LPR Bygg & Måleri AB

LPR Bygg & Måleri AB

Ring 073-640 42 94 lprbygg.se

Vi vänder oss i första hand till företag, men även till kommuner, industrier, organisationer och offentliga myndigheter i Storstockholmsregionen, från Norrtälje till Södertälje. Inget uppdrag är för stort eller för litet – det du vill ha hjälp med kan vi ordna.LPR bygg har bred erfarenhet inom bygg och måleri. Vi har arbetat...

5 omdömen om LPR Bygg & Måleri AB

Karin A
Skrev om LPR Bygg & Måleri AB

Vi la ut en förfrågan om ett snabb-målnings-jobb. Per svarade kvickt och var på plats inom ett par timmar för att ge en offert. Två dagar senare utfördes jobbet och vi är mycket nöjda med resultatet, kommunikationen och noggrannheten. Vi kan varmt rekommenderar LPR Bygg och om vi behöver hantverkare framöver kommer vi att återkomma till LPR Bygg. //Karin&Björn

NOEL H och Ida A gillar detta
Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Michael N
Skrev om LPR Bygg & Måleri AB

Tog kontakt med Per på LPR Bygg. Fick snabbt svar och proffsigt bemötande. Priset för flytspackling av golv och golvläggning var det bästa jag fick när jag jämförde med 4 andra firmor i Sthlm. Offertförfrågan skickades ut en onsdag och veckan efter på tisdag och onsdag genomfördes arbetet. Mycket snabbt! Killen som flytspacklade var väldigt trevlig, lätt att ha och göra med samt mycket kunnig. Proffsigt bemötande på alla plan. Efter golvläggningen var klar skedde en liten olycka, en skada på väggen. Per mötte upp...

Jan Erik B
Skrev om LPR Bygg & Måleri AB

Samarbetsvilligt, snabb respons vid förfrågningar, korrekt bemötande, kompeten inom sitt verksamhetsområde och söker alltid lösningar på kundens problem som är till gagn för båda parter.

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

Göran G
Skrev om LPR Bygg & Måleri AB

Jag har bara goda erfarenheter att säga om företaget. Brf. St Anna Göran Gustafson

Helen Ö
Skrev om LPR Bygg & Måleri AB

Vi är jätte nöjda med det måleriarbete på vårt stora trähus som LPRBygg utfört åt oss. Vi kan verkligen rekommendera dem.

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen