Mäklarhuset Kungsängen

Mäklarhuset Kungsängen

Ring 08-581 715 30 www.maklarhuset.se
4.5

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder...

41 omdömen om Mäklarhuset Kungsängen

MATHIAS E
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Kan inte rekommendera dem till någon och ni anlitar mäklarhuset i Kungsängen på egen risk men var försiktiga för dem vill gärna dra ner priset för att få ut på vinsten.

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1110 omdömen 4.7 av 1110 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
ALEXANDER H
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Jag är inte nöjd med Mäklarhusets, och deras mäklare Niklas Davidssons, insats vid försäljningen av min lägenhet. Det var inget fel på Niklas engagemang och tillgänglighet men med etiken var det värre. Det var framförallt två händelser som bidrog till att jag inte kan rekommendera Mäklarhuset och Niklas. 1. Vid första kundmötet haussade Niklas priset flera hundra tusen över vad jag angett som den nivå jag inte kunde acceptera. Vid kontraktsskrivningen erkände däremot Niklas att han aldrig trodde att jag skulle få det pris...

Rose-marie M
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Otroligt proffsiga och kunniga mäklare!

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2918 omdömen 4.8 av 2918 omdömen

Björn H
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Köpte vårat hus genom dem och håller nu på att sälja samma hus. Både som köpare och säljare har vi blivit bemötta på ett professionellt och engagerat sätt som har gett oss känslan att vi är i trygga händer. Kunde inte vara nöjdare.

David E
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Bra och proffisionellt bemötande. Har dock inte sålt utan bara köpt hus så ve ju ej riktigt vad ni går för.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1102 omdömen 4.8 av 1102 omdömen

Birgitta H
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Har köpt bostadsrätt genom Mäklarhuset är 2013. Har som kund känt stort förtroende och trygghet. Alltid vänligt bemötande och tillgänglighet. Varmt rekommenderad som mäklare.

Niklas K
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

proffesionellt, sakkunnigt. svar på frågorna

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 454 omdömen 4.9 av 454 omdömen

Trevligt bemötande! Johan är mycket kunnig och engagerad! Bra lokalkännedom. Vi kommer rekommendera Johan till andra som ska sälja i Uppsa

Garnik M

Jag är mycket nöjd ! Mvh garnik

Inez K
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

fem alldeles utmärkt - kunde inte fått bättre hjälp!

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Evyline Ä
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Bra mäklare som följer upp på ett bra sätt.

Margareta N
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Trevliga, kunniga, professionella. Mäklarhuset var hjälpsamma från början till slut.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Ulla N
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Mycket bra bilder och fin folder. Snabb affär och trevlig mäklare.

Britt N
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Köpte bostad i Bro. Vänligt och trevligt bemötande. Fick all den information jag behövde och kontakten med banken sköttes helt perfekt.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Petra Cornelia Zophie W
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Trevlig personal som är lätta att nå. Proffesionella genom både köp och försäljning.

Rickard K
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Vi har köpt och sålt alla våra boenden (4st) mer hjälp av Mäklarhuset i Kungsängen, och vi är jättenöjda, både som köpare och säljare! Enkelhet, stor lokalkännedom, och en vilja att göra kunden nöjd är några av den egenskaper som vi premierar, och det gör att vi kommer anlita dem vid nästa försäljning. //Rickard och josephine

Azarina B
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Professionellt men personligt bemötande.

Kerstin S
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Mäklarens bemötande var otroligt bra. Vi kände han sedan tidigare visningar. Vi köpte 1st bostadsrättslägenhet. Processen löpte smidigt och vi fick svar på de frågor vi hade. God Jul & Gott Nytt År.

Britt-mari H
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Kan varmt rekommendera Mäklarhuset , Fick bra information vid köpet. Kommer anlita dem när det är tid att sälja.

Britt T
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Vi var mycket nöjda med den hjälp vi fick både vid försäljning av vår villa och vi köp av vår bostadsrätt. Alla var proffsiga och ställde snällt upp vid våra frågor.

Madeleine Å
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Min familj har anlitat Mäklarhuset tre gånger, och fått förstklassig service varje gång. Personalen är mycket kunnig, trevlig och ger snabb och perfekt service.

Tomas C
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Ett mycket positivt bemötande av hjälpsamma, kunniga och trevliga mäklare. Rekomenderas!

Anna B
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Vi har varit fantastiskt bemötta av personalen både vid försäljning av vårt hus och köp av lägenhet. Vi kan varmt rekommendera Mäklarhuset i Kungsängen till alla som går i sälj/köp tankar!

Marilois S
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Tycker att Mäklarhuset gör ett proffsigt arbete,man känner sig väl och personligt Bemött.rekomenderar dem gärna till andra Kunder.vänligen Marilois Sturell

Richard L
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Tydliga från första kontakt till avslutad försäljning. Rekommenderar starkt!

Johanna R
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Mycket kompetenta mäklare och medarbetare som levererar hög kvalitet.

Benny Ä
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Rekomenderar Mäklarhuset Kungsängen fullt ut! har anlitat Mäklarhuset flera gånger, har fungerat klockrent //Benny Älvenstrand

Britt H
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Försäljning av fastighet, toppen service genom hela processen

Salar S
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Hej,vi tycker att ni har bra bemötande mot kunderna,utmärkt God jul och gott nytt år

Britt-inger J
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Det gällde köp av en trerums lägenhet och försäljning av en enrummare i Kungsängen,Upplands-bro kommun.Vi upplevde att bemötandet var helt professionellt och att mäklaren förstod våra önskemål och genomförde köp och försäljning på för oss, och också för våra säljare och köpare, på bästa möjliga sätt.Allt löpte problemfritt helt enkelt.

Ulf G
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

har köpt lägenhet via Mäklarhuset. Men snart för två år sedan. Och jag har redan svarat på en enkät för över ett år sedan. Förvånad att få frågan igen. Sänker definitvt förtroendet för Mäklarhuset som inte verkar ha kontroll på sitt kundregister.....

Johan Thomas S
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Familjärt ock varmt gäng, förtroendeingivande proffsiga, bättre kan en husförsäljning inte upplevas . Varma rekommendationer ger vi Mäklarhuset ,God Jul önskar Thomas & Barbro Smedborn.

Anders N
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Hej Bemötandet var alldeles utmärkt. Väldigt bra service och försäljningen gick mycket bra

Jesper S
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Engagemang försvann väldigt fort efter kontrakt var skrivet. Text om huset skrevs av någon som aldrig sätt huset osv

Camilla S
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Har vid kontakt med Mäklarhuset fått mycket bra persoligservice och support gällande fastighetsköp

Agneta U
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Bra att ha och göra med. Raka besked. Inga konstigheter. Snabbt avslut. Rekommenderas

Marcus J
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Allt gick jätte bra inga problem alls, mycket trevliga mäklare

Karin S
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Strålande mäklare! Hjälpsamma, kunniga och bra på alla sätt. Högsta betyg!

Fredrik W
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Bäst på allt, seriösa och levererar högsta kvalitet.

Peter J

Personligt och tillmötesgående Mäklarkontor

Joakim B
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Fantastiska mäklare, efter avslutat köp så är de precis lika hjälpsamma! Inga problem att få tag i dem, om de inte svarar så ringer de upp, vi både sålde och köpte med Mäklarhuset och vi har inget negativt att säga om dessa.

Elisabeth T
Skrev om Mäklarhuset Kungsängen

Jag fick både proffigt och vänligt bemötande i samband med att min lägenhet såldes både före och efter affären.