Mäklarhuset Nynäshamn

Mäklarhuset Nynäshamn

4.4

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen. Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla...

33 omdömen om Mäklarhuset Nynäshamn

Marie-Louise W
Skrev om Mäklarhuset Nynäshamn

Var i kontakt med mäklare Bjartorp innan helgen och hörde mig för om det fanns fler visningar än söndagsvisningen då vi hade svårt att hinna dit. Skulle vara en visning till på tisdag. Väl hemkommen är annonsen bortagen innan visning med hänvisning att man får kontakta mäklaren. Ringer och blir bemött på det mest otrevliga sätt jag varit med om av någon som är beroende av att få kunder och dessutom sälja de objekt han blir ombedd att göra. Han säger rakt ut att han inte är intresserad av att visa huset för någon som inte...

Svensk Fastighetsförmedling Botkyrka
4.8/5 i betyg av 1654 omdömen 4.8 av 1654 omdömen

Per S

Mycket trevligt bemötande, snabba svar både på mail och telefon. Helt enkelt en snabb och smidig affär. Kan inget annat än att rekommendera Bengt!

Svar från Bengt Bjartorp

Hej Per. Det är ömsesidigt. Bra ordning medför en smidig hantering. Då du har fin koll på läget har du gjort det enklare för mig. Tack för ett trevligt uppdrag!

Johnny L

Otroligt trevlig och jordnära mäklare.

Svar från Bengt Bjartorp

Tack Johnny och lycka till med din nya lägenhet!

HusmanHagberg Solna
4.9/5 i betyg av 935 omdömen 4.9 av 935 omdömen

Gunilla K

Jag har med mäklare Bengt Bjartorps hjälp köpt bostad i Nynäshamn. Positivt bemötande. Jag har sålt min lägenhet i Akalla och vid jämförelse är allt negativt vid försäljningen av lägenheten i Akalla, ingen glädje. Lägenheten i Akalla är köpt genom ombud. Informationen innan det blev klargjort vem köparen var har inte funnits vilket hade underlättat min planering däremot har det ena negativa efter det andra har dykt under tidens gång när det gäller försäljningen av lgh Akalla. När det gäller Bengt Bjartorp är det väsensskilt....

Göran B

Bengt har haft i uppdrag att sälja vår mammas lägenhet, försäljningen gick som planerat och vi är mycket nöjda med hur Bengt genomfört sitt uppdrag

Kjell Å

Efter kontakt med ett flertal mäklare ingav Bengt Bjartorp det största förtroendet och fick uppdraget att sälja vårt hus. Vi fick ett proffsigt bemötande och han trodde på ett högre pris än de andra mäklarna, vilket vi också fick.

Anders J

Ett professionellt men ändå personligt bemötande.

Karin U

Jag har haft kontakt med Bengt Bjartorp i egenskap av köpare av sommarhus. Under hela processen, som startade med inbokning för att delta i visning och slutade med kontraktsskrivning, har jag upplevt ett mycket gott bemötande. Kontakten har hela tiden präglats av ömsesidig respekt, snabba svar via telefon och mail, och förmedling av information på ett intresserat och korrekt sätt. Vi som köpare har upplevt oss jämlikt behandlade, alltså vid sidan av säljaren, av Bengt Bjartorp.

Lars Gunnar H

Mäkla en fastighet. Alla skeenden fungerade bra, även när det blev oförutsedda störningar.

Allan M

Proffsigt och effektivt. Vänligt bemötande.

Patrik J

Bra och organiserad mäklare som vet sin sak. Och i och med våran situation där mor och far valde att sälja huset till sina söner(med alla möjliga problem från banker) gjorde han sitt för att få denna affär igenom och hjälpa oss. Bra jobb och trevligt bemötande

Anna C

Bengt var min mäklare när jag sålde min lägenhet i Nynäshamn. Det var ett mycket fint bemötande, Bengt var intresserad och villig. Allt gick mycket smidigt, tack vare Bengt. Han gjorde det lilla extra!

Urban A
Skrev om Mäklarhuset Nynäshamn

Mäklarhuset i Nynäshamn har gett min fru och mig ett mycket bra bemötande i samband med vår villaförsäljning 2013. Det var svåra tider för just villaförsäljning i det området vid den tiden och vi fick både sänka priset och piffa upp exteriören på huset innan den rätta kunden slutligen hittade dit. Men Bengt och Margareta Bjartorp gav oss hela tiden sitt fulla stöd tills det hela var klart.

