Jonas Lönnroth

Jonas Lönnroth

Jonas Lönnroth är mäklare på Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö

Jonas Lönnroth har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-10 och har fått 48 omdömen med ett betyg på 4.6. Jonas Lönnroth har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

48 omdömen om Jonas Lönnroth

Sedan starten hos Reco 2014
Berg M

Trevlig, snabb på att svara på frågor när de dök upp och lättsam

Jeanette B

Jonas var mycket trevlig och tillmötesgående. Han kändes påläst och trygg. Han var också lätt att få tag på och boka möte med. När affären var i hamn var det dock inte lika lätt att få svar på telefonsamtal och mail. Sammanfattningsvis en mycket bra upplevelse utifrån ett kundperspektiv, med en liten reservation för kontakterna efter kontraktsskrivningen.

Ademdal J

Proffsig och enkel att samarbeta med. Stort engagemang och förmedlar en trygghet.

Harald E

Jag uppfattar Jonas som intresserad av mig som klient och samtidigt som en driven säljare. Det är ju en "vinn/vinn"-situation och det har Jonas tagit fasta på! Jag är mycket nöjd med Jonas som min mäklare och vi kommer säkert att höras fler gånger.

Per-arne P

Proffsigt, korrekt och trevligt bemötande.

Jonas I

Jonas är en Reco mäklare! Allt gick smidigt.

Klara K

väldigt professionel och duktig. vi är nöjda

Håkan Ä

Helt bra! Snabb lösning på min affär.

Anna B

Väldigt serviceinriktad, påläst och trevlig. Uppskattade framför allt att han erbjöd sig att anordna visning en vecka före utsatt tid, eftersom jag och min man är utlandssvenskar och inte kunde något annat datum. Otroligt bra service! Under budgivning var han mycket uppmärksam och hörde av sig när det förväntades.

Charlotte H

Jonas har varit fantastisk och verkligen levt upp till min förväntan.