Johan Fronaeus

Johan Fronaeus

Johan Fronaeus är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Täby

Johan Fronaeus har varit registrerad mäklare sedan 2007-01. Johan Fronaeus har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-06 och har fått 88 omdömen med ett betyg på 4.8. Johan Fronaeus har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Eftersom jag bor i Täby har jag god lokalkännedom. Mina många försäljningar under mina 10 år som mäklare har också gett mig ett stort kontaktnät av köpare. Jag kämpar hårt, är noggrann och kunnig och gillar utmaningar och tempo.

Vad gör du helst på fritiden?
Jag är gärna i naturen och gör upp en eld och grillar lite korv med familjen, fiskar eller löptränar. Dessutom är jag grym på att laga mat!

Hur ser din drömbostad ut?
Det får gärna vara nära både vatten och skog. Ska man drömma sig bort helt, så väljer jag en sjötomt i Täby/Danderyd.

88 omdömen om Johan Fronaeus

Sedan starten hos Reco 2014
Vendy L

Köpt villa. Allt har flutit på bra, inga konstigheter

Terese J

Fantastisk, engagerad och professionell mäklare. Rekommenderas varmt

Jonathan L

Sålde vårt radhus med Johan som mäklare. Allt gick smidigt och kändes tryggt från första början. Rekommenderas starkt.

Christina E

Johan har hjälpt oss att sälja två bostadsrätter i Täby kommun. Vi har vid båda tillfällena blivit väl bemötta. Han har lämnat tips om vad vi bör göra och tänka på med bostäderna innan fsg. Han har sålt båda bostäderna före visning och vi har fått bra pris. Bättre än förväntat. Vi är mycket nöjda med Johan!

Roger M

Johan gav ett professionellt intryck från början. Vartefter jag gick på hans visningar lyssnade han in vad jag ville. Det fina med Johan är att han sedan tog fram exakt den lägenhet jag ville ha. Under försäljningen var han också väldigt tydlig och respektfull utan att tramsa med på konstiga villkor. En bra balans mellan att anpassa sig och vara tydlig med vad som gäller.

Tobbe B

Johan är ytterst professionell, med ett vänligt och personligt bemötande. Han hjälpte oss att sälja vår villa och vi är väldigt nöjda med hela processen.

Maria N

Johan har sålt två lägenheter åt mig. Allt mycket smidigt och lättarbetat. Jag har också köpt en lägenhet där han var mäklare. Alltid proffsig och mycket trevlig!

Anna S

Mycket kunnig och proffsig. Försäljningen gick jättebra!

Emma A

Johan sålde min lägenhet. Jag kände mig trygg genom hela processen, från foton, information, visningar, bud osv. Väldigt kunnig mäklare som lyssnar och vill kundens bästa. Är super nöjd med Johan och hans arbete i hjälp med att sälja min lägenhet.

Git F

Mycket trevlig och kundorienterad, vi var mycket nöjda med hans jobb och rekommenderar honom gärna.