Koppi Kaffe & Rosteri

Koppi Kaffe & Rosteri

Ring 042-13 30 33 www.koppi.se
4.5

Koppi är ett café och mikrorosteri som drivs av Anne Lunell, årets barista 2006, och Charles Nystrand, årets barista 2005.

10 omdömen om Koppi Kaffe & Rosteri

Simon Z

Andreas T
Skrev om Koppi Kaffe & Rosteri

Best coffee known to man!

Andreas K
Skrev om Koppi Kaffe & Rosteri

Stans bästa kaffe utan tvekan. Dessutom så får de alla att känna sig som stamgäster.

Nikke L gillar detta
Maria H
Skrev om Koppi Kaffe & Rosteri

När jag var i Helsingborg i somras besökte jag Koppi efter rekommendation av vänner. Eftersom jag inte dricker kaffe överlåter den bedömningen åt andra men deras te var mycket gott. De hade svart, rött, grönt och vitt(!) te. Personalen var också mycket trevlig och serviceinriktad. Lite fler eluttag och så wifi på det här så hade det varit en femma!

Joakim J
Skrev om Koppi Kaffe & Rosteri

Tänk på, här beställer du egentligen inte espresso och latte, här beställer du ”dagens”. Bryggkaffe från alla världens hörn, och det är som en liten resa varje gång. Crusell måste haft maximal otur. Charles, Anne och deras medhjälpare är för mig själva sinnebilden av femplus-kundbemötande.

Bobo W och 2 andra gillar detta
Cristoffer C
Skrev om Koppi Kaffe & Rosteri

Hyffsat kaffe, men sur och tvär personal, går aldrig dit igen.

Erik F

Bästa kaffet. Punkt.

Katarina J
Skrev om Koppi Kaffe & Rosteri

Ett mysigt ställe med varm personal som har en underbar attityd. Mumsigaste kaffet i stada.

Niclas B gillar detta
Johan W
Skrev om Koppi Kaffe & Rosteri

Hej kära kaffe älskare! Vill ni få möjlighet att njuta av fantastiskt kaffe, i en miljö som är något ut över det vanliga och med en personal som ger dig den personliga service som du sent kommer glömma. Då kan jag helt klart rekommendera Koppis kaffe & rosteri. Mvh/ Grymt nöjd kund

Mattias T
Skrev om Koppi Kaffe & Rosteri

Sjukt trevligt kafé med lika trevlig personal. Serverar förmodligen ett av Sveriges allra bästa kaffen, vilket de rostar själva. Charles och Annes passion för kaffe märks. Koppi Kaffe & Rosteri rekommenderas å det varmaste!