Lemon Bar

2.6

5 omdömen om Lemon Bar

Malin B
Skrev om Lemon Bar

Måsta varna för detta ställe! Jag avråder alla starkt att besöka Lemon bar. Livsfarligt!! Har erfarenheter från många olika nattklubbar i Sthlm, men har aldrig någonsin upplevt en sådan undermålig säkerhet! Här trängdes folk såpass mycket att det inte gick att röra sig åt något håll. Jag syftar framförallt till det inre dansgolvet, och passagen in dit. Jag var tvungen att passera för att hämta min jacka i garderoben i den delen av lokalen. Att ta sig igenom trängseln var värre än alla nattklubbsdansgolv, eller publikhav...

Ola A
Skrev om Lemon Bar

helt ok kvartersbar att hänga på

drom p
Skrev om Lemon Bar

Bra svensk musik o publik. Minus för priserna och den kvinnliga vakten som är otrevlig och skapar fejkköer.

Ningjing C
Skrev om Lemon Bar

Some rumor says it's a gay bar ... we went there to explore ~~ ;p Free entry and tasty drink ~~ 80% guys (maybe that's why -_-||). I don't have so much taste in music... anyway, it sounds cool to me :D

Annika T
Skrev om Lemon Bar

Lemon Bar är ett helt ok ställe. Har vart på bättre om man säger så. Men vet inte varför jag gillar det, väldigt underhållande på något vis? Musiken suger, men dom gör bra drinkar. Men väldigt BRA "raggfaktor" om man säger så ;-p