastiskt bra sätt.

Bernt R
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

kontrollansvarig för min tillbyggnad. på ett artigt proffsigt sätt. alla förväntningar jag hade sköttes på ett bra sätt.

Fredrik J
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Vi har anlitat Kontrollansvarig Stefan Eriksson vid flertalet tillfällen och är mycket nöjda med både service och leverans!

Annelie B
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Vi har anlitat Stefan Eriksson som kontrollansvarig i en totalentreprenad för byggnation av ett teknikhus. Samarbete och dialog har fungerat utmärkt. Vi kommer anlita Stefan Eriksson i nästa byggnation.

Mikael H
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Vi hade inte ett så komplext ärende - komplemnetsbostdashus Attefall - men ändå snabbt, tillgängligt, trevligt och professionellt hanterat av Stefan.

Johan E
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Kontrollansvarig i samband med byggnation av privat villa. Stefan är mycket professionell, kunnig och engagerad

Fredrik G
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Kontrollansvarig Stefan Eriksson har varit kanon från början till slut på vårt byggprojekt. Professionellt och trevligt bemötande. Kan varmt rekommendera dem, Fredrik Grönberg

Jan I
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Tillbyggnad av villa. Kontrollansvarig är ju något man måste ha enligt reglerna. Stefan med assistent Anna Persson skötte uppdraget helt enligt plan. Jag kunde ställa frågor och fick klargörande svar. När det var dags att samla ihop dokumenten för slutbesked fick jag bra support av Anna. Bra samarbete med entreprenör. Vi är mycket nöjda.

Peter B
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Kunnig, saklig och enkel att jobba tillsammans med.

Palle M
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Stefan o Anna har varit superbra att ha och göra med. Kunniga, tillmötesgående och trevliga. Om någon behöver en kontrollansvarig kan jag varmt rekommendera Stefan och Anna

Erica B
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Vi är väldigt nöjd med kontrollansvarig vi anlitade. Bra och tydliga svar på våra frågor

Anders R
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Kompetent med stöd även i delar i byggprocessen som inte omfattas av KA-uppdraget. Har använt Stefan Erikson i två byggen som båda gick smidigt.

Susanna I
Skrev om Kontrollansvarig Stefan Eriksson AB

Professionell, hjälpsam och vägledande. Precis vad vi behövde!