Kvalitetsbygg R

Kvalitetsbygg R

kvalitetsbygg.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till oss på Kvalitetsbygg R! Vi är ett miljöorienterat byggföretag med 53 anställda. Vi utför ROT-entreprenader samt nybyggnation åt många nöjda kunder. Vi vill alltid erbjuda kostnadseffektiva lösningar med högsta kvalitet - det är vårt ständiga mål. Vi hjälper både företag och privatpersoner. Våra främsta tjänster...

142 omdömen om Kvalitetsbygg R

Sedan starten hos Reco 2014

Patrik W
Skrev om Kvalitetsbygg R

Från start till mål har det varit genomproffsiga i ALLA led och sett till att vi som kunder hängt med samt lyssnat in! Toppen hela vägen! :)

Svar från Kvalitetsbygg R

Stort tack för ditt trevliga omdöme Patrik & kul att få hjälpa sådan trevliga människor som er :)

Märtha L
Skrev om Kvalitetsbygg R

Ombyggnad av kök och badrum. Snickaren - mycket kvalificerad och med bra idéer Elektrikern - mycket duktig och hjälpsam Rörmokaren - mycket kvalificerad och hjälpsam Arbetsledaren - Snabb med att svara på sms och telefon. Väl kvalificerad för sitt uppdrag. Allt gick i princip efter det schema han gett mig i början av ombyggnaden. Jag är mer än nöjde med resultatet

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack snälla Märtha för dina fina ord. Det var roligt att få lära känna dig under renoveringen och kul att du är så nöjd// Micke

Tom H
Skrev om Kvalitetsbygg R

Superbra kundupplevelse från offert, beställning, leverans till faktura. Uppgradering av badrum, installation av nya badrumsmöbler och duschvägg, samt demontering av handdukstork och Bidé.

Svar från Kvalitetsbygg R

Stort tack Tom för den fina bedömning och kul att vi fick möjligheten att hjälpa dig med denna uppgradering :)

Christoffer H
Skrev om Kvalitetsbygg R

Genomgående hög kvalitet på utfört köks- och badrumsarbete. Väldigt prisvärt jämfört med tidigare erfarenheter.

Svar från Kvalitetsbygg R

Stort tack Christoffer för ditt omdömme :) Och kul att få jobba med dig som verkligen gillar design.

Karin O
Skrev om Kvalitetsbygg R

Jag är Mycket nöjd med mitt kök, som byggdes upp av Kvalitetsbygg, Mest imponerad är jag av att tidsplanen följdes från början till slut,

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack snälla Karin för din trevliga text :) och kul att du är nöjd! Det var väldigt trevligt att få hjälpa dig under hela processen. Önskar dig en mycket trevlig helg//Daniel

Caroline L
Skrev om Kvalitetsbygg R

Mycket bra bemötande med snabba svar genom hela processen. Den satta tidsplanen höll de. Vi renoverade ett kök, ett badrum samt la nytt golv i kök med tillhörande hallar, allt i öppen planlösning vilket gav stor påverkan på vår bostadsyta under projektet men det sköttes galant och hantverkarna städade dagligen.

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack snälla Caroline för att vi fick möjligheten att hjälpa er förverkliga den fina designen som ni tänkt ut, och stort tack för ert omdöme samt ett kul och kreativt samarbete.

Anna-Karin L
Skrev om Kvalitetsbygg R

Företaget har skött stambytet i vår förening, nyckelfunktionen för att komma in och ut i lägenheten har fungerat katastrofalt. Vid minst tre gånger varav en helg var dörren olåst då vi kom hem för att vattna blommor. Det svar man fått när man påpekat det är, det var tråkigt!! Taket med spotlight ser ut som en femåring gjort. Stora skarvar och repor överallt. Jag skulle inte önska min värsta fiende detta bolag, respektlösa och spydiga i sina svar, om man ens får svar, jag har själv behövt gå till bodarna där de håller till för att få kontakt.så varning, hitta ett annat seriöst företag.

Fredrik A
Skrev om Kvalitetsbygg R

Kvalitetsbygg, som byggde vårt hus, är en exceptionell organisation med ett fantastiskt team. Vi är enormt nöjda med huset och är mycket imponerade av hur proffsiga, kunniga, och omtänksamma alla var utmed hela köpprocessen.

