Lövdalens Bil AB

3.0

4 omdömen om Lövdalens Bil AB

Johan Fredrik B
Skrev om Lövdalens Bil AB

Lämnade in min bil igår och blev blåst. Tog 3000 spänn styck för hjullager plus jobb. Garanterat den mest saltade verkstadsfakturan jag haft i mitt ganska långa liv. Aldrig mer!

Speedy Bilservice Högdalen
4.8/5 i betyg av 4080 omdömen 4.8 av 4080 omdömen

Trevligt bemötande snabb hjälp.

Lars Anders E Lars Anders E
MARTIN K
Skrev om Lövdalens Bil AB

Nya ägare ! Trevliga, ärliga och mycket duktiga det funkar kanon hos dom. Rekommenderas varmt

Kermit M
Skrev om Lövdalens Bil AB

Se upp så ni inte talar med fel person bara - det misstaget gjorde jag. Visade sig att den gubben jag snackade med bara gör lite svartjobb på fritiden och kommer och går som han vill. När jag ringer efter en vecka har han glömt bort att vi ens talats vid, sen går det inte att nå honom för han är aldrig på plats och under tiden händer inte ett skit. Den övriga verkstan befattade sig inte med "hans" jobb. Det tog en månad innan han kom sig för att göra jobbet och då ville han ha över 2000 spänn svart för 2 timmars enkelt skruvande....

Speedy Bilservice Vasastan
4.9/5 i betyg av 975 omdömen 4.9 av 975 omdömen

Dags för 10.000 mila service. Självklart ringer jag Speedy Bilservice Vasastan trots att jag flyttat utanför stan. De är trevliga, proffsiga

Brittis O Brittis O
Claes W
Skrev om Lövdalens Bil AB

Alltid bra service. Hjälper dig så fort de bara kan, även när de har mycket att göra. Rekomenderas varmt.