Ballingslöv Järfälla - Levande Kök i Järfälla

Ballingslöv Järfälla - Levande Kök i Järfälla

Ring 08-580 153 10 www.levandekok.se
4.4

Levande Kök din Ballingslövbutik i Järfälla. Tillsammans med oss har du möjligheten att skapa köket du drömt om. Ett kök skall kunna bli personligt i sin komposition. Vi gör vårt yttersta för att ditt kök ska bli en praktisk arbetsplats.

7 omdömen om Ballingslöv Järfälla - Levande Kök i Järfälla

Robin Alexander L
Skrev om Ballingslöv Järfälla - Levande Kök i Järfälla

Fina produkter men supermycket problem. Bra på och sälja, dålig på och leverera. Samt att lösa deras problem så de går ut över kunden. Haft problem med varan sen vi fick den. Ca 3 månader sedan. Dom hör inte av sig man måste jaga dom och lovar saker. Aldrig handla där ifrån igen ..

Robin Alexander L gillar detta
Robert Å
Skrev om Ballingslöv Järfälla - Levande Kök i Järfälla

Ulrika hjälpte oss att beställa rostfria diskbänkar från Decosteel. Hon och Levande Kök hjälpte oss med felleverans på allra bästa sätt. Vi är mycket nöjda med hur de hjälpte oss både med beställning och felleverans. Tacksamma även för att Decosteel hjälpte oss på ett bra sätt. Mycket bra företag både två.

Birgitta F
Skrev om Ballingslöv Järfälla - Levande Kök i Järfälla

Vi är jättenöjda med Levande Kök i Järfälla. Jonas har verkligen hjälpt oss att få vårt drömkök. Alltid med ett vänligt och trevligt bemötande och ett engagemang utöver det vanliga. Vi rekommenderar varmt Levande Kök i Järfälla.

Lg S
Skrev om Ballingslöv Järfälla - Levande Kök i Järfälla

De som driver och arbetar på Levande kök har visat stort tålamod och flexibilitet när vi valde vårt kök. Det tog oss över ett år från första besöket där till dess att vi kunde bestämma oss för utformning och material. De var mycket tillmötesgående och la ner mycket tid på att hitta fram till en lösning som vi var nöjda med, trots att vi ändrade oss ett flertal gånger. Vi är jättenöjda med hur köket blev och av bemötandet från de som arbetar på Levande Kök.

Jonas O
Skrev om Ballingslöv Järfälla - Levande Kök i Järfälla

Mycket bra service, lyhörda och engagerade. Vi är jätte nöjda med vårt kök.

Lars S

Erik W
Skrev om Ballingslöv Järfälla - Levande Kök i Järfälla

Mycket professionella med en ödmjuk attityd