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack för ett mycket trevligt omdöme Fredrik och kul att ni är så nöjda!

Marianne F
Skrev om Kvalitetsbygg R

Vi anlitade Kvalitetsbygg för att sätta upp och renovera vårt nya kök Jag har inget att klaga på, trevliga och duktiga hantverkare, De löste ”problem ” med ett leende , inga sura miner. Detsamma gäller för projektledaren kanon helt enkelt. Den första kontakten med ptojektledarna var positiv med bra idéer och tips för vårt kök. Hälsningar Marianne och Bernth Karlsson

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack Marianne & Bernth för det fina omdömet & för att vi fick möjligheten att göra fint hemma hos er och kul att ni är nöjda!

Lisa L
Skrev om Kvalitetsbygg R

Proffesionellt företag med jättebra kund bemötande. Supernöjd med kommunikationen under hela arbetet. Noggrant utförande av arbetet och allt exakt enligt tidsplanen. Alla väldigt trevliga att ha att göra med!

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack Lisa för ditt trevliga omdöme och kul att du är supernöjd! Vi tycker också att det var en superbra kommunikation med dig och ett kanonsamarbete. Köket blev verkligen så fint med dina val tillsammans med Louise.

Magnus A
Skrev om Kvalitetsbygg R

Vi blev personligen kontaktade av Daniel på Kvalitetsbygg som gjorde en detaljerad plan för projektet inklusive betalplan. Denna plan kunde vi använda när vi ansökte om renoveringen till styrelsen. Resultatet blev över förväntan. Vi hade god kommunikation genom hela bygget av vårt nya kök bland annat när vi behövde dra in extra el på ett fackmannamässigt sätt. Kvalitetsbygg upprättade information i bostadsrättsföreningen och ordnade skyddstäckning av hiss. Vi har känt oss trygga med kvalitetsbygg vilket inte är en självklarhet...

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack snälla för ett mycket trevligt samarbete och för den fina väl skrivna bedömningen :)

Jonas N
Skrev om Kvalitetsbygg R

Bra och tydlig kommunikation hela vägen från anbud till produktion. Tydlig tidplan och anbud utan överraskningar. Bra hantverkare dessutom. Vi är nöjda med helhet från Kvalitetsbygg och projektledare Mikael Martinsson med team.

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack Jonas för din trevliga bedömning och kul att ni är nöjda med det som vi levererat som team.

Olof K
Skrev om Kvalitetsbygg R

Vi har fått ett kök monterat av Kvalitetsbygg och det är gjort med en otrolig omsorg om detaljer och stolthet hos samtliga vi träffade på hos Kvalitetsbygg. Det kan direkt sägas att de är inte billigast men det högre priset var värt allt! Snygg installerat, mycket bra kommunikation, allt ordnade sig när det blev saker som inte var väntade. Vårt kök kanske inte var så stort jobb och kanske ganska ordinärt, men vi fick känslan av att vi var en lika viktig kund som vilka andra som helst. Vi kann starkt rekommendera Kvalitetsbygg!

Svar från Kvalitetsbygg R

Stort tack Olof för er mycket trevliga bedömning och tack igen för att vi fick möjligheten att göra fint hemma hos er :)

Marco J
Skrev om Kvalitetsbygg R

100% rakt igenom, från offert till arbete.

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack snälla för ditt svar, kul att ni är nöjda :)

Ulf L
Skrev om Kvalitetsbygg R

Mycket bra bemötande, tydlighet, planer som håller och yrkesskickliga hantverkare.. En lite detalj som inte blev riktigt som jag hoppades men ändå helt korrekt och något vi accepterade. Sammantaget verkligen ett företag att rekommendera !

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack Ulf för ett trevligt omdömde och kul att ni är nöjda med vårt arbete.

Lotta A
Skrev om Kvalitetsbygg R

Alla var superbra att ha att göra med, väldigt duktiga och noggranna och höll tiden enl tidplan. Andreas, plattsättaren ska ha en extra eloge.

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack för fina ord och även för att vi fick möjligheten att hjälpa er :)

Eva A
Skrev om Kvalitetsbygg R

Väldigt positivt bemötande. Ville ha ett fräscht toalettutrymme. Fick bra tips på utformningen vad gäller t ex kakel,golv, väggar mm. Bra tips på leverantör av kakel och klinkers. Vi är imponerade av den tidplan som utlovades i detalj och som verkligen höll. Trevliga hantverkare.

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack snälla Eva för ett trevligt omdöme och tack för att vi fick möjlighet att hjälpa er med denna renovering. Toalettutrymmet blev verkligen fint.

Peter Mikael S
Skrev om Kvalitetsbygg R

Katastrofbygg! Totalt oproffesionella, orsakat stora skador i samband med stambyte och vägrar ta ansvar. "Hantverkarna" är knappast några riktiga hantverkare, allt blev fel.Anlita INTE dessa skojare!

Mari B
Skrev om Kvalitetsbygg R

Så nöjd med bemötande och slutresultat av min lägenhetsrenovering, vilken innebar nytt kök och ändring av planlösning.

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack snälla för omdömet Mari och kul att du är nöjd:) Det blev verkligen fint med en mer öppen lösning.

Niklas W
Skrev om Kvalitetsbygg R

Jag kan bara Jimmie och Kvalitetsbygg mina varmaste rekommendationer! Bra snyggt arbete och kommunikation. Märktes att de medvetet respekterar att de är i folks hem och jobbar och visade hänsyn.

Svar från Kvalitetsbygg R

Stort tack för omdömet Niklas och tack för att vi fick hjälpa er med denna renovering:)

Peter F
Skrev om Kvalitetsbygg R

Fantastiskt bra service och mycket bra kvalitet på allt jobb. Danne och teamet gör verkligen det lilla extra för att man ska bli nöjd. Rekommenderas varmt!

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack snälla Peter för ditt fina omdöme! Det var riktigt kul att få vara med och förädla er fina bostad :) Allt blev verkligen supersnyggt.

Fredrik A

Pålitliga Skickliga Flexibla Prisvärda Anlitades för köksrenovering

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack Fredrik för trevligt omdöme :)

Sara E
Skrev om Kvalitetsbygg R

Professionell och tydlig kommunikation med alla inblandade. Trevliga och kunniga hantverkare med positiv inställning.

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack Sara för fint omdöme :) Våningen blev verkligen superfin med era val!

Birgitta P
Skrev om Kvalitetsbygg R

Renovering av kök. Det har fungerat bra och jag har blivit bra bemött.

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack Birgitta för omdömet :) Kul att se förvandlingen från tidigare kök till nuvarande, väldigt snyggt och fina färger du valt.

Linnea E
Skrev om Kvalitetsbygg R

Kvalitetsbygg gjorde ett utmärkt jobb med vårt lilla wc. Mer noggranna och duktiga hantverkare får man leta efter. Har aldrig sett ett så snyggt jobb med plattsättningen. Rekommenderas varmt!

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack Linnea för ett mycket fint omdöme :) Ni har verkligen ett superfint hem och därför extra kul att få göra ett fint Wc till er. Önskar er en God Jul & Gott Nytt År.

Anneli S
Skrev om Kvalitetsbygg R

Jobbet blev så bra gjort och det blev så fint. Fint bemötande av alla hantverkare och projekt ledare. Dom kom med förslag hur man kunde göra. Alltid rent och snyggt när man kom hem även när de rivit väggar slipat mm. Bästa företaget som jag kommer anlita om jag behöver hantverkare så högsta betyg.

Svar från Kvalitetsbygg R

Tackar för mycket trevligt omdöme & tack för att vi fick möjligheten att hjälpa er med denna roliga ombyggnad. Köket ihop med matsalen & v-rummet blev verkligen superfint :) Önskar er båda en riktigt God Jul & Gott Nytt År.//Daniel

Patrik F
Skrev om Kvalitetsbygg R

Bästa företaget för renovering! Vi har totalrenoverat vårt kök och så så nöjda! Superduktiga hantverkare, noggranna med ett öga för varje detail. Kan starkt rekommenderas för vilken renovering som helst.

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack Patrik för att vi fick möjligheten att hjälpa er med denna renovering och för ett fint omdöme. Allt blev verkligen superfint. Önskar er en God Jul & Gott Nytt År.

Anna J
Skrev om Kvalitetsbygg R

Anlitade Kvalitetsbygg för demontering av befintligt kök, montering av kök som vi köpt från HTH (inklusive vitvaror, bänkskivor och diskho) samt läggning av nytt parkettgolv i kök/vardagsrum och hall och även diverse måleri- och snickerijobb. Projektledaren gjorde upp en realistisk och detaljerad plan för hela projektet och de skötte sina delar av planen exemplariskt! Dock hade HTH problem med att leverera enligt plan så projektet försenades, men jag vill här poängtera att Kvalitetsbygg inte kan skyllas för någon del av...

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack för det fina omdömet Anna :) Ombyggnaden med er var både kul & trevlig samt så uppskattade mina hantverkare verkligen att jobba hemma hos er. Köket & v-rummet blev superfint. Önskar er en God Jul & Gott Nytt År //Daniel

Sebastian D
Skrev om Kvalitetsbygg R

Från första kontakt till färdigt projekt har Kvalitetsbygg levererat just kvalitet in i minsta detalj. Väldigt proffsigt och trevligt bemötande från alla anställda. Vi är extremt nöjda med Kvalitetsbygg och kommer fortsätta använda oss av er. Trygghet från början till slut, ärliga och punktliga. Kan inte bli bättre!

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack Sebastian för ett fint omdöme :) & kul att ni är nöjda med det nya fina badrummet! Det var verkligen trelvigt att få lära känna er och även få möjligheten att hjälpa er med renoveringen av badrummet! Önskar er en God Jul & ett Gott Nytt År.

Simona P
Skrev om Kvalitetsbygg R

Kunniga och seriösa, till och med mina grannar hade ingenting att klaga på.

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack snälla Simona för ditt omdöme :) Önskar dig en rktigt God Jul & Gott Nytt År

Ingrid H
Skrev om Kvalitetsbygg R

Kvalitetsbygg är ett mycket professionellt och seriöst företag. Tidsplanen har följts enligt vår överenskommelse. Det har alltid varit lätt att få kontakt. Jag har också uppskattat att ha kunnat resonera om lösningar och materialval med ett företag, som har kunskap och lång erfarenhet. Jag är mycket nöjd med mitt fina kök.

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack snälla Ingrid för omdömet! Det var samma med er, lätt & enkelt att kommunicera samt tydliga och snabba beslut under hela projektet. Både entréplanet och övre planet blev riktigt bra :) Önskar er en ritktigt God Jul & Gott Nytt År.

Peter B
Skrev om Kvalitetsbygg R

Väldigt bra dialog och tydligt vem som gör vad. Bra och detaljerad offert som satte förutsättningarna. Alla underentreprenören skötte sig även med den äran. Försenade leveranser förlängde projektet men det var inte relaterat till Kvalitetsbygg utan de gjorde vad de kunde för att minska den totala projekttiden.

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack Peter för ett fint, trevligt, bra och tydligt omdöme :) Hela entréplanet blev verkligen så snyggt med det nya köket, golven och hela den nya planlösningen! Det var verkligen uppskattat & kul att samarbeta med er under hela processen. Önskar er en God Jul & Gott Nytt År.

Samuel W
Skrev om Kvalitetsbygg R

Toppenbemötande. Daniel (ansvarig projektledare) fanns där under hela processen. Tydligt excelark med när allt skulle genomföras under hela arbetet. Hade extremt höga förväntningar och det uppfylldes.

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack snälla Samuel för ditt fina omdöme :) Badrummet blev riktigt riktigt snyggt och samarbetet med er var verkligen smidigt, kul & enkelt.

Åsa H
Skrev om Kvalitetsbygg R

Har anlitat Kvalitetsbygg flera gånger! Är supernöjd med resultatet! Trevliga är de också:)

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack snälla Åsa :) Alltid lika trevligt att få hjälpa er göra fint i ert hem!

Lars Åke K
Skrev om Kvalitetsbygg R

Vi tycker att Kvalitetsbygg utfört sitt arbete hos oss på bästa sätt. Jobbet var att göra om köket och renovera undervåningen i huset. Mkt trevligt bemötande, trevliga och duktiga hantverkare som lämnat ett jobb som vi är jättenöjda med. Vi tycker dom överträffade våra höga förväntningar och vi har rekommenderat dom till vänner.

