Mäklarhuset Östersund

Mäklarhuset Östersund

4.4

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen. Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla...

31 omdömen om Mäklarhuset Östersund

Karl P
Skrev om Mäklarhuset Östersund

Vänligt bemötande med ständigt saklig information då man undrade saker. Bra engagemang och min Mäklare ordnade flera private visningar förutom de offentliga. Efter varje visning fick jag ett samtal där hon talade om hur det gått. Kommer verkligen att rekommendera Mäklarhuset till vänner här i Östersund

Kenneth L
Skrev om Mäklarhuset Östersund

Helt okej Svårt att bedöma som köpare, Lättare att bedöma som säljare, men har ej sålt något med Mäklarhuset

Mats E

Professionellt och hjälpsamt bemötande

Harald R
Skrev om Mäklarhuset Östersund

Bemötande var bra. Jag sålde mitt hus genom Mäklarhuset. Det tog längre tid än jag förväntade mig, kan ha berott på att även Länsförsäkringar var inblandade under en viss tid då Rolf Sundström jobbade där.

Dödsboet Efter Sigurd H
Skrev om Mäklarhuset Östersund

Seriös mäklare, fick den hjälp jag behövde.

Santosh C
Skrev om Mäklarhuset Östersund

Utmärkt! Det gällde hjälp med bostads rätt försäljning och det gick bra. GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

Mats L
Skrev om Mäklarhuset Östersund

Hej ! Jag tycker att mäklarhuset ställde upp till 100% på allt ! Jag kände mig väldigt trygg med dom . Kände att jag kunde lita på att allt blev rätt . Jag kunde fråga om allt utan att känna mig dum . Dom är kanon bra !

Carina H
Skrev om Mäklarhuset Östersund

Ordning o reda. Väldigt bra förmedlat, snabb o lätt kommunikation mellan alla parter.

Alex E
Skrev om Mäklarhuset Östersund

Köpte en lägenhet via Mäklarhuset 2013. Fick jättebra hjälp genom hela köpet. Rekommenderar verkligen denna mäklarfirma!

Lennart L
Skrev om Mäklarhuset Östersund

Försäljning av bostadsrätt. Alldeles utmärkt bemötande med kontinuerlig återkoppling från mäklaren, något jag tycker är mycket viktigt. Kan verkligen rekommendera Mäklarhuset i Östersund.

Susanna C
Skrev om Mäklarhuset Östersund

Vi har fått jättebra hjälp av Mäklarhuset både vid köp och försäljning. Kommer absolut att vända oss dit vid kommande fastighetsaffärer.

Clas-Göran P
Skrev om Mäklarhuset Östersund

Professionella, trevliga, snabba och prisvärda. Hög integritet - driver uppdragen med god etik och utan att dominera

Dödsboet Efter Mats O S
Skrev om Mäklarhuset Östersund

jättebra bemötande, trevlig och hjälpsam på alla sätt.

Mikael R
Skrev om Mäklarhuset Östersund

Trevligt och serviceriktat bemötande, speciellt då jag köpte på distans, men ett par punkter missade mäklaren att ta reda på eller upplysa mig om: 1)Det var hål i taket på huset, förra ägaren hade satt en hylla högt upp på väggen och satt en plastlåda där för att samla upp vattnet. Det upplyste han mig om en vecka efter tillträdet. 2) I fastighetens förråd har kommunen ett vattenverk, utan servitut eller avtal. Även detta fick jag reda på efter att ha upptäckt en låst dörr. Nu var avtalet inklusive friskrivning av ansvar, så jag får skylla mig själv.

Johanna R
Skrev om Mäklarhuset Östersund

Serviceminded och tillmötesgående personal.

Fredrik H
Skrev om Mäklarhuset Östersund

vänligt, bra och lösningsorienterat bemötande. Mycket bra dokumentation och marknadsföring runt försäljningen av objektet.

Ingvar J
Skrev om Mäklarhuset Östersund

Jag kan rekomendera mäklarhuset vid fastighetsaffärer

Thomas H
Skrev om Mäklarhuset Östersund

Mäklarhuset blev en mycket positiv erfarenhet för oss när vi sålde vår bostadsrätt genom dem. Den professionalism och noggrannhet som Mäklarhuset visade var imponerande. Genomgång av regler, lagar och ansvar gjorde att både vi och köparen kunde känna sig trygga. Allt noterades och följdes upp på ett sätt som vi inte tidigare upplevt. Samtidigt kände vi oss vänligt och personligt behandlade av Mäklarhusets engagerade personal. Perfekt.

Lena E
Skrev om Mäklarhuset Östersund

Bra bemötande när jag köpte bostadsrätt för drygt ett år sedan.

Lennart L
Skrev om Mäklarhuset Östersund

Försäljning av bostadsrätt. Bemötande och service var utmärkt

Gunnar D
Skrev om Mäklarhuset Östersund

Sålde ett hus och fick mycket bra bemötande och sakkunnig hjälp. Bra coachning under processen

Anders E
Skrev om Mäklarhuset Östersund

Funkade utmärkt vid köpet av vårt hus, vid jul bjöd de även på en vacker julgran. Otroligt fin gest!

Christine A
Skrev om Mäklarhuset Östersund

Vi sålde en lägenhet och fick problem med köparen ang. städningen. Fick ingen hjälp alls av vår mäklare som backade upp köparen vad denna än försökte med. Undrar om köpet gick helt riktigt till eller om vi blev lurade.

Klas Biswandy S
Skrev om Mäklarhuset Östersund

Jag rekommenderar Mäklarhuset starkt. Väldigt bra service å bemötande, samt att dom alltid står till förfogande vad gäller frågor å funderingar.

Inga Jessica H
Skrev om Mäklarhuset Östersund

Mycket nöjd med allt som rör husförsäljningen!

Linn B
Skrev om Mäklarhuset Östersund

Är väldigt nöjd med allt från första till sista kontakt! Allting gick smidigt och enklare än jag förväntat mig!

Petra T
Skrev om Mäklarhuset Östersund

Helt okej kan lyssna på kundens behov bättre än att göra som man brukar göra

Christian A
Skrev om Mäklarhuset Östersund

Har bara gott att säga om dem. Anlitade dem vid försäljning och fick kanonbra service och bemötande av Madeleine. Har även varit med i några budgivningar och allt har funkat klockrent.

Tobias F
Skrev om Mäklarhuset Östersund

Proffsigt bemötande och god tillgänglighet.

Ingrid O
Skrev om Mäklarhuset Östersund

Jag är väldigt nöjd, trevlig personal.

Michael N
Skrev om Mäklarhuset Östersund

Mycket proffsig och trevlig byrå. Kan rekommenderas.