Mäklarhuset Älvsjö

Mäklarhuset Älvsjö

Välkommen till Mäklarhuset i Älvsjö! Här möts du av engagerade, noggranna och kunniga fastighetsmäklare och vårt mål är att göra bostadsaffären enkel och smidig för dig när du ska köpa eller sälja en bostad här i Älvsjö. Vi har erfarenheten och kunskapen som krävs för att hålla koll på marknaden, var potentiella köpare finns...

53 omdömen om Mäklarhuset Älvsjö

Claes S
Långbro Park

Genomgående trevlig och lättsam kontakt under hela försäljningen. Trots lite högre förväntningar på slutpriset är jag överlag nöjd med Philips insats.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2918 omdömen 4.8 av 2918 omdömen

Ida P
Örby

Vi är supernöjda med vår mäklare Philip från Mäklarhuset vid vår försäljning!

Irene J
Fruängen

-- sålt en tvåa i Fruängen -- nöjd med bemötandet --mäklare levde upp till förväntningarna --nöjd

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1110 omdömen 4.7 av 1110 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
MARIE M
Skrev om Mäklarhuset Älvsjö

Stefan Tapay har varit till mycket stor hjälp i samband med försäljningen av min mammas lägenhet. Med trevligt bemötande, stor kunnighet och goda råd har allt gått mycket smidigt. Jag kan varmt rekommendera Stefans tjänster.

Thomas L
Långbro Park

Philip på Mäklarhuset i Älvsjö hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt i Långbro Park och vi var mycket nöjda både med utfallet och bemötandet. Philip är engagerad, driven, kunnig och har glimten i ögat. Vi kan rekommendera honom hjärtligt.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Elif W
Långbro Park

Vi sålde vår bostad till rekordpris mycket tack vare vår proffsiga och fantastiskt duktiga mäklare Philip von Segebaden! Han var kunnig, trygg och gjorde sitt yttersta för att sälja vår lägenhet. Han kan varmt rekommenderas!

Saleh A
Långbro Park

Köpte en bostad. Trevligt bemötande av mäklaren Philip som gav allt för att utföra så smidigt affär som möligt. Fick skriva kontraktet på samma visning kväll.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Andrea P
Gamla Älvsjö

I valet av mäklare hade vi möten och jämförde flera olika lokala mäklare i Älvsjö. Philip von Segebaden stack ut då han hade en stor kunskap och många bra ideer i hur presentationen av lägenheten skulle vara. Framförallt fotograferingen som blev riktigt bra. Valet föll på Philip och vi är väldigt glada för att vi tog rätt beslut och valde honom. Hela processen har varit smidig och vi har haft fullt förtroende för Philip under hela tiden. Han jobbar väldigt hårt i varje affär och har ett högt engagemang. Slutpriset blev...

Madeleine H
Fruängen

My estate agent was great, he sold my 2:a in Fruangen, southern Stockholm and my buyers were lovely and all was easy to handle.

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Harry L
Fruängen

Bra, snabb och tydlig kommunikation. Satte bra förväntningar och levererade det som var lovat.

Jan Daniel Christoffer S
Långsjö

Otroligt nöjda med Philips sätt att genomföra vår försäljning.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 454 omdömen 4.9 av 454 omdömen

Trevligt bemötande! Johan är mycket kunnig och engagerad! Bra lokalkännedom. Vi kommer rekommendera Johan till andra som ska sälja i Uppsa

Thomas S
Fruängen

Jag har endast positivt att säga om Philip, som under processen var tydlig och konkret med vad och hur vi skulle gå tillväga i varje moment. Allt gick dessutom effektivt och jag är mycket nöjd med resultatet av försäljningen.

Hans P
Liljeholmskajen

jag har sålt lägenhet i liljeholmen fungerade bra med alla kontakter o styling

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Joachim N
Älvsjö staden

Aldrig varit med om en halare mäklare som ger så usel service och dålig koll.

Svar från Mäklarhuset Älvsjö

Tack Joakim för att du gör oss uppmärksamma på detta. Kommer definitivt att ta detta med berörd mäklare. Detta är definitivt inte det intryck vi vill lämna efter oss. Hälsningar Torsten

David H
Långsjö

Upplevde han som dryg och självgod. Ville ha snabb affär pga firmafest. Snackade illa om andra kunder.