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack Lars-Åke för ett fint omdöme. Härligt att vi är i mål nu och att det blev som ni förväntade er. Samtliga hantverkare som varit hemma hos er har verkligen uppskattat att jobba just med er. Det har varit lätt att resonera och att komma framåt samt så var det även fint förberett inför när vi startatde projektet:) Önskar er båda en riktigt God Jul & Gott Nytt År.

Jonas V
Skrev om Kvalitetsbygg R

Lät installera ett Unoformkök med en hel del egna specifikationer. Tydligt upplägg i tabellformat med delmål och fyra olika delbetalningar. Här fanns det möjlighet för mig att specificera och rita ett par speciallösningar som hantverkarna inte var vana vid men gjorde det glatt ändå (eller lät mig fixa hantverkare att göra det istället, golvläggaren, t ex). Daniel (arbetsledaren) var tålmodig och pedagogisk genom hela processen. Nicke (snickaren) var skicklig, uppfinningsrik, målmedveten, ihärdig och lyhörd. Superschysta...

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack snälla Jonas för ditt utförliga och trevlig omdöme. Det var kul att få hjälpa dig med ditt superfina och specialdesignade kök.

Berit O
Skrev om Kvalitetsbygg R

Vi blev mycket bra bemötta av alla i Kvalitetsbygg och särskilt Daniel Hammarström. Vi är mycket nöjda med resultatet av köksrenoveringen. En eloge för den detaljerade och utmärkta tidsplanen för projektet och att tidsplanen höll. ( vi vill ge betyget Utmärkt)

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack själva för mycket smidigt och trevligt samarbete samt för ert fina omdöme :)

Caroline Ö
Skrev om Kvalitetsbygg R

Otroligt snabba och proffsiga! Jätteduktiga hantverkare som kom i tid, gjorde ett grymt jobb och tom hade egna idéer på hur det kunde bli ännu bättre. Fantastiskt!

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack Caroline för dina fina ord:) Köket blev riktigt bra, hoppas även övrigt blev kanon!

Inger H
Skrev om Kvalitetsbygg R

Alltid trevligt bemötande! Kom alltid med bra förslag för att allt skulle bli snyggt.

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack snälla Inger för din bedömning :) Lägenheten blev verkligen superfin!

PETER K
Skrev om Kvalitetsbygg R

Inte billigt, men hög kvalité och professionellt i alla led. Alltifrån en tydlig offert, detaljerad tidsplan (som också hålls!) till ett mycket proffsigt slutresultat. Och detaljer som eventuellt inte blir rätt, fixas till direkt i efterhand, utan kontroverser. Rekommenderas till alla som inte längre litar på hantverkare!

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack snälla Peter för din bedömning! Badrummet var avancerat men kul med utmaningar och det blev riktigt bra med era fina val!

Ekaterina M
Skrev om Kvalitetsbygg R

Smooth communication and very well-performed job! We are very content with the work of Daniel and his team.

Svar från Kvalitetsbygg R

Thank you so much for your comments :) Im glad that you are happy with the results!

Kristina K
Skrev om Kvalitetsbygg R

Helrenovering av badrum. Allt fungerade, dessutom i rätt tid. Hjälpsamma!

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack Kristina för ditt omdöme :) Badrummet blev verkligen bra!

Danuta A
Skrev om Kvalitetsbygg R

Mycket bra bemötande. Förväntningarna var inte så höga p g a av andra erfarenheter gällande renoveringar. Kvalitetsbygg R överträffade alla våra förväntningar. De genomförde renoveringen av lägenheten helt enligt tidplan. De skötte kontakten med Brf-n föredömligt. I Kvalitetsbygg R uppdrag ingick rivning av bef kök o instabil nytt . Nytt klinker golv i kök målning av hela lägenheten. Ändring av belysning finsnickerier.

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack snälla Danuta & Sven-Åke för era fina ord :) Det var ett mycket kul & trevligt samarbete! Lägenheten är verkligen supertrevlig och jag hoppas verkligen att ni ska trivas där länge.

Heresh E
Skrev om Kvalitetsbygg R

Pålitliga, ärliga. Fixar det som inte blivit klart efter betalning och efter ett man lämnat bygget. Flexibla. Rekommenderar absolut

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack Heresh :) Det var kul att lära känna er under byggtiden men framför allt att få leverera ett supersnyggt kök!

