Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs vi säga eftersom vi har ett så brett kontaktnät som ger oss köpare i alla områden. Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge kontaktnät är till för dig och det hjälper dig att få ut högsta möjliga pris...

368 omdömen om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge

ANDRÉ W

Riktigt dåligt att bjuda in nån på visning 2 timmar innan kontraktskrivning, men vi hittar säkert en seriösare mäklare. Och ett finare boende

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Joachim W

Sålt radhus åt oss för andra gången. Vi är mycket nöjda och skulle verkligen rekommendera Lise till andra!

Urban A

Köpte ett kedjehus i Vendelsö. Emelie var mycket proffsig och återkom alltid när jag hade frågor. Jag fick även mycket bra tips och råd av henne under processen fram till köpet. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare!

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1115 omdömen 4.7 av 1115 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Johanna D

Tack för en snabb, effektiv och trygg bostadsaffär.

Svar från Lise Frank Ivarsson

Tack själva! Hoppas ni kommer trivas i huset hela familjen. Med vänlig hälsning Lise med kollegor

Lars S

Jag har haft hjälp 2 ggr. av Lovisa. Dels ett fritidshus där jag var ombud för ett par dels en bostadsrätt där jag var ombud för min svåger. Har vid bägge tillfällena enbart haft mycket goda och kunniga kontakter med Lovisa. Smidig att samarbeta med samt mycket bra uppföljningar under processens gång. Förväntade mej att det skulle vara mycket krångligare men med uppföljningar under tiden försäljningen pågick fick man all den information som behövdes. Lätt att samarbeta med Mycket bra uppföljning Snabb gång på försäljningen...

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1652 omdömen 4.8 av 1652 omdömen

Cora W

Vi har köpt vårt dröm-fritidshus. Lovisa var mycket varm, kompetent och trygg. Vi är oerhört nöjda med hennes mottagande och arbete.

Jimmy B

Vi är supernöjda med Emelie! Professionell, tydlig, trevlig och väldigt hjälpsam genom hela processen. Vi kunde inte haft en bättre mäklare!

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2924 omdömen 4.8 av 2924 omdömen

Helena A

Ett mycket, trevligt, tydligt och professionellt bemötande. Nära och god kontakt och ett bra stöd och trygghet i samband med försäljningen.

Susanne J

Emelie Palm är en mycket engagerad, tydlig och kunnig mäklare. Hon är mån om att informera om vad som sker och Hon gav oss den tid vi behövde. Vid försäljning av vår bostad kände vi oss helt trygga med Emelie och vi kan varmt rekommendera henne.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Isabella T

Ju mer kontakt jag har med mäklare desto mer förstår jag hur fantastisk Emelie Palm är! I varenda samtal, i varenda möte har hon gett 100% och hon har funnits tillgänglig under hela processen. En varm och proffsig person som hela tiden hållit mig som säljare uppdaterad. Jag kan varmt rekommendera Emelie Palm, den bästa som går att få enligt mig.

Anette P

Jonathan har varit en väldigt bra mäklare. Med både humor och noggrannhet tog han sig an uppdraget. Vi rekommenderar honom absolut till andra och önskar honom all lycka i sitt framtida värv som mäklare! Anette och Christer Persson

Sofie A

Helt enastående! Vi blev bemötta precis så som vi önskade dvs med enhelhet, tydlighet och ärlighet. Vi kände oss trygga i valet av mäklare från början till slut.

Anders H

Emelie är otroligt proffsig och en mäklare jag kommer anlita igen. Har bara gott om henne att säga!

Christel S

Lise utför sitt arbete proffessionalitet och utmärkt! Hon vet precis vad pratar om och får kunden att känna sig trygg, vi har haft Lise i alla år och kan varmt rekommendera henne till alla!

Margaretha A

En toppenmäklare. Emelie är mycket seriös, mycket trevlig och ödmjuk.

Qasim S

Jag är väldigt nöjd med Emelie Palm för att hon hade en bra kundkontakt, höll mig uppdaterad och slutresultatet blev precis som jag hoppades på.

Emma R

Sjukt bra, lättsam rolig avslappnad och proffsig. Rekommenderar starkt till andra

Svar från Lise Frank Ivarsson

Hej Emma, tack för din fina recension. Härligt med positiva kunder såklart ?

Hans S

Allt har fungerat bra. Mäklaren har varigt profetionell och kunnig. Alla frågor har besvarats på ett bra sätt.

Katarina E

Vi var i kontakt med många mäklare när vi själva gick på visningar och när vi sen skulle sälja så kontaktade vi Emelie som utan tvekan gett det bästa och proffsigaste intrycket. Lättsam, glad,trevlig och återkopplade snabbt oavsett vad det gällde. Levde verkligen upp till förväntningarna och vi rekommendera absolut Emelie och skulle använda henne igen vid en ny försäljning.

Tatiana S

Jag fick ett väldigt proffsigt bemötande av Emelie med det där "lilla extra"! Rekommenderar varmt till andra kunder.

Helena B

Trevlig. Hjälpsam. Tillmötesgående och proffsigt. Inga problem att ställa frågor. Jag rekommenderar varmt Emelie Palm

Simon W

Sämsta mäklaren jag varit med om kunskapen om vad man ska skriva när man säljer en lägenhet var extremt dåligt, skriver även tvättmaskin är färdigkopplat som det inte var sedan ismaskin som inte fanns.

