Ytterjärna Hotell

Ytterjärna Hotell

Ring 08-554 302 00 www.ytterjarnahotell.se
4.4

Ytterjärna Hotell är ett ekologiskt konferenshotell vid Järna, ca 35 min utanför Stockholm. Vår konferensdel består av nio personliga konferenslokaler. Oavsett om ni är en mindre grupp som föredrar Wegnerrummet med öppen spel eller vår Teaterlokal som rymmer 500 personer så hjälper vi er att skräddarsy en konferens utifrån era...

27 omdömen om Ytterjärna Hotell

Sophie L
Skrev om Ytterjärna Hotell

Konferensdeltagande med övernattning. Mycket bra, god mat och fika, trevliga rum. Lugnt och stilla.

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Janette J
Skrev om Ytterjärna Hotell

Bra service från början till slut. Extra plus för närodlade produkter.

Martin V
Skrev om Ytterjärna Hotell

mkt bra bemötande, överlägsen mat, synd att det inte den öppna spisen brann en regnig dag som vi var där.

Mona J
Skrev om Ytterjärna Hotell

Bra; lite annorlunda men väldigt trevligt! Fin service, men hade gärna fått information om att hotellet inte har någon bar (kanske hade kunnat beställa i förväg). Fantastisk fin och bra standard på hotellrummen. Trevlig rundvandring i kulturhuset och parken.

Carl L
Skrev om Ytterjärna Hotell

Konferens med övernattning för 42 personer. Utmärkt service, mat, omgivning och aktiviteter.

Ulrika E
Skrev om Ytterjärna Hotell

Mycket trevlig plats att ha en konferens på! God mat, utmärkt rum, trevligt bemötande och underbar natur. Skyspace var helt fantastiskt! Stort tack från oss.

Monica S
Skrev om Ytterjärna Hotell

Totalupplevelse väldigt bra. Väldigt god mat och mycket trevlig och tillmötesgående personal.

Daniel Ä
Skrev om Ytterjärna Hotell

Härlig service med underbart god mat!

Patrik B
Skrev om Ytterjärna Hotell

Har alltid fått ett bra bemötande under de vistelser jag hittills haft i Kulturhuset Hotell & Konferens. Jag skulle när som helst rekommendera Kulturhuset åt andra. Morgonmålet kunde kompletteras med lite större urval bröd och uppskärningar. Vid bägge tillfällena jag övernattat har det vid ankomst varit väldigt varmt i rummet, trots att det utomhus varit rätt kyligt - skulle rekommendera att man ser över värmesystemet. I övrigt är allt mycket bra.

Susanne J
Skrev om Ytterjärna Hotell

Gott bemötande! Allt var ordnat när vi kom, biljetter till föreläsning, konferensrum, lunch och middag. Receptionen var dåligt bemannad. Vi fick vänta länge vid disken tills någon kom de gånger vi behövde hjälp därifrån. Förutom det var allt superbra!

Barbro A
Skrev om Ytterjärna Hotell

Vi hade bokat konferensrum och mat/dryck under dagen. Mycket trevlig miljö, bra service och genomgående vänligt bemötande. Vår enda fundering var vårt lunchval, sallad eller råbiff, där råbiff kändes som ett mindre bra alternativ.

Jenny M
Skrev om Ytterjärna Hotell

Bara bra! trevligt bemötande och jag uppskattar den härliga miljön mycket!

Markus L
Skrev om Ytterjärna Hotell

Företaget är mycket kundorienterat och speciellt på ett bra sätt. Det ekologiska helhetstänket känns genuint.

Maria D
Skrev om Ytterjärna Hotell

Utmärkt! Hög servicenivå. Så vänligt bemötande. Positivt och personal inriktad på att hitta lösningar. Fantastiskt vackra lokaler och bästa maten vi haft på konferens någonsin! Stort tack - vi är så nöjda!

Svar från Ytterjärna Hotell

Tusen tack! Varmt välkomna tillbaka!

