Rest. la Famiglia

2.7

6 omdömen om Rest. la Famiglia

Eva Katarina J
Skrev om Rest. la Famiglia

Beställde pizza att ta med hem. Väl hemma saknades 2 av 3 pålägg. Alla kan göra fel så gick tillbaka men det enda de kunde/ville göra var att lägga på det som fattades. Ifrågasatte det och fick till svar "Vad ska vi göra?". Ja en ny, varm Pizza med allt på som jag beställde. Fick till svar att det skulle de inte göra. Frågade om de inte ville ha nöjda och återkommande kunder men de svarade att de inte ville ha kunder som mig. Och tur för dom att denna kund inte kommer tillbaka!!!

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Emma B
Skrev om Rest. la Famiglia

Går dit för lunch (tydligen något nytt de börjat med) och den är toppen verkligen. Personalen är superhärlig (på sitt egna sätt) :)

Ciao  I
Skrev om Rest. la Famiglia

Mysig ställe och riktig god mat!! Personal kan vara lite svår om man har önskemål med att man vill dela notan och sånt, men annars riktig bra!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Jacqueline l
Skrev om Rest. la Famiglia

Gå inte dit! En skam för Italiensk mat! Hur kan man heta la famiglia och inte ha någon känsla alls för service och mat! Dessutom är det dyrt och man går därifrån med en känsla att ha varit lurad på allt. Never again för min del!

Patrick F
Skrev om Rest. la Famiglia

Faktiskt inte så bra längre som den var förut. Upplevde ganska usel service sist jag var där och maträtterna har inte utvecklats någonting, det är som om de går på tomgång helt plötsligt. God mat men inte något överdrivet. Vore kul om de tog sig i kragen lite.

Tobias H gillar detta
Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4122 omdömen 4.0 av 4122 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Robert N
Skrev om Rest. la Famiglia

En mysig liten kvartersitalienare. Trevlig peronsal och god mat. Bra vegetariska alternativ och mysig stämning. Kika även på wall of fame vid toaletten.