feedback company

Recos
Ring företaget
Lidl

Sveavägen 59 113 59 STOCKHOLM

Lidl finns på Sveavägen 59 i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Livsmedel och Matbutik

www.lidl.se

Mer funktioner

Vad tycker du om Lidl

Läs vad Recos användare tycker om Lidl

• Status: 70
    skrev om Lidl:
    Lidl har oförtjänt dåligt rykte. Alla deras varor håller oftast bra mycket högre kvalitet än alla andra affärer. Prova deras glass, deras korvar, deras jordnötter, choklad eller vad som helst. Vissa varor är helt enkelt grymt goda! Men visst, utbudet är begränsat och en del tyska skumma specialiteter funkar inte riktigt här.

Ibland får de för sig att ta in ett franskt märke av varor. Oftast är dessa sjukt goda.

Och som lök på laxen tar ibland in verktyg. Köper du en slipmaskin för 199 kr på ett annat ställe kan du använda den en gång. Köper du den på Lidl får faktiskt en maskin som håller även om det inte är proffskvalitet.
  • Status: 2
    skrev om Lidl:
    Bra och billig mat. Bra konserver, bra och köttiga korvar. Goda julkakor :-)
  • Status: 1
    skrev om Lidl:
    Lidl på Sveavägen är jättebilligt plus att dom har ett enormt stort kundflöde så det finns alltid bara dagsfärska varor. jag kan varmt rekomendera deras frukt och grönt avdelning som är stockholm fräschaste. billigt och bra våga testa
  • Status: 70
    skrev om Lidl:
    Lidl är antagligen den billigaste matvarukedjan i Stockholm. Bra läge mitt på Sveavägen och bra öppettider (stänger 22 alla dagar). Dock är sortimentet inte det största, så man behöver handla på andra ställen om man inte vill äta samma mat varje dag.

Företag nära Lidl

Edward & Partners

Sveavägen 52, Stockholm

Läs mer om Edward & Partners

Mikael S

Mikael S tycker:

"Fick ett väldigt bra intryck från början av både Erik och Edward & Partners. Fick bra tips på småsaker att åtgärda innan fotografering/visning och sty ... "

Beauty Profession Sweden

Tegnérgatan 9, STOCKHOLM

Läs mer om Beauty Profession Sweden

Amina S

Amina S tycker:

"Har under årens lopp varit hos många olika & behandlad läppar & ansikte med fillers. Resultaten har varit mycket varierande & till slut vågade jag int ... "

Idrottsskadespecialisterna

Tegnérgatan 37, STOCKHOLM

Läs mer om Idrottsskadespecialisterna

Bengt Ö

Bengt Ö tycker:

"Utifrån min erfarenhet verkar det vara ett företag bestående av synnerligen kunniga, målinriktade,tillmötesgående och sympatiska unga människor som be ... "

SkandiaMäklarna Vasastan

Norrtullsgatan 3, Stockholm

Läs mer om SkandiaMäklarna Vasastan

Henrik H

Henrik H tycker:

"Bra återkoppling och engagemang under hela uppdraget. Ger ett seriöst intryck! "

Kroppskonsulten Kiropraktik & Rehab

Drottninggatan 101, STOCKHOLM

Läs mer om Kroppskonsulten Kiropraktik & Rehab

John H

John H tycker:

"Kroppskonsulten Kiropraktik & Rehab är kanon! Mats har en fantastisk förmåga att hitta "felet" och korrigera det. Han är dessutom trevlig och ger goda ... "

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Lidl