Svar från Mäklarhuset Älvsjö

Tack David för att du delar med dig av dina erfarenheter. Kommer definitivt att ta detta med berörd mäklare. Så här får det inte gå till. Hälsningar Torsten

Annika K
Gamla Älvsjö

Tyvärr upplevde vi Philips insats vid vårt köp som rätt dåligt. Vid budgivning var det en väldigt tråkig kommunikation och olika upplägg. Vid tillträde glömde Philip bort datumet och dök inte upp. Vi upplevde att mkt information kring huset saknades.

Svar från Mäklarhuset Älvsjö

Uppskattar din återkoppling rörande en rad dåliga erfarenheter med berörd mäklare. Jag kommer att ta detta med ifrågavarande mäklare med förhoppningen om en betydligt bättre approach nästa gång. Hälsningar Torsten

Kenneth V
Fruängen

Sålt en 3:à i Fruängen. Mycket bra hjälp och bemötande, snabbt avslut! God hjälp med stylist och goda råd. Mycket nöjd med Philip och kan bara rekommendera honom, och mäklarhuset, för försäljningar.

Marcus K
Långbro Park

Klar tydlig process, kundskap om marknaden och området. Månar om både köpare och säljare

Daniel J
Älvsjö staden

Philip leverade ett bra resultat och gav ett bra intryck.

Omid T
Långbro Park

Jag har köpt en lägenhet med 4 rum i lugnt läge. Väldigt trevlig bemötande av mäklaren och vettig förhandling som blivit bra för både köpare och säljare.

Karin B
Långbro Park

Jag har sålt en villa, köpt och sålt en lägenhet och vid varje tillfälle anlitat Philip som min mäklare. Philip är en bra framspelare, vilket jag tycker är superviktigt när man ska göra, kanske sitt livs affär. Philip är kunnig, påläst och kan sitt yrke dessutom är han lyhörd och respektfull till mig som kund. Jag har varit så trygg med Philip rakt igenom. Men jag som kund måste också visa respekt och tillit till min mäklare.

Mona S
Skrev om Mäklarhuset Älvsjö

Philip var suverän vid vår lgn försäljning och även nu efteråt svarar snabbt när jag behövt honom trots affären avklarad. Det kallar jag service 👍

Emelie V
Skrev om Mäklarhuset Älvsjö

Engagerad mäklare som gav en realistisk bild vid värdering och skapade förutsättningar för en smidig försäljning.

Daniel Garcia R
Långbro Park

Väldigt trevlig och skötte allting smidigt o bra. Bra mäklare helt enkelt!

Maria B
Skrev om Mäklarhuset Älvsjö

Snabb återkoppling i mina frågor samt en stor förståelse för att det är många nerver i spel hos kunden vid en bostadsaffär. Jag har känt mig trygg med min mäklare och jag har alltid kunnat prata och rådfråga honom vilket jag värdesätter högt. Jag är allt igenom nöjd och kan varmt rekommendera Mäklarhuset. Tack Stefan för ett fint samarbete!

Andree H
Skrev om Mäklarhuset Älvsjö

David var tydlig i sin kommunikation och uppdaterade mig löpande om vad som hände i försäljningsprocessen. Han var även lätt att få kontakt med de gånger jag hade frågor.

Lotta L
Skrev om Mäklarhuset Älvsjö

Seriös och kunnig. Kände förtroende för honom från start.

Svar från Mäklarhuset Älvsjö

Tack Lotta!! Det värmer att höra..:)

Margareta G
Skrev om Mäklarhuset Älvsjö

Trevlig och proffsig hjälpsam.

Svar från Mäklarhuset Älvsjö

Tack Margareta! Det glädjer mig att höra! Ses snart igen..

Victor H
Skrev om Mäklarhuset Älvsjö

Allt gick väldigt bra, enkelt professionellt och snabbt. Detta var vårt första köp så vi hade mycket frågor men Philip tog sin tid och förklarade allt så att vi kunde känna oss lugna. Tack Philip för all hjälp! /V

Marcus H
Skrev om Mäklarhuset Älvsjö

Mycket bra bemötande. Tydlig och bra kommunikation genom hela affären. Kan starkt rekommendera Philip som mäklare.

