feedback company

Checkins
Ring företaget
Lüpperts Mattor AB

Johannefredsgatan 4 431 53 MÖLNDAL

Lüpperts Mattor AB finns på Johannefredsgatan 4 i MÖLNDAL och är sökbara på bl.a. Interiör och Tapethandel

Mer funktioner

Vad tycker du om Lüpperts Mattor AB

Lüpperts Mattor AB saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
Pernilla S
"Bra utfört arbete men seg kundservice i kassan. Om man inte säger något lär ingen fråga om man behöver hjälp med något. " Läs mer

Företag nära Lüpperts Mattor AB

Cox Analytical Systems Sweden AB

Östergårdsgatan 7, MÖLNDAL

Läs mer om Cox Analytical Systems Sweden AB

Rickard

Rickard tycker:

"Jag rekomenderar detta företag till alla som är intresserade av ny teknik, är helt klart ett framtids företag!! "

Svenska Hem i Mölndal AB

Johannefredsgatan 7, MÖLNDAL

Läs mer om Svenska Hem i Mölndal AB

Jonathan A

Jonathan A tycker:

"Bra och kunnig personal. Utmärkt service. Mannen som håller i ELFA och garderobssortimentet rekommenderas särskilt. "

Poolkungen AB

Aminogatan 32D, MÖLNDAL

Läs mer om Poolkungen AB

George L

George L tycker:

"Snabba svar bra service enkelt att få kontakt med. Köpte en pool som jag har monterat själv. Poolkungens support var lätt att få tag i. Bra priser ... "

Thai Fasai Restaurang

Johannefredsgatan 4, MÖLNDAL

Läs mer om Thai Fasai Restaurang

Anders K

Anders K tycker:

"Bra mat som dom serveras i en något trist miljö och det finns bara en medioker buffé att smaka av. Tre rätter och ris uppställt. Dessutom var det tomt ... "

Bsa Kök & Bad AB

Johannefredsgatan 7, MÖLNDAL

Läs mer om Bsa Kök & Bad AB

Mats J

Mats J tycker:

"Dåligt bemötande, en massa tomt prat, inget ansvarstagande. felaktiga mätningar, beställningar, leveranser. Massa tomma ursäkter och ingen kompensati ... "

0 bilder från Lüpperts Mattor AB

Taggar för Lüpperts Mattor AB

Fyll i formuläret så återkommer vi inom kort med offerter från
rekommenderade företag i samma bransch som Lüpperts Mattor AB