feedback company

Checkins
Ring företaget
Lindkvist, Karin Sofia

Högalidsgatan 36C 117 30 STOCKHOLM

Lindkvist, Karin Sofia finns på Högalidsgatan 36C i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Konst och Konstnär

Mer funktioner

Vad tycker du om Lindkvist, Karin Sofia

Lindkvist, Karin Sofia saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
Elin B
Elin B tycker
"Från första telefonsamtal till sista budgivningsuppdatering höll mäklaren än snabb och professionell kontakt. Han besvarade alla frågar jag hade och såg till att den här affären blev inte bara intressant utan också rolig! " Läs mer

Företag nära Lindkvist, Karin Sofia

Fastighetsbyrån Södermalm

Hornsgatan 166, Stockholm

Läs mer om Fastighetsbyrån Södermalm

Bj? R

Bj? R tycker:

"Mycket bra! Trevligt bemötande, goda kunskaper, mycket kunnig om området där fastigheten står. Bara positivt! "

Miss Niss

Hornsgatan 158, STOCKHOLM

Läs mer om Miss Niss

Towe K

Towe K tycker:

"Utmärkt service. Alltid glada och pigga. Bra sortiment. "

Helens Sushi

Långholmsgatan 13, STOCKHOLM

Läs mer om Helens Sushi

louise k

louise k tycker:

"Jättefin sushi som presenteras på ett väldig trevlig sätt (även vid take away). Fina råvaror och mycket trevlig personal! Kan verkligen rekommendera d ... "

Monroe Design

Varvsgatan 12, Stockholm

Läs mer om Monroe Design

Mathias W

Mathias W tycker:

"Jag anlitade Angela i förhoppning att om att få en snygg och SEO anpassad hemsida. Jag är mer än nöjd och kan varmt rekommendera Angela. Hon är ett kr ... "

Psykologa

Högalidsgatan 52 B, Stockholm

Läs mer om Psykologa

Stina P

Stina P tycker:

"Terapeuten jag träffade på psykologa var jag väldigt nöjd med. "

0 bilder från Lindkvist, Karin Sofia

Taggar för Lindkvist, Karin Sofia

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Lindkvist, Karin Sofia