Mäklarhuset Borlänge

Mäklarhuset Borlänge

Ring 0243-800 35 www.maklarhuset.se
4.5

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen. Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla...

10 omdömen om Mäklarhuset Borlänge

Margot G
Skrev om Mäklarhuset Borlänge

Mäklarhuset sålde mitt hus. Jag upplevde trygghet och högsta kvalitet på tjänsten. Jag fick all hjälp jag behövde.

Fastighetsbyrån Gävle
4.7/5 i betyg av 2748 omdömen 4.7 av 2748 omdömen

En trevlig och professionell mäklare.

Jasmine B Jasmine B
Yvonne D
Skrev om Mäklarhuset Borlänge

Jag har bara positiva erfarenheter av Mäklar huset. Dela fick jag hjälp när jag letade nytt boende...för min verksamhet. Dom sålde även min fars hus och mitt hus i Falun. Har även genom dom köpt en bostadsrätt i Borlänge centrum. Trevliga och hjälpsamma i alla bemärkelser. Rek varmt o djupt!

Magnus R
Skrev om Mäklarhuset Borlänge

Vi köp av fastighet var Mäklarhuset mycket mån om att affären skulle bli lyckad för samtliga inblandade parter. Vi kände oss trygga trots att Mäklaren i första hand representerar säljaren.

MOHV Gävle
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen
BadgeTwoYears

Robin är en väldigt skicklig mäklare som strävar efter att ge dig som säljare en känsla av trygghet genom hela bostadsaffären. Han är mycket

Jari H
Skrev om Mäklarhuset Borlänge

Jag rekommenderar andra att anlita Mäklarhuset för att dom står för en mycket kunnig personal. Dom har ett bra bemötande,och visar ett stort engagemang! ??????

Daniel D
Skrev om Mäklarhuset Borlänge

Partisk mäklare som höll säljarna om ryggen. När vi påtalade brister så var mäklaren mer intresserad av vår kunskap om bristerna än själva bristerna.

Fastighetsbyrån Sandviken
4.7/5 i betyg av 2714 omdömen 4.7 av 2714 omdömen

Min uppfattning var att Peter gjorde det lilla extra som krävdes för att hitta en ny bostad åt oss. Vi tog kontakt med Peter tidigt på året

Karin E
Skrev om Mäklarhuset Borlänge

Alla är trevliga och professionella på Mäklarhuset.

Per L
Skrev om Mäklarhuset Borlänge

Proffsigt och effektivt men ändå personligt

Elisabeth H
Skrev om Mäklarhuset Borlänge

Försäljniung av bostadsrätt. Bra och trevligt bemötande och allting sköttes alldeles utmärkt.

Carin A
Skrev om Mäklarhuset Borlänge

Vi har köpt hus för fritidsboende via Mäklarhuset. Allt i samband med husköpet fungerade bra och det kändes tryckt.

Robin J
Skrev om Mäklarhuset Borlänge

Väldigt professionella. Mäklaren Målar upp en väldigt trevligt bild av objektet som ska säljas.