Mäklarhuset Liljeholmen

Mäklarhuset Liljeholmen

Ring 08-120 082 10 www.maklarhuset.se
4.1

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen.Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla bostäder...

19 omdömen om Mäklarhuset Liljeholmen

Nils Erik Conrad B

En mycket professionell, trevlig och seriös mäklare med stor erfarenhet och kunskap. Rekommenderas varmt! /Conrad

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1101 omdömen 4.8 av 1101 omdömen

CHRISTINA S
Skrev om Mäklarhuset Liljeholmen

Trevligt bemötande och hjälpsam mäklare även om det inte blev någon affär tillslut.

Olof J
Skrev om Mäklarhuset Liljeholmen

Gott bemötande, framåt, omtänksamt. Möjligen aningen för mkt helgarderande ang. skatteregeler, inte mkt förklaring svar om hur banker bedömmer mig när jag söker lån i nytt boende. Det är inget klagomål, ej besvikelse. Då jag är född på 70-talet och har hel ej omprövningsbar förtidspension sedan 2009 är det rimligen ytterst svårt ge mig goda råd om bostadsfinansiering. Men, vissa saker i rådgivningen var helt fel. Påståendet att man ofta, ibland tvingas betala reavinst från bostadsförsäljning påföljande februari...

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1646 omdömen 4.8 av 1646 omdömen

Fredrik E
Skrev om Mäklarhuset Liljeholmen

Seriösa och erfarna mäklare som vi gärna vänder oss till igen både för köp och försäljning.

Elena G
Skrev om Mäklarhuset Liljeholmen

Trevlig personal men hade önskat proffsigare fotografering av lägenheten.

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2915 omdömen 4.8 av 2915 omdömen

Åsa F
Skrev om Mäklarhuset Liljeholmen

Min mäklare var mycket kunnig och tillmötesgående.

Gustav F
Skrev om Mäklarhuset Liljeholmen

Oerhört professionella, tillmötesgående. Kravställande, vilket är underbart när man vill sälja sin lägenhet. Instruktionerna från min mäklare gjorde att jag sålde lägenheten för hundra tusen extra, garanterat. Det var det lätt värt.

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 932 omdömen 4.9 av 932 omdömen

Karin H

Proffsiga!

Astrid S
Skrev om Mäklarhuset Liljeholmen

Vi tycker Mäklarhuset gjorde ett ganska rörigt intryck och objektet hade kunnat vara mycket bättre presenterat.

MOHV Uppsala
4.9/5 i betyg av 451 omdömen 4.9 av 451 omdömen

Johan är lugn, trygg och erfaren. Med andra ord en perfekt mäklare i stressiga tider.

Johan E
Skrev om Mäklarhuset Liljeholmen

Fick spam sms från mäklarhuset. Kommer av den anledningen aldrig att anilta dem igen.

Maud L
Skrev om Mäklarhuset Liljeholmen

Mycket bra hjälp vid försäljning av lägenhet.

Svenska Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 1355 omdömen 4.8 av 1355 omdömen

Carolina B
Skrev om Mäklarhuset Liljeholmen

Trevliga, engagerade och proffsiga.

Marie O
Skrev om Mäklarhuset Liljeholmen

Vi sålde vår lägenhet via Mäklarhuset ca 6 mån innan vi flyttade in i nyproducerad lägenhet. Dock startade arbetet flera månader tidigare. Vi sålde innan officiell visning och hade endast privata visningar som Mäklarhuset arrangerade via sina köpkunder. Det funkade jättebra. Lite jobbigt förstås att snygga till hemma vid flera tillfällen, eftersom det kom flera familjer vid olika tidpunkter. Vi fick mycket god hjälp inför fotografering (med tips och styling). Trevlig och lättpratad personal. Fick vid något tillfälle känslan...

Riksmäklaren Uppsala
4.7/5 i betyg av 1108 omdömen 4.7 av 1108 omdömen

Engagerad och snabb att ge återkoppling. Flexibel. Bra!

Andreas T Andreas T
Firmatecknare 1
Skrev om Mäklarhuset Liljeholmen

Vi är en Brf i Västertorp, Hägersten, som anlitat Mäklarhuset i Liljeholmen vid föreningens egna försäljningar. Mäklaren har visat ett stort intresse för objekten och varit noga med att rätt uppgifter ges till intresserade köpare. Mäklaren visar att både stora och små frågor är viktiga både för oss säljare och köpare. Hon har gett ett mycket gott intryck och visar också att hon är kunnig och påläst. Visar stor proffsighet. Våra medlemmar i föreningen har också anlitat henne när ryktet har gått om vilken fantastisk duktig...

Robert G
Skrev om Mäklarhuset Liljeholmen

Proffsiga för oss som första gången köpte lägenhet. Mäklaren förklarade hur allting gick till praktiskt och vi som köpare kände oss nöjda.

Tom-filip J
Skrev om Mäklarhuset Liljeholmen

Köpte vår lgh med mäklarhuset i Liljeholmskajen. Oklanderlig service och leverans utöver förväntan.

Javed A
Skrev om Mäklarhuset Liljeholmen

Kom i kontakt med Mäklarhuset som köpare av bostadsrätt. Tyckte att processen med att ordna köpeavtalet gick enligt förväntan. Jag upplevde kontakten som professionell.

Johan M
Skrev om Mäklarhuset Liljeholmen

En toppen mäklare är Charlotta Wagell! Bra på alla vis, hon rekomederas å det varmaste! MVH Johan Modigh

Mats T
Skrev om Mäklarhuset Liljeholmen

Proffsiga från början till slut!