Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Vi får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Vårt kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris för din bostadsrätt eller för din villa. Hos oss får du en helhetslösning med fastighetsmäklartjänsten,...

818 omdömen om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Liam D
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Bromma

Mehmet hade väldigt trevligt bemötande, snabb återkoppling, tog upp det som var viktigt för att lyfta fram lägenheten på bästa sätt! Mehmet var en riktig stjärnmäklare

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Erik S

Fantastisk service från start och ända in i mål. Anton är mycket kunnig, snabbfotad och bra på att identifiera kundens behov. Han är tillgänglig och lyssnande. Tack vare Anton flyttar jag äntligen in i mitt nya drömhem!

MARIKKA K

Anton sålde en lägenhet för ett dödsbos räkning. Han var kunnig och professionell, gav bra service till oss dödsbodelägare genom kontinuerlig uppdatering och tillgänglighet.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2926 omdömen 4.8 av 2926 omdömen

Jan S

Proffsigt bemötande, trevlig och kunnig. Levde upp till alla våra förväntningar.

Li L

Malous bemötande har varit proffsigt från första kontakt. Att sälja tillsammans med henne har känts tryggt både för oss som säljare och för dem som köpte. Hon bjuder på sig själv och det var alltid kul att få prata med henne om dagens uppdateringar. Jag rekommenderar verkligen henne.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Erik L

Malou Maxe är en mycket professionell, seriös och kommunikativ mäklare. Jag och min fru sålde vår bostad med Malou och är mycket nöjda. Min bild av mäklare är att det är massa unga, sprättiga snubbar som inte bryr sig om annat än att till minsta möjliga ansträngning stänga affärer. Malou var raka motsatsen. Lugn, metodisk och kommunikativ. Vi behövde aldrig jaga henne med info. Ingenting var otydligt. Vi sålde till det pris vi kom överens om på förhand och allting gick mycket smidigt.

Niklas A

Bra dialog och kommunikation, tydligt och god framförhållning.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Mikaela E

Har både köpt och sålt lägenhet med Anton som mäklare och han har varit fantastisk båda gångerna. Anton är social, lättsam, personlig och sålde vår lägenhet till rekordpris. Skulle utan tvekan välja honom igen!

Svar från Anton Dahlström

Hej, Stort tack för din Reco, tack själv för ett lyckat samarbete! Lycka till med huset! Mvh Anton

Anton L

Använde oss av Malou när vi skulle sälja vår bostadsrätt. Tillmötesgående, proffsig med koll på maknaden. En bra mäklare helt enkelt!

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1115 omdömen 4.7 av 1115 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Mats S

Väldigt bra bemött och ett bra samarbete. Mäklaren gav sig inte trots ett svalt intresse för lägenheten. Mäklaren lyckades hitta kunder och få till en budgivning trots ett litet kundutbud på visningarna. Priset var något lägre än förväntan men det var utanfor vår kontroll eftersom marknaden var svalare än förväntat. Mäklaren gjorde helt klart det bästa av det underlag som fanns.

Frida Sofi H

Malou hjälpte mig och min sambo att genomföra en snabb och smidig affär. Allt gick väldigt sömnlöst och utan onödig stress för oss som säljare. Hon var professionell, positiv, guidade oss och var konstant närvarande och tillgänglig. Rekommenderar Malou till vem som helst!

Donna F

Malou var mäklare och sålde min lägenhet. Redan från första mötet kändes Malou proffsig, personlig, lyhörd och förtroendeingivande!

Anders R

Proffsigt genomförande av försäljningen. Från start till mål.

Anna W

Trevligt bemötande, snabb återkoppling, tog upp det som var viktigt för att lyfta fram lägenheten på bästa sätt. Tog hand om kunderna väldigt bra.

Ulrika W

Mycket bra mäklare. Kunnig, effektiv och lyhörd. Rekommenderar allra varmast.

Jonathan Leo C

Malou Maxe gav oss ett väldigt professionellt intryck första gången och visade sig direkt och under hela resan vara lyhörd, ambitiös och väldigt målinriktad. Lättsam att samarbeta med och vi rekommenderar henne starkt.

Patrik B

Malou Maxe har ett professionellt förhållningssätt och jag kan varmt rekommendera henne som fastighetsmäklare.

Jonathan Leo C gillar detta
Albert A

Professionellt bemötande och mer är förväntad.

Catherine  L

Jag köpte min lägenhet genom Linn. Hon var mycket professionell, trevlig och engagerad under hela processen. Hon hittade precis det jag letade efter. Allt gick väldigt fort men hon har alltid varit ett ärligt och lugnt stöd. Jag är otroligt nöjd med hennes bemötande!

Sofia A

Anton hjälpte mig sälja min bostadsrätt. Han är mycket kunnig och professionell. Kan absolut rekommendera honom som mäklare.

Josefin G

Professionellt och glatt. Malou är den absolut bästa mäklare, lyhörd och proffsig!