Johan K

Helt klart en suverän mäklare !! Tog sig både tid och stöttade Oss till 100% Ödmjuk och trevlig ! Rekommenderas till alla vi känner !

Gunnar G

Emelie är lätt att ha och göra med, hon lyssnade på hur vi ville ha det och kom med många goda råd utan att vara påfrestande som andra mäklare kan vara. Rekommenderar Emelie starkt!

Sandra K

Hon är en supermäklare och levde upp till mina förväntningar och lite där till. Om det var något hon inte visste tog hon reda på det och hon var verkligen engagerad i mitt ärende. Supernöjd! :)

Anna S

Dem var trevliga och hjälpsamma, väldigt proffsiga. Tillmötes gående

Jonas T

Trevlig. Positiv. Informativ. Lösningsorienterad.

Peter A

Emelie har skött sitt uppdrag på absolut bäst tänkbara sätt. Tydlig i sin kommunikation, lyhörd och proffesionell.

Pekka V

Jätte duktig mäklare med kunden i fokus Vi är kanon nöjda med Emelie

Mats G

Emelie hjälpte oss på ett formidabelt sätt när vi köpte hus i Vega. Vi är mycket nöjda med den service vi fick och det nya boendet är precis det vi önskade oss. Nu ska vi bara sälja det gamla boende oxå...

Marzieh E

Kunnig, hjälpsam och empatisk person.

Susanne G

Emelie hjälpte mig att sälja min lägenhet i Vendelsö. Jag kan varmt rekommendera henne. Hon är bäst!

Marko K

Professionell, vänlig och framförallt kunnig! Rekommenderas!

Svar från Lise Frank Ivarsson

Tack Marko! Hoppas ni kommer trivas i den fina bostaden.

Anneli B

Jag tycker att Emelie var väldigt proffissionell. Jättetrevlig och hjälpsam.

Ulla L

Hej Emelie har varit en trevlig och duktig mäklare, Lätt att ta kontakt med, och har hållit oss upplysta om vad som hänt under både köpet och vår försäljning. Skulle gärna rekommendera henne till vänner o bekanta. Mvh Ulla o Krister

Sophia E

Första gången vi köper bostad och det känns som vi inte kunde fått en bättre upplevelse. Lise är otroligt trevlig, proffsig och hjälpsam. Vi komma definitivt kontakta Lise igen vid nästa affär. Vi kunde inte varit mer nöjda.

Zandra N

Otroligt bra områdeskännedom och ger ett stort förtroende. Alltid återkopplat på frågor och vart hjälpsam. Till och med vart behjälplig med mitt husköp, trots att ansvarig mäklare inte va Länsförsäkringar och hon inte har haft någon egen vinning av det. Det kändes personligt och professionellt att sälja med Lise!

Victor O

Fantastisk mäklare som alltid ställer upp och finns där vid frågor och om man behöver hjälp med olika frågor kring köpet. Rekommenderar Lise väldigt varmt!!!

Svar från Lise Frank Ivarsson

Tack Victor :) hoppas ni ska trivas i ert nya hus. Hälsa familjen.

Tommie J

Mycket kompetent mäklare som finns för dig i alla lägen och har svar på alla frågor.

Svar från Lise Frank Ivarsson

Tack Tommie, en av mina äldsta (läs ej ålder) och trognaste kunder, så glad att få vara med dig och din familjs bostadsresa. Mvh Lise

Edvard A

.........,,;)&;;kr6?(:)&(:);kr;;kr4(kr4(5kr(3)54;;&(;

Klas N

Supergullig tjej med väldigt proffsigt bemötande Och väldigt seriös i sina åtaganden

THOMAS A

Enkel och smidig försäljning, bra bemötande och enkel att ha att göra med. Bra kontakt genom hela affären

Niklas B
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Haninge

Proffsigt, vill både köpare och säljare väl. Smidigt.

Anna S gillar detta
Fredrik B

Gav ett seriöst intryck, inga överaskningar utan full koll hela vägen..

Sandra N

fått ett jättebra bemötande från alls vi varit i kontakt med där. Kunde inte ha varot nöjdare

Anna S gillar detta
Richard L

Trevlig och kunnig, gav ett bra intryck från första början.

Alexandra S

Lise är en väldigt duktig mäklare som till och med kunde få en nybörjare på bostadsmarknaden att förstår hur allt går till. Hon är engagerad i vad man söker och kommer med flera alternativ och hjälper en att hitta sin dröm bostad utan stress eller press.

Tack Alexandra med familj för den fina recensionen :) Med vänlig hälsning Lise

Charlotta B

Väldigt professionellt och trevligt bemötande. Tydlig och noga med att förmedla all information som man som säljare behöver. Intresserad av sitt uppdrag.

Svar från Lise Frank Ivarsson

Tack för den fina beskrivningen och att ni återkommer till mig :) Med vänlig hälsning Lise

Bosse B

Mycket bra! Hon är profisionell och engagerad.

Svar från Lise Frank Ivarsson

Tack Bosse med familj för att ni kommer tillbaka till oss :) Med vänlig hälsning Lise

Gunnar G

Fantastiskt bra service! Kände mig omhändertagen och blev informerad genom hela processen utan att det blev påträngande eller hetsigt. Rekommenderar starkt!

Svar från Lise Frank Ivarsson

Hej Gunnar :) Lana och såklart jag tackar för den fina rekommendationen. Vi gillar härliga kunder och då är det ännu lättare att göra ett bra jobb. Hoppas ni trivs i det mysiga huset. Mvh Lana och Lise med kollegor