Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten

Hägersten växer och på senare år har stadsdelen blivit mer och mer populär. 1800-talets stockholmare reste hit på sommarnöje, och även om mycket ändrats här sedan dess finns absolut både charmen och närheten till vatten och grönska kvar. I kombination med dagens puls och stadskänsla är Hägersten en trivsam stadsdel med egen...

177 omdömen om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten

Nina S

Vi är jättenöjda med Madelenes prestation, uppmuntran och stöd under hela den tiden vi skulle sälja vår lägenhet. Vi rekomenderar starkt Madelene till anndra att anlita henne som sin mäklare!

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2923 omdömen 4.8 av 2923 omdömen

Rolf D

Affären är ännu inte slutförd, så ett slutomdöme är svårt att ge. Så här långt är det helt ok.

Andreas D

Madelene upplevs som en mycket seriös och duktig mäklare. Vi fick bra hjälp före, under och efter det att vi sålde vår lägenhet med allt från vad man ska tänka på till uppdateringar med information hela vägen. Jag kände mig väldigt bra bemött och högt prioriterad hela tiden. Kan varm rekommendera henne, både till den som ska sälja och den som ska köpa! Bra koll på området samt marknaden överlag. Bra information med uppdateringar på det sätt som passade mig bäst för stunden, (tele, sms, mail). Hjälp i frågor om det objektet vi skulle köpa (som såldes av annan mäklare). Proffesionellt rakt igenom.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1650 omdömen 4.8 av 1650 omdömen

Anne J

En sympatisk person och proffsig mäklare.Jättetrevlig att ha att göra med på alla sätt!

Ellen W

Madelene är proffsig, seriös och ambitiös. Allt vi som kund önskar oss i en mäklare. Sa jag att hon var flexibel och tillgänglig också? 😊

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Hans Gustaf B

Mycket effektiv och lyhörd för mina önskemål som kund.

Tobias P

Heöt fantaftik och behjälpliga i alla situstioner. Jättebra,driven,trevlig. bara 5*

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Linnéa B

Madelene var proffsig och väldigt trevlig att arbeta med!

Marie S

Eddy var ett stort stöd för oss när vi behövde sälja en lägenhet för släktens räkning, ett dödsbo. Med alla de delar som helt plötsligt dyker upp, var vi trygga med Eddys erfarenhet - dels kring hur marknaden fungerar och dels i hela säljprocessen, från start till slut.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1115 omdömen 4.7 av 1115 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
George G

Eddy är en av dem bästa mäklarna som jag har jobbat med. Jag fick ett mycket fint bemötande av honom redan fösta gången.

Johan T

Tar kund och säljare seriöst och är enkel att diskutera med.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Viktor W

Professionell, rutinerad och trevlig.

Rickard L

Eddy var en kunnig, trygg, erfaren och pålitlig partner under hela vår försäljningsfas. Vi uppskattade att han ofta återkom med uppdatering inför och under försäljningen och dessutom alltid var lätt att nå när vi behövde få svar på alla möjliga extra frågor. Vi rekommenderar gärna Eddy som fastighetsmäklare till andra som vill ha en smidig och bra bostadsförsäljning!

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 456 omdömen 4.9 av 456 omdömen

Dick H

Fantastiskt bra mäklare, som ja både köpte lgh av och som ja anlitade när jag sålde den. Allt har gått över förväntan!

Max A

Eddy fick uppdraget att sälja vår lägenhet då han ingav förtroende och visade stort engagemang från första mötet. Eddy var behjälplig genom hela processen, alltid tillgänglig och med smarta idéer resulterade i en trygghet för oss. Eddys värme och goda person gav känslan av det lilla extra. Vi är supernöjda och Vi kan varmt rekommendera ett möte med Eddy till alla som går i säljtankar.

Cesar W

Vi anlitade Eddy i samband med vår försäljning och är mycket nöjda med både resultatet, bemötandet och tillgängligheten. Även efter genomförd försäljning har Eddy tagit sig tid att vara bollplank i vårt köp av villa. Eddy utmärker sig särskilt i jämförelse med andra mäklare genom sin förmåga att "på riktigt" gå längre än vad uppdraget kräver.

Camilla L

Toppenbra engagerad mäklare, med jättebra lokal kännedom kring telefonplan.

Klas E

Vi är nöjda med Eddy, hantillgodosåg våra önskemål under hela affären. Han var även lätt att få tag på när vi hade frågor.

Daniel B

Bra genomfört uppdrag trots en svår marknad. Framför allt en bra tillgänglighet och förmåga att agera snabbt när det krävdes.

Christopher L

Eddy är en högklassig mäklare som vet vad han ska säga i vilket läge. Rekommenderar honom starkt!

Drazen C

Min lägenhetsförsäljning var lite komplicerad iom att jag bodde utomlands just då. Eddy var trevlig, kunnig och väldigt flexibel. Han var till väldigt stor hjälp igenom hela processen.

Martin P
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten

Mkt bra! Ärlig och rättfram med villkoren. Svarar snabbt och bekymmerslöst. Fick till en bra försäljning!