Ann-kersti S

Utmärkt bemötande Lugn och inlyssnande mäklare Kunnig och väl påläst. Lätt att få kontakt med

Staffan K

Anton är alltid trygg, förtroendeingivande och kunnig om det objekt han förmedlar.

Svar från Anton Dahlström

Hej Staffan, Tack för din rekommendation och tack för gott samarbete, hoppas du hittar något bra! / Anton

Margareta T

Jag fick förtroende direkt och det höll i sig hela vägen. Kunnig, lätt tillgänglig och alltid med glatt humör. Jag kan varmt rekommendera Malou.

Mimmi F

Malou är mycket proffsig och guidade oss på bästa sätt till en lyckad försäljning! Vi skulle absolut rekommendera henne vidare till andra som planerar att sälja sin bostad!

Anna N

Proffsig, snabb på att återkoppla, inkännande, pålitlig, vilket är väldigt viktiga egenskaper när man gör stora affärer, Vi kan varmt rekommendera Malou!!

Maria N

Vi är jättenöjda med Malou! Hela försäljningen har varit smidig och vi har kännt oss trygga under hela processen. Malou ger ett seriöst intryck, engagerad, följer upp och meddelar vad som händer och är tydlig i sin kommunikation. Det har varit trevligt att sälja med Malou! Kan varmt rekommendera!

Alex Y

Jag fick ett väldigt bra första intryck av Anton när han ringde mig och vi sedan träffades för ett första möte, och sedan var det bara en självklarhet för mig att gå med honom. Väldigt positiv, taggad och responsiv. Jag kände mig väldigt trygg med honom vid spakarna och är supernöjd med honom och hela processen.

Christer B

Jag har redan besvarat två enkäter om detta.

Hej! Tack för att lämnade ett omdöme även här Christer! Tack! / Anton

Maria H

När vi sålde vår lägenhet så tog vi hjälp av Ida då hon direkt visade stort engagemang och antog lite av en utmaning, vilket vi uppskattade väldigt! Ida höll oss konstant uppdaterade och var alltid otroligt trevlig och innovativ när det kom till olika saker. Skulle vi sälja igen så skulle vi definitivt ha Ida i åtanke och vi rekommenderar alla att ta hjälp av Ida vid försäljning!

Tetiana K

Mycket professionell, trevlig och engagerad under hela processen. Det var trevligt att jobba med henne. Highly recommended!

Hadi H

Anton sålde min 2:a i Bromma. Han var oerhört professionell och flexibel att ha att göra med. Försäljningen gick mycket bra och priset blev högre än vad jag vågat tro innan. Jag kan inget annat än att rekommendera honom.

Anders B

Tobias gav oss proffessionella, raka och ärliga råd genom hela försäljningsprocessen. Han är trygg, engagerad och närvarande för både säljare och köpare. Det här var andra gången jag säljer ett hus, den här gången en stor villa med stor tomt i Bromma. Efter att träffat många mäklare så är min erfarenhet är Tobias är Brommas bästa, vi är jättenöjda med samarbetet och försäljningen.

Carl L

Sålde en etta i Bromma och upplevde att mäklaren var hjälpsam och la ner mycket tid och energi för att affären skulle gå i lås. Kan varmt rekommendera Ida som mäklare. Seriös och alltid kontaktbar och hade alltid ett trevligt bemötande.

Johan L

Vi är oerhört nöjda med Anton som ger ett mycket proffesionellt och balanserat intryck som mäklare på ett bra sätt. Finns inget ont att peka på, kan bara rekommendera andra att prata med Anton om du går i säljtankar. Vi hade en 6 år lång dialog med Anton innan vi väl skulle sälja, och hans engagemang över 6 års tid har varit ovärderligt för oss.

Victoria S

Ida tänker på det där lilla extra i varje situation. Hon är mån om kunden och jobbar hårt.

Maja L

Vi köpte vår lägenhet genom Anton 2015 och han har regelbundet kontaktat oss för att stämma av sedan dess. Detta i kombination med hans erfarenhet, ärlighet och proffsighet gjorde honom till ett självklart val för oss att anlita när vi nu skulle sälja 6 år senare. Vi är otroligt nöjda med hans strategi och bemötande!

Svar från Anton Dahlström

Hej Maja och Johan, Tack för er fina Reco. Kul att ni uppskattar vårt låååånga samarbete. :-) Och framförallt att vår strategi och plan blev så lyckad. Alltid lika roligt när gamla köpare blir säljare. Lycka till med er nya bostad. / Anton

Karl Oskar T

Rekommenderar att ni väljer Ida. Hög servicenivå för oss som säljare och proffsig i sälj processen. 5/5. Oskar

Ida L gillar detta
Svar från Ida Lindholm

Tack och stort tack för ett bra samarbete!

ANDREAS H

Vi köpte ett hus som förmedlades av Tobias och upplevde honom som kunnig och hjälpsam. Tobias såg till att hitta lösningar som gjorde alla parter nöjda. Han hjälper också till med tips efter avslutad husaffär, vilket vittnar om en genuin vilja att skapa nöjda kunder och goda relationer.

