feedback company

Checkins
Ring företaget
Magdalenagårdens äldreboende

Timmermansgatan 27 6tr 118 55 STOCKHOLM

Magdalenagårdens äldreboende finns på Timmermansgatan 27 6tr i STOCKHOLM och är sökbara på bl.a. Gruppboende och Ålderdomshem

Mer funktioner

Vad tycker du om Magdalenagårdens äldreboende

Magdalenagårdens äldreboende saknar rekommendationer!

Reco tipsar om
Richard O
"Det bästa är att dom har längre visningar än de flesta andra Mäklarna. Speciellt bra då det är mycket visn samtidigt. Kunnig o trevlig Mäklare. Tog hand om allt jag inte ville ta hand om. Har sålt 5 lgh i våran BRF och alla ... " Läs mer

Företag nära Magdalenagårdens äldreboende

Agilokliniken - Söder

Rosenlundsgatan 54, STOCKHOLM

Läs mer om Agilokliniken - Söder

Victor E

Victor E tycker:

"Agilo finns alltid när min hälsporre , musarm, nackspärr och gamla diskbråck poppar upp. "

Hair Fashion

Hornsgatan 47, STOCKHOLM

Läs mer om Hair Fashion

Magnus G

Magnus G tycker:

"Grym frisör! Otroligt trevlig! "

Rosa Skrot Tjejgym

Torkel Knutssonsgatan 41, STOCKHOLM

Läs mer om Rosa Skrot Tjejgym

Cecilia J

Cecilia J tycker:

"Ett allt igenom underbart ställe! Ett gym med familjär känsla. Jag hade ingen aning om att man kunde känna sig så hemma på ett gym. "

Svenska Mäklarhuset Södermalm

Bastugatan 57, Stockholm

Läs mer om Svenska Mäklarhuset Södermalm

Lena P

Lena P tycker:

"Mycket nöjd! Ett professionellt bemötande från början till slut. Kan varmt rekommendera Jonas som fastighetsmäklare! "

Text 4U Reklam & Skylt

Brännkyrkagatan 66, STOCKHOLM

Läs mer om Text 4U Reklam & Skylt

Cecilia M

Cecilia M tycker:

"Är återkommande kund hos Text4U pga bra och snabb service, trevligt bemötande, kvalitetsmedvetna, flexibla och bra i pris. Rekommenderas! "