Lss Assistans Aros AB

Lss Assistans Aros AB

Ring 073-952 12 10 www.lssassistans.se

Självbestämmande och Valfrihet! Vi på LSS Assistans står för personlig assistans med vård på dina villkor. Vi hjälper till med assistansersättning och hemtjänst helt enligt LASS

9 omdömen om Lss Assistans Aros AB

Göran J
Skrev om Lss Assistans Aros AB

Bra och personligt. Rekommenderas.

Yasmin E
Skrev om Lss Assistans Aros AB

Hej, vi har haft dem i många år. Nöjd

Anna-Lena A
Skrev om Lss Assistans Aros AB

Professionella och punktliga personliga assistenter för barn. Ett stort tack till er på LSS assistans som alltid är så tillmötesgående och duktiga med vår lille son.

Nina
Skrev om Lss Assistans Aros AB

Världens bästa jurister! Tack för all hjälp!! Äntligen kan jag leva som folk.

Marie
Skrev om Lss Assistans Aros AB

Trevliga, ödmjuka och professionella! Jag har själv fått välja min personliga assistent med LSS Assistans, och har verkligen prickat rätt. Rätt kvinna (assistent) för rätt behov. Tack!

Linda
Skrev om Lss Assistans Aros AB

Jag vill passa på och tacka såväl min personliga assistent som juristen som hjälpte oss att överklaga försäkringskassans beslut. Jag har nu världens goaste assistent till mitt förfogande, som jag faktiskt själv fått välja. Ett stort tack från nöjd kund!

Hasse
Skrev om Lss Assistans Aros AB

Rekommenderas för dig som behöver hjälp med dagliga saker som du inte klarar av annars. De har även utmärkta jurister som hjälper till med ansökningar osv.

Marie
Skrev om Lss Assistans Aros AB

Väldigt professionellt bemötande och underbara jurister som hjälpte till att överklaga försäkringskassans avslag på assistansersättning till en nära anhörig till mig, och VI VANN! Nu har vi äntligen fått igenom ersättningen, och har fått en trevlig men framförallt en kompetent personlig assistent!

S J
Skrev om Lss Assistans Aros AB

Bland de större assistansbolagen i Sverige med väldigt trevliga, jordnära men framförallt duktiga assistenter som är specialanpassad efter MITT behov. Rekommenderas starkt för dig som inte bara vill ha vem som helst som assistent.