Mäklarfirman Kontrakta AB

Mäklarfirman Kontrakta AB

4 omdömen om Mäklarfirman Kontrakta AB

Mia S
Skrev om Mäklarfirman Kontrakta AB

Kontrakta bemötte både oss och köparna på ett mycket trevligt och korrekt sätt. Det gick alltid att få tag på dem, även på obekväma tider. De gjorde även ett bra jobb och tog rimligt betalt för sina tjänster. Mycket prisvärt skulle jag säga!

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
4.7/5 i betyg av 2213 omdömen 4.7 av 2213 omdömen

Lisa är en väldigt trevlig mäklare, gav väldigt bra information om objektet och området. Ställde upp och svarade på frågor hela tiden och de

Charlie T Charlie T
Anna-Lena H
Skrev om Mäklarfirman Kontrakta AB

Mäklarna på mäklarfirman Kontrakta hjälpte oss vid försäljningen av våra föräldrars bostadsrätt och de gjorde verkligen ett jättebra jobb! De tog hand om alla de där småsakerna som vi inte hade koll på och när det krånglade med tömningen av källarförrådet åkte de ut och hjälpte till med det direkt även om det inte låg på deras lott egentligen. Tack så mycket för all hjälp!

Abdu A

Bra mäklare!

HusmanHagberg Härryda/Landvetter
4.7/5 i betyg av 72 omdömen 4.7 av 72 omdömen

Vi sålde vår lägenhet genom Lenita på Husman Hagberg. Vi blev väldigt nöjda både av utfallet samt genom bemötandet under processen. Vi hade

Rado M
Skrev om Mäklarfirman Kontrakta AB

Kontrakta var mycket kompetenta och gjorde ett bra jobb för oss! Kan varmt rekommendera Mäklarfirman Kontrakta!