LetMeRepair Nordic AB

2.7

7 omdömen om LetMeRepair Nordic AB

Ola Magnus F
Skrev om LetMeRepair Nordic AB

Korta garantitider och tråkigt bemötande.

El-Ljus
4.7/5 i betyg av 88 omdömen 4.7 av 88 omdömen

Har under många år använt EL-Ljus till alla renoveringar som tex. spottar i taket, badrumsrenovering, köksrenovering, central damsugare etc.

Tina H
Skrev om LetMeRepair Nordic AB

Bra bemötande och toppenbra service med reparation i hemmet. Nu fungerar TV:n som den ska igen.

Stig Evert L
Skrev om LetMeRepair Nordic AB

Emil var här. Kunnig, trevlig och punktlig. TVn funkar. Bästa betyg. Vänligen Stig Larsson Ljusterö

KNG El Konsult och Installation AB
4.6/5 i betyg av 421 omdömen 4.6 av 421 omdömen

Jag tyckte att de var väldigt proffesionella och väldigt duktiga på sitt arbete! Jag hade höga förväntningar och de levererade med dessa för

MATS J
Skrev om LetMeRepair Nordic AB

Har precis beställt delar till min robotgräsklippare, varorna packades samma dag, jag kunde hämta ut dom på postombudet dagen efter. Det går inte bättre än så. Rätt grejor, bra pris.

Anders E
Skrev om LetMeRepair Nordic AB

Plötsligt försvann ljudet på min nya laptop. Funkade när jag körde med lurar men inget ljud ur högtalarna. Kontaktade supporten som lät LetMeRepair sköta reparation. Fick tillbaka datorn knappt 48 timmar (imponerande snabbt tyckte jag men förstod sedan varför) efter den skickades iväg med information om vad som gjorts. De hade kört standardreparationen, dvs uppdaterat Windows (vilket jag även gjort innan) och kört tester med resultatet "All pass". Slog på datorn men hade fortfarande inget ljud. De har med andra ord inte...

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 181 omdömen 4.8 av 181 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Alexander R
Skrev om LetMeRepair Nordic AB

Lämnade in min dator för reperation och när den fick tillbaka den så kraschade den dagen efter igen.. fiasko!!!

Martin S
Skrev om LetMeRepair Nordic AB

ett par gäng gamla pundare som har öppnat detta företag lämmnade in min dator dit det ser ut som att teknikern körde en för stor upplösning så bilden ser helt cp ut

Elkontakten Sverige AB
4.8/5 i betyg av 361 omdömen 4.8 av 361 omdömen