feedback company

Ring företaget
Lidl

Sveavägen 59 113 59 STOCKHOLM

www.lidl.se

Lidl finns på Sveavägen 59 i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Livsmedel och Matbutik

Mer funktioner

Vad tycker du om Lidl

Läs vad Recos användare tycker om Lidl

• Status: 70
    skrev om Lidl:
    Lidl har oförtjänt dåligt rykte. Alla deras varor håller oftast bra mycket högre kvalitet än alla andra affärer. Prova deras glass, deras korvar, deras jordnötter, choklad eller vad som helst. Vissa varor är helt enkelt grymt goda! Men visst, utbudet är begränsat och en del tyska skumma specialiteter funkar inte riktigt här.

Ibland får de för sig att ta in ett franskt märke av varor. Oftast är dessa sjukt goda.

Och som lök på laxen tar ibland in verktyg. Köper du en slipmaskin för 199 kr på ett annat ställe kan du använda den en gång. Köper du den på Lidl får faktiskt en maskin som håller även om det inte är proffskvalitet.
  • Status: 2
    skrev om Lidl:
    Bra och billig mat. Bra konserver, bra och köttiga korvar. Goda julkakor :-)
  • Status: 1
    skrev om Lidl:
    Lidl på Sveavägen är jättebilligt plus att dom har ett enormt stort kundflöde så det finns alltid bara dagsfärska varor. jag kan varmt rekomendera deras frukt och grönt avdelning som är stockholm fräschaste. billigt och bra våga testa
  • Status: 70
    skrev om Lidl:
    Lidl är antagligen den billigaste matvarukedjan i Stockholm. Bra läge mitt på Sveavägen och bra öppettider (stänger 22 alla dagar). Dock är sortimentet inte det största, så man behöver handla på andra ställen om man inte vill äta samma mat varje dag.

Företag nära Lidl

Edward & Partners

Sveavägen 52, Stockholm

Läs mer om Edward & Partners

Ann-Charlotte G

Ann-Charlotte G tycker:

"Professionellt bemötende, hög kompetens och måna om att sätta sig in i bostadsrättsföreningen och dess ekonomi. E&P har god kännedom om området, har g ... "

Beauty Profession Sweden

Tegnérgatan 9, STOCKHOLM

Läs mer om Beauty Profession Sweden

Ole  L

Ole L tycker:

"Tack för en bra behandling med filler:-) Gjorde min första behandling med fillers på Beautyprofession och blev jättenöjd. Suzanna Adamsdotter ... "

Idrottsskadespecialisterna

Tegnérgatan 37, STOCKHOLM

Läs mer om Idrottsskadespecialisterna

Mattias M

Mattias M tycker:

"Jag fick ett gott intryck av dem. Jag fick inte bara bra behandling och träningsprogram utan de försökte även hjälpa mig att finna en orsak till att j ... "

SkandiaMäklarna Vasastan

Norrtullsgatan 3, Stockholm

Läs mer om SkandiaMäklarna Vasastan

Hannes H

Hannes H tycker:

"För min försäljning av bostadsrätt pratade jag med mäklare från tio olika firmor, och av dessa valde jag Johan. Det säger nog det mesta. Professionell ... "

Kroppskonsulten Kiropraktik & Rehab

Drottninggatan 101, STOCKHOLM

Läs mer om Kroppskonsulten Kiropraktik & Rehab

Lasse B

Lasse B tycker:

"Perfekt! Bra bemötande, kunnig, bra bokningssystem, och bäst av allt behandlingen funkar! "

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Lidl