Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge lotsar dig genom hela affären med fokus på trygghet och ekonomi i Huddinge, Skogås och Trångsund. Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge får hela tiden önskemål från människor som vill bo i ditt område. Det törs Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge säga eftersom...

203 omdömen om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge

Therese L

Jag har goda erfarenheter av att båda köpa och sälja bostadsrätt via Håkan. Han är lugn, trevlig, kunnig och tillgänglig för frågor. Trots att det varit en trög period på bostadsmarknaden lyckades han få lägenheten såld snabbt.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Elizabeth N
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge

Seriösa och engagerade. Fantastiskt bemötande. Lätta att ha att göra med. Ärliga och tillgängliga. Effektiva och seriösa. Jag kan ge mina varmaste rekommendationer för mäklarhuset Länsförsäkringar Fastighetsförmedling i Huddinge, men först och främst för Danijel Sivcevic och Diwan Budakci.

Anna Marta R

Hej hej på dig alla glada........................................................

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Vicky A

Jättetrevlig, pedagogisk, lugn och professionell mäklare! Rekommenderas varmt.

Svar från Håkan Korkmaz

Tack för rekommendationen Vicky. Hoppas du ska stortrivas i din nya, fina lägenhet. /Håkan

Carina A

Bra ´Mäklare som kändes intresserad, snabb återkoppling

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 454 omdömen 4.9 av 454 omdömen

Trevligt bemötande! Johan är mycket kunnig och engagerad! Bra lokalkännedom. Vi kommer rekommendera Johan till andra som ska sälja i Uppsa

Lisa E

Jag upplever att Mattias har utfört sitt uppdrag på ett bra och tillfredställande sätt. Har inte saknat något i det samarbete som vi haft, och han har hela tiden, vad jag uppfattat varit ärlig mot mig. Något som jag ser som A och O.

Gul Nur S

Håkan korkmaz är en fantastisk mäklare med god bemötande samt mycket god vägledning samt proffesionell. Håkan är mycket lugn och förklarar allt steg för steg han är den bästa mäklaren jag mött hittills under mina år. Länsförsäkringar är ett fantastisk företag bra jobbat och tack för hjälpen!

Svar från Håkan Korkmaz

Tack själv. Hoppas du ska stortrivas i lägenheten. Ni är alltid välkomna att höra av er. /Håkan

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2918 omdömen 4.8 av 2918 omdömen

Zehra E

Mattias har levererat kvalité, trygghet och tillgänglighet genom hela försäljningen. Jag kan starkt rekommendera honom till alla säljare där ute. Stort tack ännu en gång!

Victor M

Återkoppling gällande Elseus uppdrag på Kansligränd Elseus hade i uppdrag att hantera försäljning av två bostadsrättsobjekt i samma fastighet. Som kund till Mattias var jag därför både säljare och köpare. Elseus har genom sitt uppträdande, expertis och färdigheter visat enastående och formidabel hantering av ett större uppdrag med särskilda omständigheter. Elseus har genom sin kunskap varit mycket informativ och kommunikativ. Utöver detta har Elseus också varit tillgänglig, flexibel, tålmodig och professionell....

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1110 omdömen 4.7 av 1110 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Niklas J

Mattias är bra, duktig och förtroendeingivande. Skulle rekommendera till andra.

Ida P

Mycket nöjd, snabb respons, kunnig och väldigt trevlig.

Svar från Håkan Korkmaz

Ja, det blev en snabb och smidig affär för alla. Kul att ni är nöjda. Vi ses och hörs. /Håkan

Malin M

Tommie var professionell och saklig. Den annons han satt ihop för lägenheten var rättvisande. Han hanterade bostadsaffären i lagom takt och var tydlig.

Svar från Tommie Magnusson

Vad härligt att ni känner er nöjda! Ni kommer att trivas i lägenheten, hör av er om det uppstår några frågor.

Johan S

Från det första mötet till den sista handskakningen så har Tommie levererat en fantastisk och gedigen service. Han har varit öppen, rak och ärlig i våra dialoger och genomsyrat hela affären med ärlighet och respekt. Tommie är lugn och metodisk i sitt förfarande, vilket har haft en lugnande och betryggande effekt som gjorde hela processen mycket behaglig. Jag kan inte nog uttrycka hur hjärtligt jag rekommenderar Tommie till alla som ska genomgå en bostadsaffär! Mina varmaste lyckönskningar till Tommie! /Johan

Svar från Tommie Magnusson

Stor tack Johan! Man är alltid två som går igenom en försäljningsprocess och det har varit ett sant nöje att få samarbeta med dig. Hoppas du trivs i nya lägenheten!

Christine V

Vi anlitade Håkan för försäljningen av vår lägenhet då det var han som även sålde den till oss och vårt intryck av honom var både proffesionellt och effektivt. Håkan motsvarade även denna gång våra förväntningar och blir det tal om att sälja igen så kommer vi antagligen kontakta Håkan på nytt. Han svarade mot våra krav på en snabb affär och vi blev inte besvikna på priset!

Svar från Håkan Korkmaz

Tack för de fina orden och det fina betyget Christine. Det är ju lite trögt på marknaden men vi lyckades ändå få till en smidig affär. Känns extra kul att ni är nöjda med priset. Vi ses och hörs. /Håkan

Karla A

Håkan är en professionell och kunnig mäklare. Han har visat att han jobbar med stort engagemang och har en hög servicenivå på sina tjänster. Han hjälpte oss med att finna vår bostad på ett snabbt och smidigt sätt. Vi och säljarna av bostaden vi köpte konstaterade att han är verkligen rätt man på rätt plats. 6 stjärnor av 5 möjliga till Håkan för sin insats som mäklare i vårt bostadsköp! Tack Håkan!

Svar från Håkan Korkmaz

Stort tack Karla - både för betyget och för de fina orden. Känns kul att ni är nöjda med min insats. Hoppas ni ska stortrivas i er nya lägenhet. Vi ses /Håkan

Anna S

Mattias har ett trevligt bemötande. Han fick lite dåliga förutsättningar från min sida eftersom jag hade haft annan mäklare före och med de förutsättningarna så tycker jag att han har gjort ett väldigt bra arbete. För mig är det viktigt att man återkopplar hur visningar har gått m m och det har han gjort. Jag har inte behövt "jaga" honom utan han har återkommit till mig. Jag har känt mig trygg i hans agerande och med hans arbete. Jag kommer gladeligen att rekommendera honom till andra.

Jessica S

Hej! jag uppskattade verkligen att han ringde upp mig , min bror har skött allt med försäljningen efter som jag bor på Gotland. Det var riktigt trevligt att han ringde och presenterade sig. Jagb har fått varit med under försäljningens gång.

Svar från Tommie Magnusson

Tack Jessica! Alltid viktigt att alla parter känner sig delaktiga. Även om en person håller i försäljningen så vill ju även du veta vad som händer.

Abdul M

Mycket bra bra bra ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Svar från Tommie Magnusson

Härligt att du är nöjd! Du kommer att trivas i lägenheten, det är jag säker på.

Ola A

Redan vid vårt första möte med Tommie fick vi en bra "feeling". En kille vi fick stort förtroende för. Vi träffade 4 stycken mäklare, valet föll på Tommie, vilket visade sig vara helt rätt. Proffsigt! Snyggt jobbat!

Svar från Tommie Magnusson

Jag är väldigt glad att ni valde mig! Det har varit en riktigt trevlig resa, tack för de värmande orden.

Pernilla H

Jag blev väl bemött och fått en bra kontakt med mäklaren. Tillmötesgående och flexibel, trevlig och kunnig!

Tack för de fina betygen och orden Pernilla. /Håkan

Marc A

Lugn å påläst. Inte påstridig.

