Länsförsäkringar Fastighetsförmedling  Vallentuna

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna

Välkommen till Länsförsäkringar Fastighetsförmedling i Vallentuna. Vi är din fastighetsmäklare i Vallentuna Kommun. Här finns det fantastiskt, vild natur i ett havs- och stadsnära läge. Här finns ett mycket levande näringsliv, föreningsliv och kulturliv. Det vill säga allt du behöver för att kunna leva ett riktigt gott liv....

32 omdömen om Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna

Sandeep Kaur S

Sami är den bästa mäklaren vi någonsin har anlitat. Vi hade en hel del mäklare över men Sami var den som stack ut och lyssnade in vårat behov och var positivt inställd på att han skulle lyckas uppfylla våra krav. Vi kan gott säga att Sami gjorde mer än förväntat och höll sitt ord. Hans positiva inställning skapade en öppenhet och svarade alltid på våra frågor. Sami sålde vårt hus i befintligt skick under tuffa tider till det priset vi ville ha utan att sälja på oss någon extra styling. Sami har även visat ett stöd långt...

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Ulf Z

Man blir glad när man tänker tillbaka på de två affärer som Sami har hjälp oss med. Han har med ödmjukhet, integritet, ärlighet samt ett stort engagemang lotsat oss genom både förvärv och försäljning. Jag kan bara gr mina bästa rekommendationer. Ulf Zetterström

Mats K

Mycket trevlig glad och lyhörd positiv jag kan verkligen rekommendera honom

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1110 omdömen 4.7 av 1110 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Hanna W

Jag är jättenöjd med Sami. Han är väldigt trevlig, tillmötesgående och vet vad han gör. Jag rekommenderar han till alla jag känner som ska sälja.

Cecilia F

Hej Länsförsäkringar fastoghetsförmedling Vallentuna har varit verkligen toppen för oss. Dessutom skall sägas att Sami hjälpte oss väldigt mycket i slutskedet av affären. Han la ner ett stort arbete och visade ett stort engagemang. Cecilia och Tom

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2918 omdömen 4.8 av 2918 omdömen

Sofia D

Vi är så nöjda med Sami som mäklare! Han är proffsig, trevlig och grymt duktig! Vi kände oss väl omhändertagna och han översteg vår förväntan då vår lägenhet såldes för mer än vi trodde vi skulle få! Kan varmt rekommendera Sami om ni funderar på att sälja er bostad!

Anita V

Allt var bra. Engagemang och bra bemötande. Svarar alltid på telefon och på frågor. Gav en känsla av gott samarbete. Håller tiden. Mina förväntningar infriades. Jag kan gärna rekommendera mäklaren till andra.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Annette N

Framåt, kreativ och affärsmässig. Har ett mycket trevligt, vinnande sätt som gör att både säljare och kund känner sig trygg. Lyssnar på kunden! En mäklare som man verkligen kan lita på. Sköter sitt arbete på bästa sätt och ger inte upp när det inte är ett enkelt projekt att sälja. Kan varmt rekommendera Sami! Mycket nöjd! Annette Nordberg

Jan-Olof N

Sami hjälpte mig med lägenhetsförsäljningen på ett personligt och engagerat sätt. Det jag uppskattade mest var att han hade en realistisk bild av marknaden och inte gav mig falska förhoppningar om ett alltför högt pris. På så vis kunde vi göra en snabb och trygg affär och jag är övertygad om att jag fick ut mesta möjliga i en situation när prisutvecklingen stannade upp och det plötsligt blev svårt att sälja sin bostadsrätt till priser man hade kunnat få ut bara månader innan. Sami hjälpte mig dessutom extra mycket med det...

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Dennis S

Sami är kunnig, mycket trevlig, och målinriktad. Rekommenderas!

Charlotte O

Vi rekommenderar gärna Stefan Petrén på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Vallentuna. Mycket trevlig att ha att göra med och vi är mycket nöjda

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 933 omdömen 4.9 av 933 omdömen

Yvonne B

Hej Stefan Petren är en perfekt mäklare. Lätt att ha kontakt med. Lyhörd för kundens önskemål.fick tex trädgården fotograferad när den var som finast, nästan ett år innan försäljningen.Han är bra på att förklara alla turer kring en försäljning.för en som inte känner till hur det går till. En trygg mäklare att ha med sig, genom en sån stor affär som det är att sälja sitt hem där man bott i 40 år.

