Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna & Rosersberg

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna & Rosersberg

Här i Sigtuna hittar du Sverige första stad. Den grundades på vikingatiden och har massor av historia! Här finns förutom ett spännande arv massor av fina bostadsmöjligheter, pittoreska kyrkor och gränder. Både från Sigtuna och närliggande Märsta och Rosersberg har du goda pendlingsmöjligheter, både till Stockholm central och...

33 omdömen om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna & Rosersberg

E Josefine U T B
Skrev om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Märsta, Sigtuna & Rosersberg

Sami Uzunkaya är i särklass den absolut bästa mäklaren i Märsta. Han är ärlig, lyhörd och väldigt engagerad, inte nog med det utan han är super trevlig också. Vi är mer än nöjda och kan med handen på hjärtat ge våra varmaste rekommendationer att anlita just honom.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Linda L

Mkt bra bemötande och information. Kan rekommendera Patrik till ALLA som ska anlita en mäklare.

Jennie T

Bra mäklare som ger ett väldigt proffsigt intryck.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 454 omdömen 4.9 av 454 omdömen

Trevligt bemötande! Johan är mycket kunnig och engagerad! Bra lokalkännedom. Vi kommer rekommendera Johan till andra som ska sälja i Uppsa

Tim B

Jättebra mäklare, seriös och kunnig!

Linda W

Patrik är jättebra! Han får högst betyg av mig i alla avseenden!

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1109 omdömen 4.7 av 1109 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Anders S

Patrik är en mycket bra mäklare, kompetent, kunnig . Han visar intresse för uppdragets alla delar. Från första inspektion, värdering till att slutföra med köpare och skriva kontrakt. Som person är han alltid lugn och trygg. Han är tålmodig i processen även om det inte alltid går som det va tänkt från början.

Magnus K

Han har alltid fått mig/oss att känna sig välkommen. Alltid glatt humör! Kommer definitivt kontakta honom först om det blir aktuellt med försäljning.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Torbjörn S

Toppklass speciellt i de känsliga kontakterna med min 90 åriga mor då hon sålde sitt hus som varit i familjens ägo i nästan 100 år och då han så varligt initierade det nya boendet i den lägenhet som han sålde. Toppklass. Torbjörn

Jörgen S

Patrik är en mycket hängiven och proffessionell mäklare som gör det där lilla extra för sina kunder, helt enkelt en kanonbra mäklare.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2917 omdömen 4.8 av 2917 omdömen

Anders H

Kunnig och trevligt bemötande(framför allt inte överdrivet trevlig)

Pär L

Patrik är alltid korrekt, nogrann och har en mycket ödmjuk framtoning. Därför ger jag honom mina bästa rekommendationer både när ni vill sälja och köpa fastighet/lägenhet

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 932 omdömen 4.9 av 932 omdömen

Anna H

Patrik var toppen och hjälpte till med alla funderingar jag hade, har ingentint att klaga på.

Monika L

En mäklare som jag varmt kan rekommendera. Förmedlade min lägenhet i Rosersberg på ett mycket proffsigt sätt. Återkopplade alltid efter visning och höll mig uppdaterad om vad som skedde. Mycket trevlig.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Tomas Z

Mycket bra på alla sätt, av den anledningen har jag rekommenderat Patrik som mäklare till ett flertal objekt!

Elin B

Trevlig, prifisionell och hjälpsam. Jättenöjda med allt.

Mats Å

Jag är helt nöjd med det sätt som Patrik Salmén och det företag han representerar har utfört de tjänster jag anlitat dem för.

Veronica J

Jag köpte en lägenhet som han var mäklare på.

Johanna H

Patrik är en glad och trevlig mäklare som ingav ett stort förtroende både för mig och för köparen av min lägenhet. Jag rekomenderar honom varmt till mina vänner och bekanta.

Jan J

Patrick Salmèn fick i uppdrag att sälja min bostadsrättslägenhet. Patrick gav från första början ett reellt bra intryck där han fick mig att känna mig trygg och han verkade ha en nykter bild av bostadsmarknaden i mitt område.

Beatriz A

Pålitlig, engagerad, proffesionell...Rekommenderas utan tvekan.

Ann L

Trevlig, engagerad och proffsig. Rekommenderas!

Clary Rebecca S

När jag hade köpt en ny lägenhet, behövde jag snabbt bli av med min gamla, vilket Länsförsäkringar fastighetsförmedling löste väldigt smidigt. Med deras engagemang och vilja lyckades de få min bostad såld till ett bra pris snabbt. Från och med att jag och mäklaren Patrik Salmén satt vid köksbordet och diskuterade ett lämpligt utgångspris - till fotografering, annonsering, budgivning och kontraktsskrivning gick på mindre än två veckor. Och trots en snabb affär kunde jag inte bli mer nöjd med hur försäljningen gick till, och...

Mikael E

Mycket bra bemötande! har ställt upp för oss även efter försäljning och inte bara brutit kontakten. Mycket trevlig att prata med och har förståelse för ens behov och önskemål.

Maria P

Då jag skulle sälja min bostadsrätt träffade jag flera olika mäklare. Johan Hjalmarsson var den som gav mig "bästa tänkbara" första intryck. Han kändes trygg och ärlig! Johan var också den enda av de mäklare jag träffade som verkligen förklarade ingående hur försäljningen går till och även pratade om hur jag skulle räkna ut min eventuella vinst på försäljningen. Ingen av de andra mäklarna gjorde detta! De pratade mest om sitt arvode och ev tilläggstjänster jag kunde köpa... Under hela processen med försäljningen kände...

Filip R

Han är trevlig och förtroendeingivande. Det är positivt att han inte är lika påtryckande som andra mäklare jag stött på.

Kim E

Grymt bra mäklare som hjälpte oss med alla frågor , stora som små!

Jessica N

Vi är väldigt nöjda! Super duktig mäklare som fanns där under hela tiden för våra frågor och funderingar. Kunde inte varit mer nöjd!

Erik R

Fantastiskt serviceminded och hjälpsam. Allt gick som på räls.

Emelie H

Bra och förstående mäklare som man snabbt får förtroende för. Patrik är noggrann och duktig på det han gör. Det kändes tryggt och avslappnat att skriva kontrakt och det uppskattades starkt att han tog sig tid att gå igenom kontrakt och förklara vid frågor och följa upp affären.

Rebecca E

Väldigt bra och trevlig mäklare då vi köpte lägenhet i Märsta. Kontakten är inte över än men hittills känns det väldigt tryggt och det känns mer som han fokuserar på att alla parter ska bli nöjda och att allt ska vara så bra som möjligt för alla inblandade, snarare än att ett högt bud är det viktigaste (som man kan uppleva med andra mäklare). Lätt att ta kontakt med och genuint trevlig människa!

Lena H

Johan har varit väldigt trevlig i sitt bemötande mot mig. Jag har köpt en bostadsrätt genom honom. Han har bemödat sig med att vara tydlig och har gått igenom alla detaljer noggrant inför min första kontraktsskrivning. Det är mim första kontakt med Länsförsäkringar som mäklarfirma och hittills har det varit mycket positivt.

Anna A

Imponerande mäklare som jag varmt rekommenderar.

Jessica B

Utan tvekan den bästa mäklaren jag någonsin haft nöjet att få anlita, levererar varje gång!