Tack för betyget Marc. Vi ses och hörs. /Håkan

Anne K

Vi valde Tommie som mäklare då han är trevlig, kunnig och går in helhjärtat i sitt arbete. Han är noggrann och tar sig verkligen tid för alla frågor och funderingar. Han är väldigt bra på att hantera stressiga situationer och har ett lugn över sig som gärna smittar av sig. Han är faktiskt motsatsen till vad vi hade för bild av en stereotypisk mäklare och vi kan varmt rekommendera honom!

Svar från Tommie Magnusson

Så härligt att ni är nöjda med mig och mitt arbetssätt. Stort tack för rekommendationen!

Monica W

Snabb, smidig, lättsam med bra service.

Lennart L

Mycket bra bemötande och service.

Kersin K

Lugn trevlig trygg genuint intresserad av sin uppgift

Svar från Tommie Magnusson

Stort tack för de värmande orden! Det var skönt att allt slutade lyckligt. Vi ses på tillträdet.

Ingvar L
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge

Bra, trevligt och uppmärksamt bemötande.

Svar från Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge

Tack för RECO´sarna Ingvar. Mvh Håkan Korkmaz

Lennart W

Proffsig och kunnig person som gjorde allt som erfodras för försäljning på ett bra och trevligt sett

Svar från Tommie Magnusson

Stort tack! Det var roligt att kunna hjälpa till och att ni blev nöjda.

Anton D

Väldigt proffsigt bemötande och förstålig. Rekommendrar Mattias starkt!

Jasmina M

Det var ett bra bemötande vi fick. Mäklaren var bra gav hos tid vid visningen utan strss.

Alexander A

Tillgänglig mäklare som har bra koll och alltid är trevlig. Väldigt professionell och service minded. Skulle starkt rekommendera honom om ni funderar på att sälja ert boende. Ni blir inte missnöjda med honom som mäklare.

Nils B

Mycket bra, god lyssnare och klar och tydlig.

Marie S

Håkan är en bra mäklare och en pålitlig. Han förklara noga och förståligt vad det innebar när det gällde avtalet.när vi köpte lägenhet av honom, är nöjd. Marie

Tack för det de fina orden. Mvh Håkan

Mirela R

Mattias var väldigt öppet och snäll att svara på alla frågor och jobba under helg med oss . Väldigt professionell ! Vi var lyckliga att ha Mattias som mäklare !

Peter S

Bra bemötande och trevligt möte av Håkan. Sen under budgivning mm så gjorde han allt för att följa upp bud och maximera. Höll oss informerade på ett bra sätt. Ev något för postiv gällande tänkt slutbud men varje budgivning är ju olika och beroende av budgivare så skall inte klaga egentligen...fick förväntat pris till slut. Tar gärna och använder Håkan vid ett ev nästa tillfälle.

Svar från Håkan Korkmaz

Tack Peter. Det är som du skriver, dvs att mina förväntningar var lite högre men det handlar ju om tillfälligheter. Kul att vi fick ett bra pris till slut och att ni känner er nöjda.

Carina J

Mycket nöjd! Trevligt och bra bemötande!

Svar från Tommie Magnusson

Härligt, tack för rekommendationen!

Ulla E

Ett mycket trevligt och positivt bemötande. Han var glad och vänlig och besvarade gärna de frågor man ställde.

Svar från Tommie Magnusson

Vad roligt att du är nöjd! Jag hoppas att du ska trivas i nya lägenheten, om du har några frågor är du välkommen att ringa mig.

Joakim W

Toppen! Hjälpsam, trevlig, lätt att prata med, förstår hur jag vill ha det.

Svar från Håkan Korkmaz

Tack för betygen Joakim. Kul att du kände att jag mötte dina förväntningar. Lycka till med nya lägenheten.

Peter A

Mycket bra bemötande och väl genomfört uppdrag Kan rekommenderas, känner väl till Huddinge med omnejd, Känns gedigen och genuint intresserad av sitt mäklarjobb ur många aspekter. Lugn och sansad men ändå rätta "trycket".