Britt K
Skrev om Kvalitetsbygg R

Jag bytte ut hela mitt kök och är mycket nöjd både med kontakt, bemötande och arbete. Avtalad tid hölls enligt plan och arbetsutförandet höll mycket god kvalité. Projektledare och alla arbetare gav ett mycket stort förtroende och engagemang under hela projektet.

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack för ditt fina omdöme! Samtliga som var inblandade i renoveringen uppskattade verkligen att jobba hemma hos dig, kul! Det blev verkligen ett stort lyft mot innan & ett mycket trelvigt kök att komma in i nu.

Susanne F
Skrev om Kvalitetsbygg R

Vi har helrenoverat en övervåning; vardagsrum, matplats och nytt kök från HTH samt att en trappa som fått ett ansiktslyft med KvalitetsByggs omsorg. Vi fick en tydlig tidplan som höll (förutom några felleveranser från köksleverantören) och bra dialoger om finansieringen. Alla inblandade har varit otroligt stöttande i projektet och gett oss fantastisk vägledning i stora som små beslut. Vi hade skyhöga förväntningar på vår ombyggnation och på KvalitetsBygg genomförande, och vi är otroligt nöjda över resultatet. Daniel Hammarström,...

Svar från Kvalitetsbygg R

Stort tack för det fina omdömet Susanne :) Det var en väldigt kul, trevlig och spännande renovering som vi fick möjlighet att hjälpa er med! Hoppas ni njuter massor i det nya köket & hela övre planet, det blev verkligen så snyggt! Frank & Linus hälsar även till er!

Birgitta S
Skrev om Kvalitetsbygg R

Jag är väldigt nöjd med renoveringen av mitt kök. Allting blev bättre än jag förväntade mig. Jag fick köket målat, dörrar och lådor lackade. Nytt kakel och stenskivor på flera ställen. En fläkt inmonterad och alla vägguttag utbytta till jordade samt el utdraget till balkongen och en lampa uppmonterad där. Väldigt trevliga killar som jobbade hemma hos mig och en jättetrevlig man som besiktades det efteråt. Ger högsta poäng till allting!

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack snälla för ditt mycket trevliga, fina och tydliga omdöme. Vi uppskattade mycket att få göra fint hemma hos dig.

Robin R
Skrev om Kvalitetsbygg R

Gäller: Helt nytt kök, hall, rivning av väggar, ny vägg, ändrad planlösning, ny el, dragning av el, måleri, montering vitvaror, hyllor, belysning m.fl - Can-Do attityd, väldigt positivt första möte. Lyssnade in önskemål, vision och var inte blyg att assistera visionen med bättre/smartare/mer funktionella/hållbara lösningar. - Vi är supertacksamma med den assistans vi fick med egna inköp och den expertis som man bistod med, varje gång det uppstod tankar och frågor. -Projekt-planeringen (på detaljnivå) om vad som ska...

Svar från Kvalitetsbygg R

Stort tack för det fina omdömet R & M 😄 Det var samma här, enkelt att jobba med er och en fröjd att jobba tillsammans samt att få möjligheten att hjälpa er förverkliga era idéer och ett super fint hem:) Samtliga inblandade hantverkare som varit hemma hos er instämmer till 110%.

Jardel D
Skrev om Kvalitetsbygg R

Bemötande var fantastisk. Dem satt ett HTH kök hos mig med det bästa resultat. Super proffsigt.

Svar från Kvalitetsbygg R

Tack Jardel för det fina omdömet :)

Eva L
Skrev om Kvalitetsbygg R

Använde kvalitetsbygg för köksrenovering slutet av 2021 Vi letade någon som kunde leverera med minimalt strul och med hög kvalité och det gjorde kvalitetsbygg. Alla byggare som besökte oss var mycket duktiga på sitt hantverk och planering och arbetsledningen fungerade sömlöst, kompletteringar gjordes omgående. Var mycket noga med att hålla tidplan trots leveransutmaningar och levererade inom offert. Extra tack till vår snickare Robin som både var trevlig och fantastiskt duktig.

Svar från Kvalitetsbygg R

Tacka Eva för ert fina omdöme! Undervåningen fick verkligen ett nytt liv med det nya vackra köket.