Maija L

Eddy Lloret är en toppen mäklare, förtroendegivande och kunnig. Försäljningen av min lägenhet gick över förväntan. Jag fick ett record pris för den.

Carl T
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten

Jag hade ett prestigelöst och roligt samarbete med Oskar Fröblom och fick riktigt bra betalt för min lägenhet. Rekommenderas!

Soile F

Bra och kunnigt bemötande. Lyssnade och resonerade med oss säljare om olika alternativ.

Richard L

Ett väldigt seriöst bemötande. Väldigt områdeskunnig och noga med att man hänger med på allt och förstår hela säljresan.

Maria M

Väldigt proffsig, vänlig och tillmötesgående.

Jonny E

Min upplevelse som kund var mycket god, Eddy utförde uppdraget på ett ypperligt sätt.

Nina J

Eddy uppfyllde alla de krav vi hade på en mäklare. Väldigt proffessionell och lyssnade, mottog och verkställde alla våra önskemål!

Daniel D

Proffsig och kunnig. Kändes inte alls som ett påtvingande säljare.

Daniel K
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten

Mycket proffsig, engagerad, trevlig och serviceinriktad mäklare. Kan rekommenderas till alla!

David G

Jättetrevlig och skarp kille. Fantastisk mäklare med mycket kunskap inom sin bransch. Jag är otroligt nöjd och har rekommenderat honom till mina vänner och bekanta, något som jag inte kommer att sluta med.

Laila Å

Jag har varit mycket nöjd med bemötandet från början av min första kontakt med Peter Backlund, och ända fram till försäljning och kontraktskrivning av min bostad. Peter har varit lyhörd till mina frågor, kunnat svara på dem och delgett mig sina erfarenheter som varit givande och lärorika för mig inför och efter försäljningen. Peter har varit mycket flexibel och lätt att nå, både via mail och telefon. Det har känts bra att alltid få tag Peter om frågor uppstått. All dokumentation som rört bostadsförsäljningen har noggrant...

Sofia S

Jag har en väldigt bra upplevelse som kund av att köpa lägenhet av mäklare Peter Backlund. Han var kunnig, noggrann och lätt att kommunicera med.

Annika A

Jag upplevde som köpare att Peter var mycket tillmötesgående och hjälpsam. Han svarade på alla frågor och de som han inte visste svaret på direkt återkom han med svar så snart som det var möjligt. Peter ordande även extra visningar på min förfrågan vilket var väldigt tacksamt för mig. Jag upplevde Peter som ärlig och seriös.

Anja W

Peter hade koll på läget, kändes som en trygg affär från början till slut!

Björn A

Väldigt duktig, klar, tydlig och trevlig!! löste en tvist mellan mig och säljaren på ett väldigt smidigt sätt

Niclas A

Mycket vänligt och personligt bemötande och en unik förmåga att känna av människor och just hur de vill jobba under försäljningen utav sin bostad.

Marcus L

Peter var ansvarig mäklare för två objekt som vi tittade på, varav det andra blev affär. Det första objektet hittade via Hemnet, men det andra objektet var det Peter själv som presenterade för oss och hjälpte oss boka in en visning, baserat på de behov som vi ej såg som uppfyllda i det första objektet. Mycket proffsig, har varit lätt att få tag på telefon hela vägen från visning till avslut.

Cecilia J

Peter har varit en otroligt bra mäklare ända från visningen fram tills idag. Från min upplevelse uppfattar jag honom som väldigt kompetent, engagerad och ärlig. Det hela har känts som en trygg affär från första början och om jag vill sälja i framtiden kommer jag definitivt kontakta Peter.

Gungör S

Vänligt, hjälpsam, ansvarsfull och har kunden i centrum

Lisa E

Peter skötte sig exemplariskt och väldigt professionellt genom hela försäljningsförloppet. Vi skulle absolut anlita honom igen.

Johanna N

Trevlig, tillmötesgående och effektiv. Rekommenderar varmt :)

Robel M

Peter var snabb och duktig på att hjälpa oss hitta vår lägenhet. Han var alltid hjälpsam och försåg oss ständigt med nödvändig information inför vårt stora beslut.

Marcus N

Otroligt bra, väldigt ödmjuk, snäll och krånglar inte till saker och ting. Jag är väldigt nöjd och kommer absolut rekommendera Peter till mina vänner familj och om jag ska sälja bostad själv.

P
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten

Inte särskilt proaktiv när det kommer till budgivningen.

Daniel P
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten

En utmärkt fastighetsmäklare med bra energi och glöd. Otroligt effektiv och kunnig. Levererade verkligen ett bra resultat med både nöjd köpare och säljare. Kan varmt rekommendera till alla som vill sälja i hans trakt!

Åsa Osita P
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten

Super bra mäklare som alltid finns till hands när man undrar över något och väldigt Proffesionell och trevlig!

Alexander L
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten

Kunnig och professionell rakt igenom

Ida W
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Hägersten

Engagerad mäklare som alltid ger snabb återkoppling och som sätter kunden i fokus! Både säljaren och köparen. Helt klart bästa mäklaren jag haft att göra med.