Lundqvist Bad och Bygg AB

Lundqvist Bad och Bygg AB

13 omdömen om Lundqvist Bad och Bygg AB

FREDRIK W
Skrev om Lundqvist Bad och Bygg AB

Fick hjälp av Lars Lundqvist med att gräva upp en gammal häck. Väldigt smidigt samarbete från offert till genomförande. Kan varmt rekommendera Lundqvist Bad och Bygg för grävarbeten.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
BIRGITTA S
Skrev om Lundqvist Bad och Bygg AB

Vi anlitade Lundqvist Bad och Bygg våren 2021 för att renovera vår tvättstuga, från 1972. Arbetet bestod bla av att byta o flytta golvbrunn, dra nya vattenledningar till och från varmvattenberedare samt lägga värmegolv, klinker, måla väggar och sätta foder runt dörrar och fönster. Arbetet utfördes av Irek. Han har bred kunskap om renoveringar och kom med många bra egna förslag om lösningar. Han är trevlig, kompetent, effektiv och noggrann och mycket lätt att komma överens med och kom alltid vid överenskommen tid. Arbetet...

Erika M
Skrev om Lundqvist Bad och Bygg AB

Vi anlitade Lundqvist Bad och Bygg AB under vintern 2019. Vi hade en kontinuerlig kontakt med Lars Lundqvist och hantverkaren Irek gjorde klart vårt badrum samt fasadarbete på 3,5 veckor. Det gamla badrummet revs helt och hållet och allt byttes ut. Vi bytte till ett mindre fönster och bytte även en del av husfasaden. Resultatet blev väldigt noggrant utfört och snyggt. Bästa betyg!

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Andreas J
Skrev om Lundqvist Bad och Bygg AB

Vi anlitade Lundqvist Bad och Bygg denna sommar för att totalrenovera vår tvättstuga, som var gammal och sliten. Första kontakten med Lars själv gav en riktig bra känsla, offerten kom relativt snabb och var både detaljerad och konkurrenskraftig. När jobbet väl startade hade vi kontinuerlig dialog med Lars, som alltid fanns tillgänglig för att svara på frågor. Även killarna på plats var superkompetenta och lätta att prata med. Jobbet bestod bland annat i att: -Lägga helt nytt golv med tätskikt -Måla väggarna -Ta bort...

Eva W
Skrev om Lundqvist Bad och Bygg AB

Vi har nu anlitat Lundqvist Bad och Bygg 5 gånger. Två badrum i vårt förra hus och ett badrum, ett kök och en tvättstuga i vårt nuvarande hus. Vi har alltid haft Irek som gjort jobben och han är en fantastisk hantverkare. Punktlig, supertrevlig, kommer med förslag på förbättringar (som man inte själv tänkt på) och naturligtvis jätteskicklig på sitt jobb. Finns ingen anledning att fråga några andra företag när vi har saker som ska åtgärdas. Det finns bara ett val och det är Irek på Lundqvist Bad och Bygg! Han är helt enkelt fantastisk!

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Katarina A
Skrev om Lundqvist Bad och Bygg AB

160204 Vi kan varmt rekommendera Lundqvist bad och bygg. Irek gjorde ett mycket bra jobb med vårt badrum !!! Det som är bra med detta företag är att de gör klart innan de åker vidare, vilket ger en kort byggtid. Tack ! Hälsningar Katarina & Robert

Cecilia G
Skrev om Lundqvist Bad och Bygg AB

Lundqvist bad och bygg har nu renoverat båda våra badrum. Vi är jättenöjda med resultatet. Arbetet utfördes enligt tidsplan och Irek gjorde ett utmärkt arbete. Vi rekommenderar dem varmt! Cecilia med familj

Entreprenadhuset
4.8/5 i betyg av 156 omdömen 4.8 av 156 omdömen

Anna Karin Ulrica A Anna Karin Ulrica A
Aron L
Skrev om Lundqvist Bad och Bygg AB

Lundqvist bad och bygg fick i uppdrag att renovera vårt ena badrum. Hela vägen var bemötande och omtanke över all förväntan. Irek som utförde arbetet var trevlig, proffsig, glad och oerhört skicklig. Resultatet blev helt perfekt och skulle det uppstå behov av hantverkare i framtiden kommer vi att anlita samma företag igen. Vi kan varmt rekommendera Lundqvist bad och bygg! Stort tack! Malin & Aron

Susanne S
Skrev om Lundqvist Bad och Bygg AB

Vi anlitade Lundqvist bad och bygg för att renovera vårt badrum. Resultatet blev mycket bra! Janusz som utförde arbetet var mycket noggrann och trevlig. Allt blev perfekt. Badrummet blev klart på 2,5 veckor (tidsplanen var 3 veckor). Vi är verkligen mycket nöjda och skulle utan tvekan anlita dem igen. Susanne och Helge

Palma Bygg
4.8/5 i betyg av 434 omdömen 4.8 av 434 omdömen

Jan O
Skrev om Lundqvist Bad och Bygg AB

Väl utfört arbete! Irek som utförde arbetet var noggrann och kom med bra förslag på diverse detaljer vi inte tänkt på! Vi är väldigt nöjda med hans arbete! Tidsplanen på 3 veckor hölls liksom det offererade priset. Vi kan rekommendera Lundqvist Bad och Bygg AB och kan tänkas oss att anlita dom igen. Tack! Janne med familj.

Eva K
Skrev om Lundqvist Bad och Bygg AB

Ett av de mest professionella företag vi träffat på i byggbranschen! Vi kan varmt rekommendera Lundqvist Bad och Bygg. Andrej var fantastisk. Han var noggrann och behärskade alla delar i arbetet med vårt badrum. Elektriker Stefan gjorde också ett mycket bra jobb. Vi uppskattade att tidsplanen som Lars utlovat hölls. Det gick också snabbt att få besked, när vi hade frågor. Tack!! Svante och Eva

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Jeremy D
Skrev om Lundqvist Bad och Bygg AB

Mycket nöjd med vårt nya badrum. Lars är väldigt ödmjuk och lyssnar noggran till hur man vill att arbetet ska utföras. Vi hade 2 killar som jobbade åt vårt projekt oavbrutet i 3 veckor, mycket duktiga som kunde sin sak. Har redan rekommenderat dom till mina vänner/familj. Lars blev också rekommenderad till oss via en kollega. Vi kommer absolut att anlita Lunqvist Bad o Bygg igen i framtiden Tack! /Jeremy & Familj

Ulf J
Skrev om Lundqvist Bad och Bygg AB

Lundqvist lämnade bästa offerten och den höll man. Samma med tidplanen och utförandet. Inga avbrott inga och obehagliga överraskningar. Så enkelt det är när man har med riktiga proffs att göra. Vi är helnöjda och har fått tron tillbaka på hantverkarna. Högsta betyg!

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen