Mäklarhuset Essingen

Mäklarhuset Essingen

En del av Mäklarhuset maklarhuset.se
  • BadgeTenYears

Välkommen till Mäklarhuset Essingen Fredhäll! Vi har lång erfarenhet och har verkligen koll på vårt område. Det gör att vi kan hjälpa dig hitta rätt på bostadsmarknaden och guida dig till en trygg, enkel och lyckad fastighetsaffär. Vårt mål är att du ska känna att bostadsmarknaden blir en mindre krånglig plats när du samarbetar...

213 omdömen om Mäklarhuset Essingen

Sedan starten hos Reco 2012

Martin F
Kungsholmen

Bra, lätt att få tag i, svarar på alla frågor adekvat, trevligt bemötande

Svar från Zolle Baleng

Tack för feedbacken Martin, uppskattar det. Hörs inför tillträdet, glad påsk!

Siw J
Midsommarkransen

Snabb att återkoppla och snabb och smidig försäljning. Vi är nöjda.

Svar från Zolle Baleng

Tack för förtroendet Siw, och gott att höra att ni är nöjda!

Lars L
Björkhagen / Hammarbyhöjden

Bra, bra, bra, bra,bra,bra,bra bra bra och bra.

Kristina Ö
Högdalen

Professionell, duktig och snabb. Vi kan varmt rekommendera Jessica. 👍👍 Vi sålde lägenheten efter en vecka.

Urban A
Kärrtorp

Toppen mäklare. Hon var väldigt hjälpsam hela tiden.

Annie Ä
Björkhagen/Hammarbyhöjden

Jessica är kompetent, professionell och har en lysande energi. Hon har samtidigt förmåga att vara personlig och bygga förtroende. Jessica visade på starkt driv genom hela processen, är straight forward och enkel att samarbeta med. Alltid tillgänglig och flexibel runt all planering.

Oscar W
Björkhagen/Hammarbyhöjden

Jessica visade engagemang och professionalism från start till mål. Hon ville verkligen hjälpa oss. Vi är jättenöjda!

Andreas R
Hammarbyhöjden

Jättelätt att kommunicera med, allt kändes väldigt säkert och tryggt. Skulle rekommendera till precis alla

Svar från Zolle Baleng

Gott att höra Andreas, och tack för förtroendet!

Alicja K
Skarpnäck

Professionellt bemötande och stöd under hela försäljningsprocessen! Jessica är trygg och engagerad och får våra bästa rekommendationer.

Emma O
Hammarbyhöjden

Vår upplevelse av Jessica Winter är att hon är engagerad, effektiv och kunnig. Vi fick ett superfint bemötande av Jessica, som både är trevlig och pålitlig. Försäljningen av vår bostad gick så smidigt som man kan önska!

Adam J
Hammarbyhöjden

Effektiv, ärlig och trevlig! Vi ville få till en snabb affär och Zolle Baleng på Mäklarhuset levererade allt detta åt oss utan några krusiduller. Supernöjda och tacksamma - rekommenderas varmt!

Max S
Kungsholmen - Lilla Essingen

Zolle var mycket lätt att kommunicera med och gav ett lugnt intryck. Han hjälpte oss med försäljning och gjorde hela processen smidig och enkel. Jag skulle definitivt rekommendera Zolle till alla som letar efter en pålitlig och professionell fastighetsmäklare.

Svar från Zolle Baleng

Tack för feedbacken Max. Önskar er en fortsatt fin sommar!

Lena V
Kungsholmen - Lilla Essingen

Zolle Baleng är en mycket kunnig, sympatisk och tillmötesgående fastighetsmäklare. Mina förväntningar på honom uppfylldes gällande information om föreningen samt i kommunikationen mellan köpare och säljare, på det hela taget var detta en mycket smidig och proffesionellt genomförd bostadsaffär.

Svar från Zolle Baleng

Stort tack Lena, uppskattar det. Hörs när du fått klart lägenheten så får jag komma och kika. Allt gott så länge!

Gurli Elvira L
Hammarbyhöjden

Som förstagångsköpare fick vi mycket fin guidning av Zolle. Alltid tillgänglig för frågor, en extra privat visning och ett trevligt och förtroendeingivande bemötande.

Svar från Zolle Baleng

Tack Elvira, gott att du känner så. Hörs inför tillträdet!

Ingrid L
Hammarbyhöjden

Zolle skötte försäljningen av min lägenhet utmärkt. Fast marknaden för bostadsrätter inte är den bästa just nu så lyckades han sälja min lägenhet till ett pris jag var nöjd med. Han är dessutom trevlig och är lätt att ha att göra med.

Svar från Zolle Baleng

Vad roligt att höra Ingrid, tack och detsamma!

Mia-Maria B
Hammarbyhöjden / Björkhagen

Jessica är en toppenmäklare! Har haft lyxen att ha henne både under försäljning och köp av lägenhet. Alltid proffsig, trevlig, glad och tillmötesgående! Jag kan varmt rekommendera Jessica!

Tore E
Hammarbyhöjden

Jessica var oerhört vänlig, saklig, och välorganiserad.

Mahmod I
Hammarbyhöjden

Utmärkt bemötande, sprider ett lugn och tydlig.

Svar från Zolle Baleng

Tack Mahmod, och detsamma; tack för fint bemötande. Hörs inför tillträdet, allt gott.

Gustav N
Enskede - Gubbängen

Fantastiskt bra mäklare. Mycket tydlig, saklig och vänlig. Upplevelsen har varit toppen rakt igenom och det har känts tryggt att genomföra försäljningen med mäklaren. Svarade snabbt på eventuella frågor och gav bra uppdateringar kring budgivning osv. Helt enkelt toppbetyg på alla fronter.

Svar från Zolle Baleng

Gott att höra Gustav, stort tack för den fina feedbacken!

Stina L
Sundbyberg

Tillgänglig, trygg och proffsig!

Svar från Zolle Baleng

Gott att höra Stina, hörs inför tillträdet!

Mia-Maria B
Kungsholmen - Fredhäll

Jag är väldigt nöjd med Jessica! Proffsig, trevlig, tillmötesgående och supersnabb! Hon kommer alltid vara top of mind för mig om jag ska köpa eller sälja bostad i framtiden!

MARIE B
Kungsholmen - Lilla Essingen

Bra seriöst bemötande, håller vad han lovar. Sympatisk och kompetent.

Maria K
Årsta

Jessica är mycket kunnig och med sin långa erfarenhet har hon varit ett stort stöd i säljprocessen på en orolig bostadsmarknad. Vi upplevde Jessica som väldigt driven och engagerad samtidigt som hon var lyhörd för vår familjs behov. Vi rekommenderar henne varmt!

Fredrik Z
Hammarbyhöjden

Mycket trevlig och professionell. Försäljningen gick snabbt och smidigt!

Simon S
Hammarbyhöjden

Mycket duktig och proffsig mäklare. Tog hand om allt från fotografering till slutförd affär utan krångel. Kan varmt rekommenderas!

Isac A
Kungsholmen

Zolle har under hela processen från första visning till inflytt varit tillgänglig och förstående. Som förstagångsköpare har det varit toppen att ha med Zolle att göra iom all hjälp och uppriktiga ärlighet. Inget att klaga på!

Svar från Zolle Baleng

Uppskattar feedbacken Isac, tack! Vi hörs inför tillträdet, allt gott till dess.

Erik A
Hammarbyhöjden

Är man ute efter en fastighetsmäklare som gör det lilla extra, som är otroligt påläst och som hela tide håller dig informerad så är Zolle den man skall vända sig till.

Svar från Zolle Baleng

Gott Erik, tack för feedbacken! Grattis till huset också. Hörs inför tillträdet.

Kajsa O
Högdalen

Otroligt professionell och lugn! Tack!

Margareta R
Södermalm

Zolle är en mycket kompetent mäklare med stor social kompetens. Vi fick stort förtroende av honom från första mötet. Vi hade höga förväntningar på en hyfsad snabb försäljning till ett pris över vårt utgångspris. Men under november och december var intresset betydligt lägre än vår första förväntan. Vi måste ändå säga att Zolle aldrig gav upp och han hade en mängd visningar och var alltid tydlig i sin återkoppling till oss efter varje visning. Mycket bra och proffessionellt jobbat. Vi kan varmt rekommendera Zolle och skulle inte tveka om att anlita honom igen.

Svar från Zolle Baleng

Tack för de fina orden Margareta, uppskattar det. Jag ger givetvis aldrig upp :) Allt gott!

Linda A
Björkhagen / Hammarbyhöjden

Jessica var från första stund väldigt professionell och kunnig, vilket även fortsatte under hela processen. Förväntningen var att på ett smidigt sätt göra en snabb försäljning till rätt pris, vilket helt uppfylldes.

Lisa S
Bagarmossen/Kärrtorp

Bra bemötande, tydligt och proffsigt. Tryggt för mig som köpte för första gången. Påläst och flexibel.

Anette A
Vasastan - Östermalm

Zolle är väldigt professionell, tillmötesgående och trevlig. Jag kan rekommendera honom till alla.

Svar från Zolle Baleng

Tack för feedbacken Anette! All lycka med nya lgh, hörs inför tillträdet. Allt gott.

Philip N
Vasastan - Östermalm

Väldigt lugn och trygg som ger ett seriöst intryck och är duktig på att bygga förtroende mellan köpare och säljare.

Svar från Zolle Baleng

Uppskattar feedbacken Philip, tack! Hörs vidare inför tillträdet. Allt gott.

Émile G
Älta - Ältadalen

Toppenmäklare! Proffsig, hjälpsam och väldigt tillmötesgående. 10/10

Svar från Zolle Baleng

Kul att höra Émile, och grattis till nya lyan. Allt gott!

Zynca A
Södermalm

Superproffsig hela vägen! Zolle på mäklarhuset i Essingen & Fredhäll, en jättebra mäklare! Affären sköttes perfekt från början till slut. Rekommenderas

Svar från Zolle Baleng

Uppskattas Zeljko, tack för förtroendet!

Lia P
Hammarbyhöjden

Jag är tacksam att ha haft Jessica W. Hon har varit tillmötesgående, tydligt, och vänlig. Mvh Lia

Karin S
Hammarbyhöjden

Jessica Winter är en engagerad och kommunikativ mäklare som jag varmt kan rekommendera!

Linnéa B
Gärdet - Östermalm

Absolut topp bäst! Kommer absolut använda Zolle till alla kommande försäljningar!!

Svar från Zolle Baleng

Oh tack för den fina feedbacken Linnéa!

Viktoria G
Centrala Sundbyberg - Sundbyberg

Andra gången jag säljer min lägenhet med Zolle som mäklare. Supernöjd även denna gång! Zolle är proffsig och levererar bra resultat. Snabb återkoppling och fint bemötande.

Svar från Zolle Baleng

Stort tack Viktoria! Uppskattar att du ville anlita mig igen och att det gick så bra (igen), hörs inför tillträdet!

Silje S
Kungsholmen - Lilla Essingen

Trivelig og profesjonelt bemøtende. Bra dialog på distans. Solgte til en høyere pris enn forventet.

Svar från Zolle Baleng

Tack själv Silje, uppskattar feedbacken, allt gott i Malmö!

Marija S
Årsta

Hon var väldigt hjälpsam, trevligt och den viktigaste professionellt. Allt gick fort och smidigt. Vi hade även barn med oss och hon var förbered. Hela processen gick smidigt tackvare hennes erfarenhet

Caroline M
Bagarmossen

Supernöjd! Gick mycket smidigt med min lägenhets-försäljning och jag fick svar på alla mina frågor. Rekommenderar!

Elin A
Bagarmossen

Under hela processen har Jessica varit mycket hjälpsam och kommunikationen har varit bra till alla inblandade parter.

Petter L
Kungsholmen - Lilla Essingen

Erfaren, mycket duktig och seriös mäklare som arbetar metodiskt och sofistikerat.

Svar från Zolle Baleng

Tack för återkopplingen och den fina feedbacken Petter!

Jenny L
Kungsholmen - Lilla Essingen

Lyhörd, ärlig och tålmodig. Väldigt professionell!

Svar från Zolle Baleng

Stort tack Jenny, uppskattar din feedback!

Isabel H
Södermalm

Avslappnad och professionellt bemötande fick vi med bra och snabb återkoppling. Inga konstigheter, superbra affär och mäklare!

Svar från Zolle Baleng

Kul att höra Isabel! Hörs inför tillträdet, allt gott så länge.

Elias J
Kungsholmen - Marieberg

Kvick respons, bra på att lyssna in och pedagogisk kring allt runt bostadsköpet!

Lawin Z
Solna - Arenastaden

Det är ett nöje att få rekommendera Zolle Baleng till den som söker en proffsig mäklare!

Boyang H
Solna - Arenastaden

Zille is kind and professional broker and helped me to die with the apartment within one day with a good price, he is responsible and always considering in both side of sales and buyer to meals everything works out. He also very helps when I could jot reach my bank advisor and helped me to make to sign the contract easier. I am really happy to work with him and recommend him to everyone if you want to buy or sale apartment.

Svar från Zolle Baleng

Thanks for the kind words Boyang, Im glad that you feel this way. I wish you pleasant times in your new apartment!

Victor H
Kungsholmen - Lilla Essingen

Jag är inget annat än nöjd. Jessica är duktig och superproffsig. Hela försäljningen gick väldigt snabbt och smidigt.