Olle H
Skrev om Mäklarhuset Nynäshamn

Bra, seriöst bemötande vid försäljning av hus. Mäklaren engagerad.

Ulla D

mycket bra bemötande, lugnt och sansat,pedagogiska förklringar, ordning och reda.

Johan A

Mycket trvligt och proffesionellt bemötande i samband med köp av sommarstuga.

Leif E

Jag är mycket nöjd med Bengt bjartorp och hans arbete i samband med vår fastighetsaffär enligt betyg nedan. Leif ericsson

Mattias H

En helt fantastisk mäklare som sätter kunden i fokus. Han är trevlig, ödmjuk och gör sitt arbete på ett proffsigt och imponerande sett. Han är helt enkelt BÄST. Han har hjälpt mig sälja mitt hyreskontrakt på absolut bästa sett. Allt har gått till precis som jag ville. Ett stort tack Bengt & Margaretha

Mikael G
Skrev om Mäklarhuset Nynäshamn

Det gick snabbt och smidigt med vårt köp!

Ann V
Skrev om Mäklarhuset Nynäshamn

Trevligt bemötande. Uppdateringar kontinuerligt under hela processen med försäljning av fastigheten.

Claes C

Jag har bara gott att saja om bengt

Lennart E

Bengt fick uppdraget att sälja vårt hus vilket han genomförde på ett proffsigt sätt. Bemötandet var mycket bra. Våra förväntningar infriades helt.

Inger B

Professionellt och kompetent bemötande vid försäljning av sommarstuga. Snabbt och smidigt hanterande. Jag är på det stora hela nöjd. Men skulle ha önskat support vid beräkning av skatt på försäljningen och hur mycket jag ska betala in i fyllnadsbetalning till Skatteverket. Lite mer produktiv support.

Tommy L

Bengt var tillmötesgående och var flexibel när det gäller önskemål om mötestider. Däremot kanske kontraktskrivandet gick lite väl snabbt. Eftersom detta var vårt första köp av hus var det mycket som var nytt för oss och som vore bra att få information om. Man kan inte ställa frågor om sådant man inte vet så mycket om i förhand. Men Bengt svarade ändå på de frågor vi hade angående vissa termer i köpekontraktet och andra frågor. Mäklaren bör ge tid åt säljare och köpare att diskutera under kontraktsskrivandet och inte bara efter mötestiden.

Gunilla L

På en liten ort som Nynäshamn med flera fastighetsmäklare kan man som kund vara villrådig. Man hör sig för om folks erfarenheter av olika mäklare. Nu har vi sålt vår fars borätt här i Nynäshamn. För oss var det inget problem att välja, eftersom vår familj tidigare anlitat Bjartorp, Mäklarhuset vid fastighetsaffärer. Vi har blivit mycket väl bemötta, all "pappersexercis" har skötts på ett professionellt sätt och hela försäljningen av borätten gick mycket snabbt och smidigt

Henning S

Forsaljning av fritidshus. Mycket bra och proffsigt bemotande. Mycket kompetent genomforande rakt igenom.

Peder L

Bra och kunnit bemötande av mäklaren. Gav en rimlig bild av vad vi kunde få ut av husförsäljningen.

Göran N

MYCKET TREVLIGT BEMÖTANDE HAN SÅLDE MITT HUS KANN REKOMENDERA FÖRETAGET

Hans V

Vi är nöjda med Bengt och hans bemötande, kompetens, information och kundservice. Mvh/Hans och Merja

Nils S

Snabbt, effektivt och korrekt. Vi fick vad vi ville ha.

Baharak F

En mycket trevlig och kompetent mäklare. Vi fick all stöd vi behövde från hela vägen från att vi visade intresse för objektet till och med efter alla papper var påskrivna. Rekomenderar honom varmt!

Lennart P

Jag är väldigt nöjd med hur min försäljnig sköttes,och rekomenderar gärna Bjartorp.

Roland K

Ett genomarbetat prospekt, ett trevligt sätt och en snabb och professionell affär - det är vad Bengt Bjertorp kan erbjuda.