Mäklarhuset Partille

Mäklarhuset Partille

Ring 031-26 08 60 www.maklarhuset.se
4.4

Mäklarhuset är idag Sveriges största privatägda mäklarkedja cirka 130 kontor över hela landet. Du kan förvänta dig kunniga och engagerade medarbetare som verkligen vill att din bostadsaffär ska bli en positiv upplevelse genom hela processen. Mäklarhuset grundades 1973 i Göteborg och fokus från starten låg på att förmedla...

16 omdömen om Mäklarhuset Partille

Ulrika M
Skrev om Mäklarhuset Partille

Jag är extremt nöjd med det engagemang, erfarenhet och professionalism jag upplevde vid försäljningen av mitt hus. Ovärderliga råd för att skapa de bästa förutsättningar för en god affär för både säljare och köpare. Den trygghet vid lotsning genom försäljningsprocessen jag upplevde med Mäklarhuset har överträffat alla förväntningar.

Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
4.7/5 i betyg av 2215 omdömen 4.7 av 2215 omdömen

Lisa är en väldigt trevlig mäklare, gav väldigt bra information om objektet och området. Ställde upp och svarade på frågor hela tiden och de

Charlie T Charlie T
Farnaz R
Skrev om Mäklarhuset Partille

Är inte alls nöjd, mer er! Eftersom ni går så långt så att ni lurar en och sätter en i tryck position.

Laurent L
Skrev om Mäklarhuset Partille

Vi är väldig nöjda med jobbet som är utfört.

HusmanHagberg Härryda/Landvetter
4.7/5 i betyg av 72 omdömen 4.7 av 72 omdömen

Vi sålde vår lägenhet genom Lenita på Husman Hagberg. Vi blev väldigt nöjda både av utfallet samt genom bemötandet under processen. Vi hade

Annika L
Skrev om Mäklarhuset Partille

Jag kontaktade mäklarhuset för att få min bostadsrätt i Partille såld, fick proffsig och snabb hjälp och är mycket nöjd med alla de delmoment som ingår vid försäljning...fotografering, annonsering och även all pappersexersis efter avslutad försäljning mm. jag är väldigt nöjd

Amir S
Skrev om Mäklarhuset Partille

Den mäklare som vi hade i försäljning var proffs o vi var nöjda med henne .

Svensk Fastighetsförmedling Mölndal
4.8/5 i betyg av 999 omdömen 4.8 av 999 omdömen

Suveränt bemötande och service från Simon. Han hjälpte mig under hela processen, en trygg upplevelse som förstaköpare.

Anders L
Skrev om Mäklarhuset Partille

Bra service och ett gott bemötande

Erik R
Skrev om Mäklarhuset Partille

Märkarhuset är bra. Men gillar inte att fylla i denna sortens enketer.

Elin H
Skrev om Mäklarhuset Partille

Mycket bra mäklar! Seriösa och proffesionella!

Lennart H
Skrev om Mäklarhuset Partille

Högsta betyg utmärkt något jag varmt kan rekomendera.

Pehr L
Skrev om Mäklarhuset Partille

Bytte till Mäklarhuset Partille när försäljningen av vårt hus inte gick särskilt bra med ursprungligt mäklarföretag. Fick erfara en mycket ambitiös och engagerad mäklare som supportade i alla lägen. Försäljningen gick som en dans och priset blev 25% högre än vi tidigare nått. Mycket nöjd!

Thomas K
Skrev om Mäklarhuset Partille

Har skött vår fastighetsaffär väldigt professionellt. Trevlig och duktig personal.

Johan L
Skrev om Mäklarhuset Partille

Bra service, inte samma aggressiva hets som hos många andra mäklare - en förståelse för att ett husköp är en stor sak.

Mia A
Skrev om Mäklarhuset Partille

Vi är jättenöjda och rekommenderar gärna Mäklarhuset till andra som ska sälja eller köpa!

Karolina K
Skrev om Mäklarhuset Partille

Proffsigt bemötande när jag köpte hus.

Amelie A
Skrev om Mäklarhuset Partille

Vi har haft mycket god erfarenhet av Mäklarhuset i Partille. Vår mäklare var fantastisk som hjälpte oss på alla sätt och vis både med köp av radhus och försäljning av vår tidigare bostad. När hon senare flyttade så var överlämningen till en ny kontaktperson supersmidig och inget krångel uppstod! Vi upplevde miljön på kontoret som gemytlig och hemtrevlig där alla hälsade och var glada när vi kom för att skriva papper etc. Kan varmt rekommendera!

Maria J
Skrev om Mäklarhuset Partille

Lättillgängliga att kommunicera med via telefon och mail och bra service. Vi kände oss helt trygga som köpare & kan varmt rekommendera Mäklarhuset Partille till andra.