Olle L

Duktig mäklare som känner området och husen. Ser alltid till det bästa för både köpare och säljare. Ärlig och ser alltid till köpare och säljares bästa.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 454 omdömen 4.9 av 454 omdömen

Trevligt bemötande! Johan är mycket kunnig och engagerad! Bra lokalkännedom. Vi kommer rekommendera Johan till andra som ska sälja i Uppsa

Gunnar D

Så här långt är vi mycket nöjda

Pernilla L

Bra bemötande och trevlig attityd från första början. Berättar om fastigheten på ett bra sätt. Snabb på att följa upp och återkoppla saker ang. fastigheten och budgivning. Lättsam att ha att göra med och mycket service minded. Förklarar på ett begriplig sätt vad de olika delarna i köp- och sälj kontrakt innebär.

Linnea S

Jag tycker att Stefan gjorde ett gott intryck. Jag blev väl informerad och kände mig trygg med att kunna fråga om det var något jag undrade över och han tog sig tid att svara och förklara.

Charlotte L

Bättre mäklare är svårt att hitta!

Ann-britt A

jag vart både personligt bemött och professionellt , Stefan är en bra människa och mäklare. Ann-Britt

Roland J

Helt okej, vänlig person utan åthävor.

Douglas P

Bra bemötande, snabb återkoppling.

Andreas B

Jag rycker att Stefan var super trevligt så det var bra

Anders J

Bra trevlig mäklare som bryr sig om sina kunder

Robin L

Mycket smidigt och en bra genomförd affär. Fick hjälp med allt vi efterfrågade.

Håkan S

Hej! Med Stefans hjälp gick försäljningen smidigt. Jag hade många frågor som jag alltid fick snabb återkoppling och bra svar på. Inte ofta jag ger högsta betyg till nån men nu gör jag ett undantag. Stefan får högsta betyg. //Håkan

Roger N

Hej, Fått ett mkt bra och professionellt bemötande av Stefan, bra information innan, under och efter försäljningen, jag kan varmt rekommendera Stefan Petrén och Länsförsäkrings Fastighetsförsäljningskontor I Vallentuna. Hälsningar Roger Nilsson

Emelie D

Vill verkligen rekommendera Stefan Petrén på Länsförsäkringar! Han är supertrevlig och proffesionell. Vi köpte vårt drömhus och han såg till att allting gick snabbt och smidigt och fanns till hands vid frågor. Bästa mäklaren!

Marie H

Stefan har sålt två fastigheter till oss. Vi är mycket nöjda med honom ! Han är lyhörd, kunnig och var mycket proffsig i sitt bemötande mot oss då vi hade frågor om försäljningen. Både säljare och köpare kände stort förtroende vilket vi tycker är mycket viktigt för en bra försäljning. Vi rekommenderar honom varmt!! / Ove, Marie och Carolina

Jelena K

Vi hade väldigt ont om tid för att sälja. Stefan har gått ut med annonsen nästa dag efter vi har anlitat honom. Vi har fått hans förtroende och kunnat lita på honom. Försäljningen gick snabbt och smidigt. Hoppas att vi inte behöver flytta igen (då vi har köpt världens bästa hus med hjälp av Stefan), men händer det, vet jag vem jag ska ringa till.

Hedvig S

Vi är mycket nöjda med Stefan Petrén. Han är en trevlig och jordnära mäklare som har en bra och sund syn på bostadsmarknaden. Han är även kunnig, hjälpsam och har mycket god lokalkännedom. Vi skulle utan tvekan anlita honom igen.

Sandra N

Det här var nog inte den enklaste försäljningen Stefan Petrén har haft. En mäklare möter människor i någon av de stora livshändelserna och samtidigt som man måste våga möta människorna i det behöver man kunna driva på försäljningen. För oss var det en tuff skilsmässa som låg bakom försäljningen så det, en deprimerad och sjukskriven säljare samt en vattenläcka i köket (det var inte så mycket en läcka som en liten sjö faktiskt) som upptäcktes dagen innan besiktningen var bara några av de saker som han fick hantera. Och han...

Linnea Å

Stefan hjälpte oss sälja vår bostad på ett snabbt och effektivt sätt. Han är alltid snabb att återkomma med svar på frågor och väldigt lösningsinriktad. Vi hölls väl uppdaterade om statusen på visningar och budgivningar. Känns väldigt seriös och kunnig.

Rickard O

Stefan på Länsförsäkringar är extremt professionell och har en bra och sund syn på bostadsmarknaden. Lovar inga fantasipriser, gör bra värderingar och levererar. Bra och snabb på mail och telefon. Stefan fick vårt förtroende och vi kan ej göra annat än att rekommendera honom till den som vill sälja eller köpa. Väljer vi att flytta igen så är valet självklart.