Ingrid I
Skrev om Mäklarhuset Älvsjö

Proffsigt jobbat. Mäklaren har lagt ner mycket jobb på min försäljning då en del problem uppstod.

Svar från Mäklarhuset Älvsjö

Tack för det Ingrid! Vi är vana att lösa eventuella problem som kan uppkomma vid en försäljning. Hoppas du ska trivas i ditt nya boende!

Jessica G
Skrev om Mäklarhuset Älvsjö

Från början till slut en stjärnmäklare, ett självklart val nästa gång vi säljer

Helena E
Skrev om Mäklarhuset Älvsjö

Trevlig mäklare som var sakkunnig och hjälpte till när man hade frågor

Mustafa M
Skrev om Mäklarhuset Älvsjö

Torsten Steding var den jag valde efter att ha träffat flera mäklare, det kändes rätt direkt då han ingav ett mycket ärligt, kompetent och förtroendeingivande intryck, ett intryck som han sannerligen levde upp till. Är inget annat än nöjd med hela processen och kan varmt rekommendera Torsten!

Helena W
Skrev om Mäklarhuset Älvsjö

Kan verkligen rekommendera Mäklarhuset i Fruängen till någon som ska sälja eller köpa bostad. Trevliga, hjälpsamma och ärliga!

Ulrika E
Skrev om Mäklarhuset Älvsjö

En jättebra mäklare som är trevlig

Gunilla B
Skrev om Mäklarhuset Älvsjö

Vi har varit jättenöjda, allt har varit till belåtenhet. Vi kan rekommendera Mäklarhuset.

Marie S
Skrev om Mäklarhuset Älvsjö

Väl bemötta och proffsigt och smidigt handhavande.

Birgitta Å
Skrev om Mäklarhuset Älvsjö

Vi har haft ett bra samarbete och jag har blivit utmärkt bemött i alla avseenden. Kan inte komma på något som jag kan anmärka på.

Ylva K
Skrev om Mäklarhuset Älvsjö

Mycket bra och professionellt bemötande. Fina bilder på mitt objekt, och bra marknadsföring. Lite besviken dock att jag inte fick högre pris för mitt objekt.

Christina S
Skrev om Mäklarhuset Älvsjö

Jag tycker att dom skötte försäljningen jätte bra till oss o dom hjälpte gärna till om det var något som vi undrade över eller ville ha hjälp med! Skulle jag i framtiden sälja ! Så skulle jag vända mig till dom! Tina Sourgkouni

Johan M
Skrev om Mäklarhuset Älvsjö

Rörig! Jag var köpare så det var ju bra för mig.

Willy D
Skrev om Mäklarhuset Älvsjö

Försäljning av Bostadsrätt smidigt och hjälpsamt bemötande Tjänsterna som jag nyttjade levde helt upp till mina förväntningar. Den totala upplevelsen gör att jag är mycket nöjd med den hjälp jag fick och kan rekommendera Mäklarhuset i Älvsjö/Catrin Karlsson

Henrik B
Skrev om Mäklarhuset Älvsjö

Jag köpte en lägenhet som mäklades av Mäklarhuset i Älvsjö. Det var en kunnig och tillmötesgående mäklare. Firman kan rekommenderas.

Johan O

Bra.....................................::..

Ulla B
Skrev om Mäklarhuset Älvsjö

Ett bra och proffsigt bemötande hela affären igenom.

Kjell A
Skrev om Mäklarhuset Älvsjö

Mycket bra.Mäklaren Jonas Nyman hade bra ideer och värderade villa till ett mycket högre pris som han också fick ut än vad fastighetsbyrån ansåg.Att arvodet dessutom var lägre var inte hellre så dumt.

Veronica L
Skrev om Mäklarhuset Älvsjö

Kunnigt och vänligt bemötande! Hjälpsamma och enkla att ha och göra med.

Lars-Göran S

Vi är mycket nöjda med vår affär med Mäklarhuset. Lars Göran Sandström

Meddy M
Skrev om Mäklarhuset Älvsjö

Bra service God bemötande väldigt nöjd