Svar från Tommie Magnusson

Bra sammanfattning av mig som mäklare! Alltid viktigt att kunna avväga var och när man måste sätta in extra "tryck". Tack för ett gott samarbete!

Daniel S

Tommie ger ett genuint intryck! Han är duktig på det han gör och han är ärlig! Många mäklare kan ge stress känslor och man kan känna ibland att allt dom vill är att få sin provision och sen sticka, sån är INTE Tommie. Han utstrålar ett lugn och man vet att det kommer bli bra! Kan definitivt rekommendera alla att vända sig till Tommie, både som köpare och säljare!

Svar från Tommie Magnusson

Stort tack för de värmande orden! Jag vill passa på att tacka för ett väldigt gott samarbete, hoppas att ni ska trivas i er nya lägenhet.

Åsa B

Vi valde Tommie Magnusson som mäklare därför att han har goda kunskaper om hus, konstruktioner och reparationer så vi kände att han kunde presentera vårt hus på ett bra och trovärdigt sätt inför intresserade köpare. Han kunde förklara säljprocessen bra och gav oss goda råd och uppmuntran i vårt röj- och städarbete inför fotografering och visning. Tommie är noga med att det går rätt till, både för oss som säljare och för köparna, vilket kändes bra eftersom vi varken ville känna oss lurade eller lura någon annan i denna...

Svar från Tommie Magnusson

Känns fantastiskt att ni är nöjda med mig, det har varit en fröjd att samarbeta med er under denna resa!

Rickard R

Väldigt engagerad mäklare som gjorde ett fantastiskt bra jobb! Snabb på att svara, seriös, driven och noggrann. Rekommenderas starkt.

Katarina E

Ibland träffar man personer, som man riktigt får förtroende för. Tommie hör dit. Vi träffades redan hösten -16, ett halvår före försäljningen skulle ske. Han tog verkligen tid på sig och gick igenom försäljningsrutinerna. Han är lugn och uttrycker sig på ett lättfattat sätt. Man är inte rädd ställa "dumma" frågor. Försäljningen gick lite trögt i början men med sin erfarenhet sa han att det blir så ibland, inget oroa sig för. Han hade rätt - försäljningen gick bra och både jag och köparna är nöjda.

Svar från Tommie Magnusson

Jag bockar och bugar för de fina orden, det var ett trevligt samarbete.

Anna P

väldig trevlig mäklare! svarar gärna på alla frågar!rekomederar...

Svar från Håkan Korkmaz

Tack Anna. Börjar bli dags för inflytt snart. Vi ses.

Pall G

Tusen tack för en proffsig och seriös försäljning av vår fastighet. Du gör ett mycket bra jobb, tydlig, alltid tillgänglig, bra återkoppling, har mycket tålamod och är pålitlig. Stort tack !

Svar från Håkan Korkmaz

Tusen tack för det fina orden. Önskar er lycka till i Island.

Hampus H

Jag är riktigt nöjd med Mattias! Jag värderar kommunikativa personer som håller en uppdaterad i varje steg i processen utan att man behöver blanda sig i. Mattias skötte det utmärkt.

Hans L

Vi har fått ett mycket vänligt, kunnigt och tillmötesgående bemötande av Tommie Magnusson. M.V.H. Anita och Hans Lartell.

Svar från Tommie Magnusson

Det var roligt att höra, hoppas allt kommer att kännas bra när ni är klara med renoveringen.

Jessica W

Håkan är en omtänksam och lyhörd mäklare. Vi har använt hans kompetens många gånger!

Svar från Håkan Korkmaz

Tack Jessica. Hoppas jag ska kunna hjälpa till i framtiden också.

Mirsad H
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge

Bra och klara info på möten vid skrivning av kontrakt.

Kerstin M
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Huddinge

Bra bemötande! Trevlig kille. Bara positivt!

Per G

Enligt förväntan, vi är helt nöjda