Lomma bilvårdscenter

Lomma bilvårdscenter

Vi ser fram emot att serva dig när det behövs!Vi Utför handtvättning, städning, polering, vaxning, även lackkonservering av bilar, husbilar, husvagnar och båtar. Lackförbättring.Klädseltvätt, Skinnbehandling, rengörning av fälgar, motortvätt, samt glaskonservering. Utför även hjulskifte.Om du sätter värde på din bil är du välkommen...

11 omdömen om Lomma bilvårdscenter

Lars Johan W
Skrev om Lomma bilvårdscenter

Toppenjobb! Lämnade in bilen på full lackbehandling, och rekond inne. Gjort det 2 gånger och är lika nöjd efter båda gångerna. Grym service! /Johan

THOMAS E
Skrev om Lomma bilvårdscenter

Grym service. Rengjordes inuti, och la på lackkonservering. Bilen ser fantastisk ut - och grym service som sagt.

Christian A
Skrev om Lomma bilvårdscenter

Lämnade min bil för rekond och lackkonservering på Lomma bilvårdscenter. Vilken bil jag fick tillbaka! Den känns som ny även om den har gått 5000 mil och är från 2016. Riktig bra och professionell service. Dom är inte billigast men kvalitet kostar!

Jonas K
Skrev om Lomma bilvårdscenter

Otrolig helrekonditionering! Jag lämnade in min privata BMW M3 för en helrekonditionering hos lomma bilvårdscenter, då jag först var lite tveksam med tanke på att det var första gången och att det var en dyr bil jag lämnade in. men då bilen blev färdig och jag skulle gå för att hämta den så såg man vilken skönhet som lyste. Hon var otroligt lysande och jobbet som lomma bilvårdscenter har gjort kan jag varmt rekomendera!! Jonas

Skrev om Lomma bilvårdscenter

Lämnade in min V70 för en helrekond. Kunde inte bli mer nöjd för att resultatet blev bokstavligt strålande. Väldigt trevligt och seriöst ställe. Lomma Bilvårdscenter har fått ännu en stamkund nu.

Antonio
Skrev om Lomma bilvårdscenter

Lomma Bilvårdscenter har flyttat till en stor ny fin lokal belägen på Järngatan 4B i Lomma. Bemöttes på ett mycket positivt sätt och lämnade in min Volvo 850 (1993 årsmodell) har varit med ett bra tag och fått en del skönhetsfel genom åren, MEN... när jag hämtade den såg den ut som ny! Riktigt kul o köra "Gamla Bettan" ;) nu. Jag kommer definitivt återbesöka när det är dags för en större genomgång, tackar Ziad för grymt bra genomfört arbete. Med vänlig hälsning A. Lindqvist

Martin M
Skrev om Lomma bilvårdscenter

Min 12 år gamla Seat blev som ny inför försäljningen, både in-och utvändigt. Extra plus med lördagsöppet!

Sara P
Skrev om Lomma bilvårdscenter

Lomma Bilvårdscenter "Otroligt bra fick min bil som ny efter en Helrekond Trevligt bemötande. Kanon! " Med vänlig hälsning Sara Persson

Sara P

Skrev om Lomma bilvårdscenter

Mycket bra biltvätt (Handtvätt) och städ invändigt fick jag åter ny bil känsla. Rekommenderas varmt till alla som behöver bilvård.

Skrev om Lomma bilvårdscenter

Lackbehandlingen och invändigt var väl som man kan vänta sig, dvs bra. Men det är framförallt det trevliga bemötandet och den fantastiska servicen som gör att jag varmt kan rekommendera Lomma Bilvårdscenter till alla som behöver bilvård