Pasi H

Christopher är engagerad, professionell och tillgänglig. Han har mycket god kännedom om marknad och område. Affären genomfördes på ett mycket smidigt sätt.

Svar från Christopher Maurie

Hej Pasi, tusen tack för dessa rader! Din villa var verkligen superfin och rolig att få förmedla! Som Brommabo så känner jag till området väl samt marknaden. Tack för rekommendationen. Mvh Christopher

Karl Viktor V

Vi sålde vårt hus i Bromma Kyrka med hjälp av Christoffer. Väldigt nöjda! Han var lyhörd, kunnig och ordnade med allt vi behövde kring försäljningen. Han återkopplade mycket bra och var verkligen med genom hela processen. Rekommenderas varmt!

Svar från Christopher Maurie

Tack Viktor och Sandra för er rekommendation och tak för uppdraget att förmedla er fina villa! Jag är väldigt stolt att vunnit ert förtroende gällande er pärla och även tack för er bra kommunikation och all information om bostaden vilket jag är övertygad om var en av framgångsfaktorerna. Grattis till en bara affär och grattis till ert nya boende! Mvh Christopher

Siavash J

Bra kommunikation, väldigt engagerad

Joakim G

Sålde vår bostadsrätt med Antons hjälp, supernöjda! Proffsig, glad och trevlig. Anton gav oss trygghet genom hela processen. Rekommenderas starkt!

Svar från Anton Dahlström

Hej Joakim, Tack för din fina Reco! Tack för ett gott samarbete och vad kul att ni är så nöjda! På återhörande! / Anton

Oskar B

Anton är otroligt hjälpsam och tillmötesgående som mäklare. Med sin tillgänglighet och expertis såg han till att göra vår bostadsförsäljning riktigt lyckad.

Svar från Anton Dahlström

Hej Oskar, Tack för din Reco tack för ett bra samarbete så här långt. Vad roligt att ni uppskattat min arbetsinsats. Lycka till med ert bostadsletande! / Anton

Niclas H

Ida motsvarar verkligen de förväntningar jag har på en mäklare.Trevligt bemötande, tydlig, inlyssnande samt engagerad genom hela affären. Kan varmt rekommendera.

Ida L gillar detta
Svar från Ida Lindholm

Stort tack för ditt förtroende och ett mycket bra samarbete!

Torsten A

Christopher fanns alltid till hands och svarade på mina många frågor (t o m när han sprang Vasaloppet!) Han ingav mycket förtroende och var en god lyssnare. Jag kan rekommendera honom med mina allra varmaste rekommendationer till andra framtida bostadssäljare och önskar honom god framgång! Dessutom var han väldigt korrekt, vilken en 70+ uppskattar!

Svar från Christopher Maurie

Tack Torsten och Gunilla för er rekommendation! Det har varit mycket trevligt att få samarbeta med dig/er från början till slut och att få hjälp till med försäljningen av er fina lägenhet! Jag är korerkt och det tycker jag är viktigt vid stora affärer. Superkul att allt blev så bra och att vi nådde det fina slutresultatet! Mvh Christopher

Sabine R

Jag & min fästman sålde vår lägenhet i Bromma här om dagen. Anton levde helt klart upp till våra förväntningar genom att leverera en oväntat snabb affär till ett pris vi är mer än nöjda med!

Svar från Anton Dahlström

Hej! Stort tack för din fina Reco och tack för ett trevligt och framgångsrikt samarbete. Kul att ni är nöjda med min insats!! Stor fördel att vi tog bilderna redan i somras, då kunde vi agera snabbt nu! Lycka till med flytten!

Nicodemus Å

Vi sålde vår bostad i Bromma med Anton som mäklare. Han var lyhörd, gjorde upp en plan och vi kände oss trygga hela vägen till försäljning. Det lilla extra han gjorde, som vi värdesätter mycket är att när det var dags för visning så var han verkligen på hugget. Svarade alltid i telefon eller sms, höll oss uppdaterade om läget och lyckades avsluta affären snabbt och smidigt. Våra varmaste rekommendationer till Anton. Hälsningar Nicodemus & Sabine

Svar från Anton Dahlström

Hej Nico! Stort tack för din fina Reco och tack för ett trevligt och framgångsrikt samarbete. Kul att både du och Sabine är så nöjda med min insats!! Stor fördel att vi tog bilderna redan i somras, då kunde vi agera snabbt nu! Lycka till med flytten! / Anton

Emma F

Mycket trevlig och inlyssnande mäklare. Lätt att få kontakt med och är snabb på att återkoppla vid frågor. Sålde vår lägenhet snabbt och smidigt och vi kände oss helt delaktiga. Högsta betyg!

Svar från Christopher Maurie

Hej Emma och Louise, Underbart att läsa era rader och att jag får högsta betyg! Det var roligt att få samarbeta med er och vi tillsammans genomförde en riktigt lyckad försäljning ! Mvh Christopher

Ronny K

Fantastiskt duktig mäklare, lyhörd, entusiastisk och driven