Lilla krogen

Lilla krogen

Ring 011-12 12 04 www.lillakrogen.com

I hörnet mellan Kungsgatan och S:t Persgatan hittar ni Lilla Krogen. Vi är en mysig kvarterskrog somöppnade upp dörrarna hösten 2011. Vårt motto är att aldrig tumma på kvalitén utan endast erbjudadet vi själva älskar till våra gäster!

13 omdömen om Lilla krogen

Zlatan H
Skrev om Lilla krogen

Bra mat och bra service. Trevliga lokaler och den bästa maten på länge.

Gabriella D
Skrev om Lilla krogen

Väldigt bra och jätte trevlig restaurang! vi var ett gäng och alla var nöjda med både mat och service!

SAHA W
Skrev om Lilla krogen

en köttbit som var så saftig att man ville äta mer och mer fast man vart mätt

Steve k
Skrev om Lilla krogen

International feeling with great food and service.t Thanks,Steve

Benjamin Z
Skrev om Lilla krogen

Wonderful atmosphere and nice personal.Riktigt nice place and decor, fabulous food and creative chefs who frequently changing menu. Will definitely continue to visit them.

Steve k gillar detta
Selma S
Skrev om Lilla krogen

Jag tycker detta ställe är jättebra! De har jättegod mat och goda pizzor. Personalen gav bra service. Rekommenderas!

Danail B
Skrev om Lilla krogen

Very good food and wine. My friends and I love good pizza and we came all the way from Stockholm to taste this pizza that so many have talked about. Definitely the best pizza I have eaten. Top rating!

Steve k gillar detta
Andi K
Skrev om Lilla krogen

Vi var ett gæng besøkare, från Oslo før några dagar sedan. Maten och servicen var helt underbart. Vi kommer snart igen och då tar vi oss an den goda Vedungs pizzan. Prisvært och helt otroligt gott

Danail B gillar detta
Antonio P
Skrev om Lilla krogen

Vilken positiv överaskning.Var här för 3 år sedan och knappt känner igen stället.Väldigt god mat , gott vin trevlig service.

Danail B gillar detta
mickaela l
Skrev om Lilla krogen

Super trevligt ställe mysig miljö trevlig personal, mycket god mat rekommenderas!!!

Kerstin a
Skrev om Lilla krogen

Var på Lilla Krogen 2 ggr och nu är det mitt favorit restaurang... ..5 för maten,5 för service... mycket bra öl och vin sortiment,bra priser och mysigt miljö,rekommenderas.

barbro s
Skrev om Lilla krogen

Mycket trevligt,lugnt och mysigt ställe med jättegod och vällagad mat..trevliga och kunniga tjejer som serverar...husets röda vin var mycket bra...REKOMMENDERAS till alla....bra priser!

Danail B och Antonio P gillar detta
Anna L
Skrev om Lilla krogen

Jättegod mat, fin service och lugn och trevlig miljö.