Limo4all

Limo4all

Ring 070-798 95 98 limo4all.se
4.1

Limousinen är utrustad med ett multimediasystem som klarar USB, AUX, iPhone, Bluetooth, MP3, DVD m.m. så du kan spela vad du vill i högtalarna och visa vad du vill på de 5 monitorerna. Kanske vill du erbjuda dina medresenärer en guidad tur, en företagspresentation eller lite musikvideor? Min Limousine fixar det mesta.

7 omdömen om Limo4all

Maria S
Skrev om Limo4all

Då måste ni alla varit både färgblinda och inte kräsna smutsig både inne och utvändigt rost och chauffören hade en slips med minst 30 fläckar ingrodda öppnade inte dörrarna åt oss rekommenderar absolut inte detta företag om ni vill ha en exlusive upplevelse sunkig som en gammal taxi tom taken var smutsigt repor och bucklor! Välj ett annat bolag!!!!! Maria.S

Charlotte S
Skrev om Limo4all

Mycket bra. Ren och fräsch bil. Bra ljud då vi kopplade in egen musik.

Thomas J
Skrev om Limo4all

Över förväntan supertrevlig men diskret chaufför som visste precis hur vi ville ha det. Hjälpsam, flexibel och med skinande ren limo. Högsta betyg!

Siranee H
Skrev om Limo4all

Toppen service och punktlig. Inga som helst problem att komma överens om något eller arrangemanget. Kommer absolut att använda Limo4all igen. limo4all-Per är supertrevlig.

Annica E
Skrev om Limo4all

Superbra service! Bra kommunikation, trevlig personal som verkligen ger bra service. Jag har åkt med företaget en gång innan och bokade genast dom igen inför en stor gala. Har även rekommenderat detta företag till andra för att det var så bra!! :)

Sandra
Skrev om Limo4all

Det var 5/5. Alla i bilen hade det jätte roligt och blev jätte nöjda med allt. Vi hade inte förväntat oss att det skulle vara sådär roligt men det blev roligare än vad vi trodde.

Hanna J
Skrev om Limo4all

Det var väldigt bra service och trevlig chaufför. Jätte fin insida på limousinen!