Sara S
Skrev om Ytterjärna Hotell

Mycket trevligt bemötande redan vid förfrågan om konferenspaket.Bra under hela dagen på konferensen. Vi är nöjda.

Helena M
Skrev om Ytterjärna Hotell

Arrangemanget har fungerat utmärkt med bokning, lokal, mat (specialkost), hotellrum mm. Gott bemötande i reception liksom vid beställning.

Svar från Ytterjärna Hotell

Tack Helena! Välkomna tillbaka!

Bengt H
Skrev om Ytterjärna Hotell

Ett bra bemötande från början till slut. Vid ett tidigare besök var det lite strul kring specialkosten - men inte vid vårt senaste. Fantastisk miljö och omgivningar. Inköp gjordes i butiken och på gården intill. Deltagarna är mycket nöjda med vistelsen. Den vackra miljön och lugnet bidrar till ett kreativt arbetsklimat!

Svar från Ytterjärna Hotell

Hej Bengt! Tack för att du tog dig tid att svara, och för det fina omdömet!

Anita S
Skrev om Ytterjärna Hotell

Ett fantastiskt fint ställe att vara på. Vansinnigt GOD MAT!!! , fina rum, sköna sängar och trevlig personal. Vi har haft helpension och oftast två dagar med en övernattning. Jag har inte hört någon i vår grupp som inte vill komma tillbaka. TACK än en gång! Anita Svallhammar Strängnäs Bostads AB

Svar från Ytterjärna Hotell

Hej Anita! Tusen tack! Välkomna igen!

Sara N
Skrev om Ytterjärna Hotell

Trevligt bemötande, god mat och fika. Bra lokaler

Svar från Ytterjärna Hotell

Hej Sara! Tack för att du tog dig tid att skriva! Välkomna igen!

Birgitta T
Skrev om Ytterjärna Hotell

Vi bokade ett konferensrum en halvdag. Vi bokade inte kaffe eller lunch, alltså finns inte mycket att utgå från i en "bedömning". Vi fick vad vi förväntade oss, och ett trevligt bemötande.

Svar från Ytterjärna Hotell

Tack Birgitta! Varmt välkomna tillbaka!

Maria D
Skrev om Ytterjärna Hotell

En mycket bra vistelse. Bra mat, rum och konferenslokal

Svar från Ytterjärna Hotell

Hej Maria! Tack för berömmet, välkomna tillbaka!

Kerstin T
Skrev om Ytterjärna Hotell

Trevligt bemötande, god fika och lunch, rogivande atmosfär, glömde en sak- blev uppringd direkt så jag kunde vända och hämta- toppen

Joakim L
Skrev om Ytterjärna Hotell

Vi hade ett kort förmiddagsmöte med goda smörgåsar och i ett trevligt konferensrum. Vi hade dock gärna haft kaffe och smörgåsarna i konferensrummet från början för att spara lite tid.

Josefine L
Skrev om Ytterjärna Hotell

Väldigt bra hjälp med bokning av konferens, trots flera ändringar fram och tillbaka. Trevliga rum, inklusive konferenslokal, god mat och fika, bra bemötande från alla inblandade. Vi bokade även en guidad visning av Kulturhuset - intressant och väldigt uppskattat.

GUNNAR M
Skrev om Ytterjärna Hotell

Mycket nöjd både med lokalerna och den systematiskt tillmötesgående personalen på alla nivåer. Stort tack. Vi kommer tillbaka.... Gunnar MIchanek Minds Unlimited

Jan L
Skrev om Ytterjärna Hotell

De gånger jag har haft arbetsmöten med forskarkolleger på Kulturhuset har det alltid fungerat utmärkt

Geseke L
Skrev om Ytterjärna Hotell

Jag anordnade två större konferenser på Kulturhuset i Ytterjärna med ca. 140 deltagare i varje och blev mycket väl omhändertagen av personalen. både rumsbokningen och arrangemangen kring kaffe och mat fungerade utmärkta och vi fick all hjälp vi önskade med både lokaler och teknik. Vi är jätte nöjde!