Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede säga eftersom Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede har ett så brett kontaktnät här i Stockholm som ger oss köpare i alla områden. Länsförsäkringar Fastighetsförmedling...

194 omdömen om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede

Rebecca W
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Enskede

Jag är mycket nöjd med vår försäljning genom Alfred Gunnarsson. Han lyckades nå våra förväntningar, var tillgänglig, proffsig, kunnig och ingav ett starkt förtroende. Kan varmt rekommendera Alfred och Länsförsäkringar!

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 454 omdömen 4.9 av 454 omdömen

Trevligt bemötande! Johan är mycket kunnig och engagerad! Bra lokalkännedom. Vi kommer rekommendera Johan till andra som ska sälja i Uppsa

Ho Ming W

Kan varmt rekommendera Alexander han har sålt flera av mina lägenheter och alltid levererat.

Kajsa H

Mkt glad och trevlig, tillgänglig, kunnig och levererade en försäljning långt över förväntan. Rekommenderar verkligen Josefin :)

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Fredrik K

Alexander inger förtroende, är mycket engagerad och skötte vår försäljning utmärkt. Vi är mycket nöja och kan varmt rekommendera honom.

Therese P

Hela processen gick väldigt smidigt, med en tydlig och effektiv mäklare.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Sara J

Mycket engagerad, lyhörd & motiverad.

Jerome H

Alexander är en Mycket bra mäklare!

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Tobias A

Mitt första bostadsköp. Har inget negativt att säga om Alexander. Han verkar vara seriös men har fortfarande glimten i ögat. Jag tycker att hela köpprocessen har fungerat smidigt.

Petter S

Alexander var mycket schysst och informativ, samt var alltid tillgänglig och även gav tips och rekommendationer.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Nicklas K

Alexander Danielsson är både trevlig och flexibel

Jimmy L

Jag kan varmt rekommendera Alexander. Han är kunnig och noggrann i sitt arbete. Bättre mäklare kan ni inte hitta!

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2918 omdömen 4.8 av 2918 omdömen

Elin J

Alexander Danielsson, den personliga och proffesionella mäklaren. Här är en mäklare att lita på, Alexander ger ett vänligt bemötande till både spekulanter och som uppdragsgivare, vi har haft förmånen att möta Alexander i båda situationerna. Han är lätt att få kontakt med och är mycket tydlig i sina beskrivningar oavsett om det handlar om objektet eller kontraktet. Alexander hjälpte även till med kontakten med för oss en ny bank som erbjöd en bra ränta. Vi trodde inte att det skulle gå så här smidigt att både...

Christopher L

Fantastisk service och engagemang!

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1110 omdömen 4.7 av 1110 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Robyn E

Vi är båda nöjda med bemötandet av Alexander. Han är duktig, ger gott om information och är trevlig.

Robert N

Alexander var lugn och metodisk vid vårt första möte samt helt transparent med tidigare affärer och prisnivåer. Väldigt sympatisk och med ett förtroendeingivande driv. Jag rekommenderar honom varmt.

Suzann L

Jag är mycket nöjd med Alexander Danielsson som mäklare. Han har varit trevlig, informativ och uppdaterat mig kontinuerligt under processen. Han har hela tiden varit mån om att ge god service och hittat lösningar på problem under vägen. Anlitar honom gärna igen.

Petter S

Johan Sandberg är inte min mäklare, utan Alexander Danielsson.

Carolina V

Vi är mycket nöjda med Alexander. Ett proffsigt och förtroendeingivande bemötande och snabb avslutad affär!

Rickard T

Kan varmt rekommendera Kim. Han är påläst kunnig och rutinerad. Han lovar inte för mycket utan istället så levererar han resultat som överträffade mina förväntningar. Som nervös säljare så höll han mig väl uppdaterad under hela försäljningsprocessen och gjorde mig lugn. Tack Kim det har varit ett nöje och ha dig som mäklare!

Marite S

Har inga synpunkter och kan varmt rekommendera honom.

Frida P

I det stora hela tycker jag bemötandet var ok/bra. En grej jag dock tyckte var mindre bra var att jag på visningen bad om att få se förrådet tillhörande lägenheten. Han visade mig då ett förråd utifrån och sa att han tyvärr inte hade nyckeln just då, vilket jag inte tänkte på som konstigt i och med att jag fick en visning efter visningsdatumen. Däremot så visade det sig senare att det var ett helt annat förråd som tillhörde lägenheten, som dessutom var mycket mindre än det han visat. Det upplever jag som slarvigt.

