feedback company

Checkins
Ring företaget
Kooperativ Handel - Fram Ek för

Nordenskiöldsgatan 18 413 09 GÖTEBORG

Kooperativ Handel - Fram Ek för finns på Nordenskiöldsgatan 18 i GÖTEBORG och är sökbara på bl.a. Livsmedel och Matbutik

Mer funktioner

Vad tycker du om Kooperativ Handel - Fram Ek för

Läs vad Recos användare tycker om Kooperativ Handel - Fram Ek för

• Status: 8
    skrev om Kooperativ Handel - Fram Ek för:
    Denna recension gäller enbart Nordenskiöldsgatan, den nya butiken de startat på Järntorget har kundbemötande i botten.

Personealen i originalbutiken är mycket trevliga och tillmötesgående. Handlar alltid här.

De har som tur är inte vegetarisk stereotyp inriktning, utan man kan köpa det mesta för en hållbar kosthållning.

Mycket bra priser, bättre än ekoinriktade stormarknader, och även bättre än konkurrenterna i GBG (självklart med vissa enstaka undantag ibland då priserna på grönt varierar kraftigt och man har olika inköpsställen delvis).

Och som sagt, personalen vid Linné är underbar. Därför går jag gärna från Järntorget och upp för en trevlig upplevelse.
    skrev om Kooperativ Handel - Fram Ek för:
    Mysig och bra mataffär med mycket att välja på. Här finns färska och närodlade grönsaker, många slags vegetariska pålägg och även tvål och liknande. Ett plus att man kan köpa mycket av bönor, gryner o s v i lösvikt.
    skrev om Kooperativ Handel - Fram Ek för:
    Ekologisk livs, där de tyvärr säljer animaliska produkter. 10% rabatt om du handlar för mer än 600:- samtidigt som du cyklar, går eller åker kollektivt. Bönor, linser, ris, nötter mm i lösvikt, en mängd djur- och miljövänliga hygienartiklar, färskt bröd från t.ex. Saltå kvarn, kaffe, te, godis - kort sagt, det mesta man behöver av förbrukningsvaror finns här. Fram är ett måste för den medvetna konsumenten!
    skrev om Kooperativ Handel - Fram Ek för:
    Jätefin butik med bra utbud på spännande matvaror. Sympatiskt med kooperativ också. Men räkna med att gå därifrån rätt mycket fattigare..
  • Status: 11
    skrev om Kooperativ Handel - Fram Ek för:
    trevligt med bra utbud på eko och vego. ganska dyrt dock.
    skrev om Kooperativ Handel - Fram Ek för:
    jättefint utbud av vegetariska produkter, tyvärr dyrare än de stora kedjornas ekologiska sortiment.

0 bilder från Kooperativ Handel - Fram Ek för

Taggar för Kooperativ Handel - Fram Ek för