Luthagens Restaurang

4.0

4 omdömen om Luthagens Restaurang

Adam S
Skrev om Luthagens Restaurang

Man behöver variera menyn lite oftare (kanske även öka på sitt ölsortiment), annars finns inte något att anmärka på. Gott, gemytligt och trevlig personal.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7914 omdömen 4.3 av 7914 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Daniel W
Skrev om Luthagens Restaurang

Uppsala bästa pizza i prisklassen max 80 kr. Vill man betala mer finns Trattoria

Magnus P
Skrev om Luthagens Restaurang

Riktigt god pizza, vissa sorter är suveräna (Venedig tror jag en heter). Gyros kan också rekommenderas, och det finns andra trevliga varmrätter varav jag provat flera och aldrig blivit besviken. Trevligt ställe att sitta på också, särskilt på sommaren. Priserna är lite höga, men om man äter där kan man väl se det som att man betalar lite extra för miljön - det är betydligt trevligare än många sunkpizzerior. Dyrt med pizzeriamått mätt alltså, prisvärt om man tänker restaurang. För avhämtning är det lite dyrt, och en del rätter gör sig dåligt som avhämtning (t.ex. hamburgare).

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4119 omdömen 4.0 av 4119 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Johanna L
Skrev om Luthagens Restaurang

Mycket god pizza och här finns även en mysig uteservering sommartid. Dock kanske priserna ligger lite i överkant av normalpris. Men som sagt så är pizzan att rekommendera!