feedback company

Recos
Ring företaget
Köttboden i Trollbäcken AB

Vendelsöv. 19 135 51 TYRESÖ

Köttboden i Trollbäcken AB finns på Vendelsöv. 19 i TYRESÖ och är sökbara på bl.a. Charkuterigrossist och Köttgrossist

Mer funktioner

Vad tycker du om Köttboden i Trollbäcken AB

Läs vad Recos användare tycker om Köttboden i Trollbäcken AB

• Status: 10
    skrev om Köttboden i Trollbäcken AB:
    Väldigt fin köttbod när man kollar från jungfruvägen. Annars har man aldrig varit närmre.
  • Status: 2
    skrev om Köttboden i Trollbäcken AB:
    Mycket trevlig, serviceminded och kunnig personal. Fantastiska produkter till överkomliga priser. Det hängmörade köttet saftigt, smakrikt och sanslöst gott. För att förstå skillnaden rekommenderar jag dig att köpa en bit i en vanlig livsmedelsaffär, tillaga på samma sätt vid samma tillfälle och jämför smak, mörhet och konsistens och du kommer få svårt att köpa annat än Köttbods-kött i fortsättningen. Sammanfattningsvis är ett besök i Köttboden väl värt en omväg eller kanske till och med en resa.

Företag nära Köttboden i Trollbäcken AB

Holmgrens

Vendelsövägen 17, TYRESÖ
Linda S
Linda S tycker
"Jag och mamma köpte en bäddsotfa till min lillebror som precis flyttat hemifrån. Trevlig personal och mycket snygga grejjer! "
tony
tony tycker
"Kunskap säljer! Mycket pålitlig service och kunnig personal. Ger ärliga svar om skillnaderna på billiga och dyra maskiner/produkter! "
Therese  D
"Var här en sväng idag klockan 9.30 på morgonen, köpte en ostsmörgås med färska grönsaker på och en pago allt för 48 kr. Satte mig på några rangliga st ... "
T L
T L tycker
"Rekommenderar inte den här mäklaren, otroligt arrogant och dryg mot kunder (om han nu vet vad det är). Exempel på beteende och förhållanden: mäklaren ... "