Patrik L

Jag fick ett bra bemötande av Alfred. I det stora hela är jag väldigt nöjd. Budgivningen blev i slutändan lite rörig. Men det kan lika gärna ha berott på säljaren. Min bank var nämligen tvungen att godkänna det specifika objektet trots att jag hade ett lånelöfte. Jag fick intrycket av att mäklare och säljare togs lite på sängen av detta. Det är möjligt att även jag kunde ha kommunicerat detta bättre.

Anders A

Mycket trevlig och proffsig från första kontakten.

Madeleine L

Proffsig, tillgänglig och väldigt trevlig. Bara positivt!

Joakim N

Proffesionell, hjälpsam och lätt at ha och göra med

Joacim E

Trevlig, pålitlig, professionell. Ger ett lugnt och förtroendegivande intryck.

MATTIAS N

Alfred har en god förståelse för marknaden och hög ambition för kundens bästa.

Johanna A

Alfred har varit proffsig, hört av sig regelbundet, och gett rimliga förväntningar. Trevlig på alla sätt och vis!

Malkiel B

Fantastisk kontakt med Alfred, han är tydlig och effektiv. Nöjd!

Martina S

Vi fick ett väldigt lugnt och trevligt bemötande. Alfred var väldigt lyhörd när det gällde våra förväntningar och bemötte dem på ett proffsigt sätt.

Josefine B

Alfred var över förväntan! Han var tydlig, proffsig och tog arbetet på allvar. Även fast han säljer lägenheter hela tiden så var han en trygg och bra mäklare vilket uppskattades enormt då det är en otroligt stor grej för mig att sälja. Detta har jag nämligen inte upplevt hos andra mäklare. Han var dessutom alltid nåbar och svarade snabbt på sms och mail. Jag är väldigt nöjd :)

Jennifer H

Bra uppföljning, lugn, saklig, vettiga frågor

Daniel L

Trevligt bemötande men sen känns det inget bra. Allmänt sega efter själva försäljningen.

Magnus W

Alfred var tydlig och seriös från och med första kontakten med honom. Jag kan verkligen rekommendera Alfred till vänner och bekanta om man ska sälja eller köpa bostad.

Eva A

Alfred är mycket professionell, noggrann, realistisk. Har fullständigt förtroende för honom. Kommunikationen fungerar perfekt och han har ett mycket trevligt bemötande. Jag är med andra ord mycket, mycket nöjd och kommer att rekommendera honom till andra.

Louise V

Väldigt trevlig och professionell! Bra och grundlig genomgång av avtal och andra handlingar vid kontraktsskrivning. Det kändes tryggt att göra denna stora affär med hjälp av Alfred.

Annika S

Tydlig, noggrann och lättsam. Skulle absolut rekommendera honom till alla jag känner (och alla andra).

Kati R

Han är en driven och engagerad mäklare som kan sin sak. Det kändes trygtt att ha honom som mäklare.

Johannes S

Outstanding! Bra första intryck och hjälpsam med allt.

Joakim L

Gav mig och min sambo ett seriöst intryck från första stund och sätter alltid kunden främst. Om en ny flytt blir aktuell kommer Alexander vara först på våran lista.

Erik N

Mycket bra. Trevlig , snabb och lyssnade på behov

Niklas Å

Jättebra och proffsigt bemötande. Reko gubbe som engagerar sig

Mario A

Personlig och bra service gällande mitt första bostadsköp.

Emma M

trevligt bemötande. bra på att berätta hur allt fungerar vid en eventuell försäljning. han gjorde sitt jobb enligt mina förväntningar.

Silvia R

Alfred var profesionell och vi kunde slutföra köpet snabbt och smidigt. Han reagerade blixtsnabbt med privat visning, hanterade förhandlingen bra, och hann förbereda kontraktet redan samma kväll trots att det var långt efter vanlig kontorstid. Stort tack!

Johan F

Trevlig, kunnig, hjälpsam och pålitlig

Emma R

Lätt att komma i kontakt, god uppföljning. Grundlig genomgång av dokument och övrig info vid samtliga tillfällen vi setts. De enda dåliga erfarenheter jag haft av köpet var till följd av ett plötsligt motbud 30 min innan kontraktskrivningen samt att banken tänkte dra för mycket pengar från mitt konto, och ingetdera är något som Alfred kunde påverka. Det gick mestadels mycket smidigt och jag älskar min lägenhet. Jag är väldigt nöjd.

Jacob M

Bra ok korrekt bemötande. Mäklaren återkom snabbt med besked.

Agneta I

Ett trevligt och korrekt bemötande. Lättillgänglig, dvs lätt att få tag på under processen. Återkopplade snabbt och jag behövde aldrig känna någon fråga var för dum.

Hayat M

Hej! Jag ger mina bästa rekommendationer Johan Sandberg som mäklare. Johan är en seriös och duktigt mäklare.